Gå til innhold

T610 og synkronisering via bluetooth funker ikke.


Anbefalte innlegg

I desperasjon lastet jeg ned Widcomm-software og drivere. Fikk da opp My Bluetooth Places, men ingen endringer ellers bortsett fra at jeg nå har 17 COM-porter i Phone Monitor!

 

Avinstallerte Widcomm-softwaren igjen. Noen som vet hvilken drivere som går til Microsofts Bluetooth Transceiver?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver å prøver på dette nå men har et merkelig problem, får ikke enablet flere enn com port 1 og 2 i phone monitor options

 

noen med no ide på det?

 

---------------------------------------------------------------------

Fikset det problemmet med en reinstall av phone monitor options, men hmm.. nå er Dr3as Serial Port 2 koblet til på port 10, og pmo er enablet på port 10.. er ikke det alt?

Lenke til kommentar

har installert det ja.. får sendt filer fram og tilbake ved hjelp av my bluetooth places, men får jo ikke til å bruke en del programmer, tror jeg skal prøve å reinstalere den bærbare og prøve alt på nytt igjen.. ARGh , begynner å bli litt irritert på detta her

Lenke til kommentar

Etter mye leting og irritasjon har jeg kommet frem til at Microsofts bluetooth transceiver IKKE STØTTER kommunikasjon med mobiltelefon enda, i alle fall ikke min.

 

Det skal visstnok være mulig å bruke Widcomms siste drivere til dette, men jeg har ikke fått det til å virke. For den som har lyst til å prøve, står det mer om dette her.

 

Så hvis noen skulle vurdere å kjøpte bluetooth mus eller keyboard fra Microsoft; pass på at transceiveren foreløpig ikke støtter kommunikasjon med mobilen! Skal visst komme en pakke i november, men inntil da har jeg nok kjøpt en USB-dongle til...

Lenke til kommentar

Jeg har funnet løsningen på min bluetoothsak.. (PCMCIA kort fra 3com) Når jeg går på COM-port options i programmet som fulgte med kortet, kan jeg velge om den automatisk skal koble til T610 eller om den skal spørre meg om hvilken enhet den skal koble til mot. Snakker her om Serial Port (som i mitt tilfelle er COM4). Jeg velger da at jeg skal bli spurt når den prøver å koble til. Når wizarden til SE skal søker etter telefonen, får jeg da opp en spørsmål fra Bluetoothprogget om hvilken enhet jeg vil koble til mot, velger da T610, og da klarer wizardsaken å finne telefonen. Hvis jeg etter det setter den til autoconnect, går det fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...