Gå til innhold

Messi tidenes beste


SlettProfil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hva er det med at alle synes Messi er så forbanna god?

 

Ja, han er nok topp 3 i verden men mener selv at christiano Ronaldo er mye bedre!

 

Messi er liten og rask og løper forbi sine motspillere, drar en finte en gang i blandt.

 

Cristiano Ronaldo derimot er 100% komplett!

Ronaldo bruker nydlige finter, har et enormt skudd ben, er blandt de beste på hode, ekstremt rask osv osv..

 

Ronaldo har spilt 62 kamper for Real Madrid, og skåret 63 mål (!)

 

Denne sesongen står han med 22 mål på 18 kamper.

 

Ingen kan måle seg med Ronaldo!

 

- PS: Er ikke en RM suporter eller noe i nærheten engang ^^

alltid misslikt klyse ronaldo, men kan ikke motsi at han er verdens beste.!

Lenke til kommentar

Se på hvor mye Messi skaper for Barcelona hver kamp. Han er mye mer enn mål/assist statistikken sier.

 

Og om man først skaø se på dem, så har har 1,2 mål pr kamp, så og si det samme som Ronaldo.Han har dobbelt så mange assists som Xavi og Iniesta til sammen. Spillerne som visstnok er de eneste som gjør Messi god.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Hva er det med at alle synes Messi er så forbanna god?

 

Ja, han er nok topp 3 i verden men mener selv at christiano Ronaldo er mye bedre!

 

Messi er liten og rask og løper forbi sine motspillere, drar en finte en gang i blandt.

 

Cristiano Ronaldo derimot er 100% komplett!

Ronaldo bruker nydlige finter, har et enormt skudd ben, er blandt de beste på hode, ekstremt rask osv osv..

 

Ronaldo har spilt 62 kamper for Real Madrid, og skåret 63 mål (!)

 

Denne sesongen står han med 22 mål på 18 kamper.

 

Ingen kan måle seg med Ronaldo!

 

- PS: Er ikke en RM suporter eller noe i nærheten engang ^^

alltid misslikt klyse ronaldo, men kan ikke motsi at han er verdens beste.!

skal jo huske på at hvis vi spør om hvem som er best i fotball, så er svaret lett: messi. husk på: fotball er en lagsport og messi er en myyye bedre lagspiller enn c.r

Lenke til kommentar

skal jo huske på at hvis vi spør om hvem som er best i fotball, så er svaret lett: messi. husk på: fotball er en lagsport og messi er en myyye bedre lagspiller enn c.r

 

Også er han mye bedre med ballen... Han kan både føre i stor fart, samt at han har en eminent nærteknikk på små flater... Dessuten synes jeg Messi veldig sjelden har en dårlig kamp nå.

Ronaldo blir borte i altfor store deler av enkeltkamper.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Messi er tidenes spiller. Uten tvil.

 

Deg og trådstarter burde ha fått en leksjon i fotballhistorie. Flaut, pinlig og ikke minst historieløst.

 

Dagens fotballfans altså...

 

Har rimelig bra peiling på fotball, så det er bare å roe seg ned et par hakk

 

Nei. Du kom nettopp med en påstand om at Messi er tidenes beste spiller, og attpåtil at det ikke er tvil om det.

 

Ergo, du har like mye peiling på fotball som min avdøde bestefar hadde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Messi er tidenes spiller. Uten tvil.

 

Deg og trådstarter burde ha fått en leksjon i fotballhistorie. Flaut, pinlig og ikke minst historieløst.

 

Dagens fotballfans altså...

 

Har rimelig bra peiling på fotball, så det er bare å roe seg ned et par hakk

 

Nei. Du kom nettopp med en påstand om at Messi er tidenes beste spiller, og attpåtil at det ikke er tvil om det.

 

Ergo, du har like mye peiling på fotball som min avdøde bestefar hadde.

Er sikker på at jeg har minst like gode kunnskaper som deg...

Hvem mener du er den beste da?

Endret av korehoret
Lenke til kommentar

Maradona. Og Messi kan tydeligvis aldri overta tronen fra han, siden han spiller å et lag som er for bra.

 

Ronaldo(Brasil) er best for meg, tettitett med Maradona. Messi må bevise seg en mye lenger tidsperiode, før han kan være der oppe. Ronaldinho hadde 3 år hvor han var sinnsyk også, men er aldri tidenes beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens fotball krever mer av spillerne enn da Maradona spilte. Tviler sterkt på at han hadde klart det samme idag, som han gjorde for flere år siden. Min personlige mening er at Ronaldo er best (sier det ikke fordi jeg er Madrid-fan, men det er virkelig det jeg mener), men dette er ikke tråden om Messi vs Ronaldo. Maradona imponerte kanskje mest når han spilte, men Leo Messi er en bedre spiller.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tviler sterkt på at han hadde klart det samme idag, som han gjorde for flere år siden.

 

Han er jo blitt litt eldre da ;)

 

Men det er klart at spillerne hadde andre forutsetninger på den tiden. Kan jo snu det andre veien og si at Messi ikke hadde vært like god om han vokste opp og spilte fotball samtidig med Maradona.

Lenke til kommentar

Messi kan fort ende opp med å bli tidenes beste fotballspiller.

 

Selv setter jeg Maradona foran Pelé. Sistnevnte scoret en haug med mål og var sikkert den beste fotballspilleren i sin tid (selv om noen mener Garrincha var bedre), men fotballen var veldig annerledes da Pelé spilte. Presset på ballfører osv. var ikke i nærheten så bra som det er i dag.

 

Det å si at Messi er tidenes spiller blir selvfølgelig helt feil, men han har potensialet til å bli tidenes beste fotballspiller. Per dags dato er det vel Cristiano Ronaldo og Lionel Messi som er de heteste kandidatene til å få en like stor status som for eksempel Maradona og Pelé, men de begge har fortsatt 10 år igjen (hvertfall Messi) og mye kan skje innen den tid.

 

For 5-6 år tilbake var "alle" sikker på at Ronaldinho kom til å bli tidenes fotballspiller. Og Adriano kom til å bli verdens beste spiss. Ting forandrer seg.

 

Messi og Ronaldo har prestert på et utrolig høyt nivå i mange sesonger på rad nå og om de fortsetter slik er det ingen tvil (hvertfall for meg) om at en av disse kommer til å bli tidenes fotballspiller.

Endret av Magiii
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...