Gå til innhold

Psdata.no = Konge


Anbefalte innlegg

Må skryte litt av www.psdata.no ! Billig, Helt greit utvalg, KONGE service og greie folk og ha med å gjøre! Helt klart.. jeg betaler heller 100kr mer på PSdata enn ett eller anent sted hvis det er tilfellet.. Aldri noe problem!

 

www.psdata.no anbefales ! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må skryte litt av www.psdata.no ! Billig, Helt greit utvalg, KONGE service og greie folk og ha med å gjøre! Helt klart.. jeg betaler heller 100kr mer på PSdata enn ett eller anent sted hvis det er tilfellet.. Aldri noe problem!

 

www.psdata.no anbefales ! :smile:

Kompisen din som driver PSdata eller?

 

Njaal

Lenke til kommentar

Latterlig at halvparten i denne posten hater PS Data og halvparten skryter hemningsløst av dem.

 

Det er ingen tvil om at PS Data er gode på priser og levering. Om de er best av alle kan jo selvsagt diskuteres. Jeg handler på PS hvis jeg kan, men pga. et begrenset vareutvalg, så har jeg den siste tiden handlet mest andre steder.

 

Jeg handler hos Databutikken pga. prisene og enkelte "sjeldne" komponenter (EPoX og Lite-On)

Jeg handler hos Komplett pga. vareutvalget og enkelte gode tilbud. Dyrt å bestille fra mange webshoper - da velger jeg heller Komplett (selv om jeg ikke er helt fornøyd med leveringstid osv.)

 

Jeg handler kjøle- og casemodutstyr hos Microplex (vareutvalg) eller 3dfxcool (priser)

 

Men når dette er sagt, så handler jeg der det er billigst. Har egentlig aldri hatt store problemer med noen webshoper. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...