Gå til innhold

kremlåter på gitar.


TENTPOLE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen anelse hva en kremlåt er, men hva med å lære noen soloer? Feks den beste soloen noen sinne (fra ca 5 min 30 sek av Unforgiven III), eller slutt soloen av Eminem - Sing For the Moment. Finnes mange kule soloer der ute :p Personlig syntes jeg det er kulere med nye soloer enn de gamle klassikerene som alle gitarspillere kan ^^

Lenke til kommentar

Det er i hvert fall tøv, men det er lov å ha dårlig smak. :tease:

Grunnen til at jeg anbefaler den fremfor Metallicas (bortsett fra at den rett og slett er bedre) er at den har en stilig intro som er lett å lære, noe som også gjelder soloen (som ikke er så langt unna det Hammett gjør).

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Det er i hvert fall tøv, men det er lov å ha dårlig smak. :tease:

Grunnen til at jeg anbefaler den fremfor Metallicas (bortsett fra at den rett og slett er bedre) er at den har en stilig intro som er lett å lære, noe som også gjelder soloen (som ikke er så langt unna det Hammett gjør).

 

hahaha! barnslig av deg, det er subjektivt. jeg synes metallica sin versjon er bedre, du mener omvendt. smaken er som baken, den er delt ;)

 

det er morsommere å spille noe som er vanskeligere, og forresten så er det hetfield som spiller soloen på den sangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...