Gå til innhold

Hva er din drøm ?


Dr.X

Anbefalte innlegg

Hus ved stranden på hawaii eller noe sånt. Usannsynlig kjapt bredbånd. Svær hage (med gartner, seff) med masse sikkerhets-gadgets. sånt som man ser på film :D Må seff ha et svært overvåkningsrom med masse skjermer som viser de 40 overvåkningskameraene rundtom på eiendommen :p

 

Hehe, detta minner meg på MTV Cryps (Eller hva det heter..) der dem viser hus til forskjellige kjendiser. Huset til Wu-Tang Clan.. Likner stort på din drøm...

Drømme dame (eks'n min) så skal eg kunne manipulere folks tanker og sånt. Da kan jo eg bli rik og whatever liksom.

X-men ? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hus ved stranden på hawaii eller noe sånt. Usannsynlig kjapt bredbånd. Svær hage (med gartner, seff) med masse sikkerhets-gadgets. sånt som man ser på film :D Må seff ha et svært overvåkningsrom med masse skjermer som viser de 40 overvåkningskameraene rundtom på eiendommen :p

 

Hehe, detta minner meg på MTV Cryps (Eller hva det heter..) der dem viser hus til forskjellige kjendiser. Huset til Wu-Tang Clan.. Likner stort på din drøm...

synes du det ja?

 

så du synes et hus høyt i Hollywood "fjella" uten hade med litt overvåking

minner om det?

da tror jeg du må se på nytt ..

(det finnes 10.000 andre stjerner med huset han forklarte der .. men wu tang huset er IKKE det)

Lenke til kommentar
Hus ved stranden på hawaii eller noe sånt. Usannsynlig kjapt bredbånd. Svær hage (med gartner, seff) med masse sikkerhets-gadgets. sånt som man ser på film :D Må seff ha et svært overvåkningsrom med masse skjermer som viser de 40 overvåkningskameraene rundtom på eiendommen :p

 

Hehe, detta minner meg på MTV Cryps (Eller hva det heter..) der dem viser hus til forskjellige kjendiser. Huset til Wu-Tang Clan.. Likner stort på din drøm...

synes du det ja?

 

så du synes et hus høyt i Hollywood "fjella" uten hade med litt overvåking

minner om det?

da tror jeg du må se på nytt ..

(det finnes 10.000 andre stjerner med huset han forklarte der .. men wu tang huset er IKKE det)

 

Ok, ser du bort ifra det med stranden på hawaii så.. Men ellers synes nå jeg det.

Lenke til kommentar

Hmm, tja... Usansynlig kjapt bredbånd først og fremst :roll: Jeg hadde nok kunne levd livet bra på en svær yacht som tøffet rundt i verden. Med drømmedama selvfølgelig. Undetegnede hadde kunnet snakke (og skrive) 15-20 forskjellige språk - flytende.

Jobb? Humørspreder 8)

Unger? Vet ikke helt om jeg gidder... Rollen som onkel er derimot helt grei :yes:

Lenke til kommentar

Et godt gammeldags slott med stort areal rundt, fin natur og mulighet til å ha noen hester.

og penger nok slik at jeg kunne slippe å jobbe for resten av livet viss jeg ville det. tror en 250mill hadde vert nok.

 

så definitivt ei jente, pent utseende, intelligent og kjærlig.

 

av biler så skulle jeg hatt en gammel mustang cabriolet, en rolls royce og en Landcruiser.

 

ellers skulle jeg ha brukt pengene til å innrede slottet slik jeg ville...

Lenke til kommentar

Jeg har drømt at jeg har vært usynlig og kan gå igjennom vegger og slike ting jeg. Og jeg kan gjøre meg solid (normal) Når henn jeg vil.

 

Og gjett om det slår ann hos damene da =D (Jeg kan også gjøre slik at andre personer kan bli slik.)

 

Hadde også en annen drøm ,men den husker jeg ikke lenger. Man må skrive det ned med en gang ellers så glemmer man det.

Lenke til kommentar
et par små psilocyber som tasser rundt på gulvet i den nye leiligheten, så har jeg det så bra som jeg noensinne kan få det. :)

 

jo, også det med rettskrivingen hadde vært litt bra.

 

ser for meg kidz a dine! en liten flokk med henna tatoos og magnet piercinger over hele kroppen :wink: frem til de blir 15... da er det "hardcore stuff"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...