Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jeg synes hu er søt, men er usikkker på om jeg faktisk liker henne..


Gjest usikker_fyr

Anbefalte innlegg

Gjest usikker_fyr

hei!

 

skoleåret er snart halvveis, og jeg starta på ny skole med nye folk i år. kom i klasse med ei litt overvektig jente som jeg er ganske sikker på er veldig betatt av meg. fra første møtet så jeg at hu har smilt når jeg er i nærheten, hu synes jeg er morsom og det er tydelig at hu blir sjarmert når jeg er i nærheten.

 

noen andre tegn til at hu liker meg, er at hu beinflørter med meg under bordet, søker fysisk kontakt, og sender meg masse meldinger. alt dette er jo hyggelig, og kanskje litt smigrende.

 

i starte følte jeg ikke noe for denne jenta, og jeg syntes etterhvert det kanskje ble litt slitsomt at hu alltid prata til meg på FB og sendte sms'er ellers også. nå i det siste har jeg midlertidig forandra litt mening. hu har ett veldig søtt smil, og som sagt smiler hu jo mye rundt meg. hu er jo ei koselig jente, men det er et par ting som desverre trekker ned. eller, det er vel bare det at hu er litt for overvektig for meg.

 

overvektighet er jo noe som kan jobbes med, og hu er som sagt ikke så verst ellers, har et ganske godt ansikt og et veldig søtt smil som jeg liker ganske godt. ville dere sett bort i fra overvektigheten? hu er liksom kjempelett min om jeg bestemmer meg for det, trenger nesten bare å knipse..

 

mvh. litt usikker mann (20)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest usikker_fyr

jo det kan, for hvis det skal bli noe mellom oss, så bør det hvertfall var i ett halvt år - skal jo gå i samme klasse ut året... men nei hu er ikke ekstremt overvektig, men det ekstra fettet hennes er litt turn-off egentlig - men er som sagt noe som er turn-on også da...

Lenke til kommentar

Jeg var positivt helt til jeg så dette: "hu er liksom kjempelett min om jeg bestemmer meg for det, trenger nesten bare å knipse.."

 

Dette får meg til å tro at du syns du er bedre enn henne, og at du liksom skal nøye deg med noe som du syns er under din standard, samtidig som du tror du gjør henne en tjeneste ved å la hun bli kjent med deg. Jeg syns ikke dette er riktig innstilling.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest usikker_fyr

ja det var kanskje litt vel overlegent skrevet, sorry. men jeg mente bare at jeg er 99% sikker på at hu liker meg, og om jeg gjør noe nå så kommer det til å skje noe. jeg er litt usikker på det du sier om "standard". ja jeg syns jeg ser bra ut, og har lett for å komme i kontakt med jenter - men allikevel så vurderer jeg litt denne jenta. vet ikke helt... hu er som sagt litt sjarmerende på sin måte, også syns jeg litt synd på ho, hu er liksom litt stakkarslig og jeg får litt hjertet for sånne personer. det er ikke bare for å være høflig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes absolutt ikke du bør prøve deg om du synes synd på henne. Da blir det av altfor feile grunner. Og du trenger absolutt ikke binde deg for et halvt år, selv om dere går i klasse. Dere tester, funker det ikke, så er det ikke verdens undergang. Kjenner for eksempel et par (eller ekspar blir det vel) som var sammen i tre år, slo opp og går i klasse nå. Lett er det ikke, men det funker. Om dere da holder på i for eksempel to mnd, så bør det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest usikker_fyr

jeg skjønner hva du mener, men når jeg sier at jeg synes synd på ho så er det mere bare sånn at jeg får medynk for hu, jeg tror jeg har fått litt hjertet for ho på ett vis...

 

synes jo det er koselig å snakke med ho, selvom hun snakker til meg hele tiden, så jeg savner det når hun ikke sender meg meldinger på en stund. hu gir liksom aldri opp heller =)

Lenke til kommentar

Vel folk er forskjellige, men jeg har også vært i situasjoner der jeg liksom har sett på jenta og ja hun er pen og søt og alt det der, men alikevel er jeg usikker. Og da har det alltid godt til helvete for min del, fordi da blir man bare sliten og irritert tilslutt fordi alt blir for masete og tilslutt må jeg bare avslutte det fordi vi er på helt forskjellige følelsesmessige plan. Nå er kanskje ikke jeg den mest talmodige på slikt men uansett..

 

Derimot hvis jeg liker ei jente, er jeg ikke i tvil for å si det sånn, og da ser jeg ikke på det som mas samme hvor mye hun prater til meg.

Lenke til kommentar
Gjest usikker_fyr

jeg ser heller ikke på det som noe mas lenger. og det går da an å utvikle følelser for noen over tid?? jeg tror jeg begynner å gjøre det faktisk.

 

men jeg vurderer å heller vente på at hu tar det første steget, også kan jeg ta det derfra. hun strøk meg i nakken her om dagen, da jeg satt foran ho, også følger hu med på meg hvor enn jeg går - blir jeg borte en time eller kommer for sent så sender hu meg sms med f.eks. "hvor gikk du nå?". også har vi jo beinflørtinga hennes da, som er et ganske tydelig tegn synes jeg. hva tror dere om å bare ta ting som det kommer? bare la hu få bli mer og mer intim, også se an hvordan jeg opplever det?

Lenke til kommentar
Gjest usikker_fyr

men jeg vurderer å heller vente på at hu tar det første steget, også kan jeg ta det derfra.

 

jeg syns da det er høres ut som hun har tatt en del steg allerede..

du kan jo ikke akkurat forvente at hun skal gjøre all jobben, mens du bare sitter og venter for å se hva som skjer..

 

du har absolutt ett poeng. og det virker kanskje litt som at hu prøver å 'pushe' meg til å ta de neste skrittene. jeg har lyst, men samtidig så er jeg fortsatt usikker...

 

var på klassefest med hu ikveld, og jeg må si jeg liker hu mer og mer. er jo veldig koselig, søt, og sjarmerende på sin søte uskyldige måte. lurer på hvor dette fører hen, ny dag på skolen imorra... skal gi dere rapport på hvordan ting utvikler seg jeg.

Lenke til kommentar

du har absolutt ett poeng. og det virker kanskje litt som at hu prøver å 'pushe' meg til å ta de neste skrittene. jeg har lyst, men samtidig så er jeg fortsatt usikker...

Det virker helt ærlig som om du absolutt ikke er keen nok til å dra dette noen sted. Kan jeg spørre hvorfor du er så usikker? Går det kun på overvekten eller er det noe annet?

Lenke til kommentar
Gjest usikker_fyr

du har absolutt ett poeng. og det virker kanskje litt som at hu prøver å 'pushe' meg til å ta de neste skrittene. jeg har lyst, men samtidig så er jeg fortsatt usikker...

Det virker helt ærlig som om du absolutt ikke er keen nok til å dra dette noen sted. Kan jeg spørre hvorfor du er så usikker? Går det kun på overvekten eller er det noe annet?

 

er nok mest dette med overvekten ja.. det er synd, jeg har ikke lyst til at det skal være noe hindring, men klarer ikke alltid å se heeelt bortifra det desverre.

 

Jeg sier slutt å nøle, la deg bli forelsket, ta steget helt ut. Gi slipp på tvilen, la deg beruse av kjærlighet, gå å omfavne henne før det er for sent! Dette er din sjanse, vis hvem du er, dette er ditt liv, ditt eventyr, din lykke!

 

mener du dette? virker som en spennende plan hvertfall, egentlig..

jeg mener, jeg synes hu er søt og jeg kunne sett for meg oss sammen faktisk.

Lenke til kommentar

Finnes titusen single jenter der ute. Du lurer på om du skal starte opp et forhold med ei jente som du ikke engang er sikker på om du liker?

 

Enten er der kjemi, eller så er der ikke kjemi. Selvsagt kan man "skape" denne kjemien, men alternativene er imo bedre.

Enig med Tå.

Om dere prøver og det ikke funker pga overvekten, hva skal du si til hun? "Sorry, du er for feit."? :)

Lenke til kommentar
Gjest usikker_fyr

jeg må si meg litt uenig de to siste postene... det ER en kjemi der, det er en koselig og søt tone mellom oss. jeg tuller mye, og hun ler av nesten alt jeg gjør, og jeg liker dette da seff. får meg til å føle meg morsom osv.

 

og jeg ville aldri sagt noe sånt, Pinup, hadde ikke hatt hjertet til å nevne det engang...

 

status nå er at vi får bedre og bedre kontakt, og jeg synes det er koselig - jeg hadde ikke gjort det om jeg ikke hadde lyst. er aldri noen jente som har vist så stor interesse for meg før, dette er jo helt ekstremt, så det er jo noe å ta med seg også? :)

Lenke til kommentar
Gjest usikker_fyr

ja jeg bør slutte å være usikker. vi har vel tatt ett par steg videre nå, i guess.. jeg synes hu er søt og sjarmerende på sin måte. jeg får hu til å smile, hu får også meg til å smile. men vi er fortsatt 'venner' på vanlig måte, men litt sånn i det skjulte så flørter vi vel på en litt annen måte. vi snakker ikke om det selv engang, hehe :p men som ett eksempel da, så spiste vi lunsj sammen i felleskantina på skolen idag, og vi satt ovenfor hverandre, begge tok av seg skoene sine og satt og beinkoste hele tia. artig å se reaksjonen hennes når jeg gir respons tilbake ved å gni foten min inntil hennes - hu klarer ikke å konsentrere seg skikkelig om samtaler med de andre da hehe. er jo søtt da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...