Gå til innhold

Hva er din drøm ?


Dr.X

Anbefalte innlegg

Hva er din drøm med livet ? Hvis du hadde hatt ubegrenset med muligheter og penger, hvor ville du bodd, og ikke minst hvordan ? Jeg mener ikke materielt sett som "Jeg ville kjøpt 100 ferrarier", men mer "livet"..

 

Min drøm er forsåvidt å være globetrotter, ikke bo noe spesielt sted. Ha en superkjapp laptop med Gbit verdens-basis trådløs internett og en svær båt... Sammen med drømmedama da seff :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er din drøm med livet ? Hvis du hadde hatt ubegrenset med muligheter og penger, hvor ville du bodd, og ikke minst hvordan ? Jeg mener ikke materielt sett som "Jeg ville kjøpt 100 ferrarier", men mer "livet"..

 

Min drøm er forsåvidt å være globetrotter, ikke bo noe spesielt sted. Ha en superkjapp laptop med Gbit verdens-basis trådløs internett og en svær båt... Sammen med drømmedama da seff :D

Det er en logisk brist her et sted, men jeg trenger litt hjelp til å finne den... :shrug:

 

Anyhow, kunne godt tenkt meg et liv uten skilsmisse, og en jobb jeg kan ha hele livet - med nye utfordringer hele tida...

Lenke til kommentar
,,,Også at alle behersket rettskriving 100 %.

Hvem refererer du til ? Eller var det bare en drøm fra sin side :p

 

Eid min egen lille solfylte øy..!

- Med masse palmer, hengekøyer og kjæresten min!

Ja, det hadde vært dritdeilig det også :D

 

Noe annet jeg kunne digga er å vært på et digert romskip som fløy eller "svevde" rundt i universet. Besøkt andre planter og andre raser osv... :roll:

Lenke til kommentar

Drømmedama, 3 unger og skikkelig jobb (som jeg virkelig liker, ikke noe jobb der jeg haler ut tida hver eneste dag). Skulle skrive hus og bil også men det var jo materielt (og det kommer jo av seg selv når jeg får en skikkelig jobb).

 

Ellers var sosohal sitt forslag bra (Å fly uten hjelpemidler og å være allvitende) men er vel ikke så veldig reelt.

Lenke til kommentar

Å flytte til USA eller Canada, bo en fin plass utenfor en storby, en by med masse fint vær, få meg stort hus, ha en fin utdannelse, ha sikker jobb, tjene masse penger, få en drømmedame som ikke bryr seg om pengene mine...som elsker meg for den jeg er og få friske barn.

Lenke til kommentar

Hus ved stranden på hawaii eller noe sånt. Usannsynlig kjapt bredbånd. Svær hage (med gartner, seff) med masse sikkerhets-gadgets. sånt som man ser på film :D Må seff ha et svært overvåkningsrom med masse skjermer som viser de 40 overvåkningskameraene rundtom på eiendommen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...