Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg glemte den i sola i noen timer, og etter det har den slått seg av helt tilfeldig. Kan ta fra 1-3 timer, eller rett i en samtale når den er slått på. Hvordan skal jeg fikse dette? Vurderer å kjøpe nytt batteri fra ebay for å sjekke om det kan være feilen. Evt, hvor sender jeg den inn til HTC?

Lenke til kommentar

De som er i områder det jobbes med skal motta SMS i forkant - men kan jo være en glipp. Jeg fikk selv e-post for noen uker siden om at det skulle jobbes i mitt området denne uken (bedriftskunde), og mottok SMS'en på mandag om det samme.

Jeg har ikke mottatt noe...det vil vel vise seg fremover om jeg fortsatt har dette problemet.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg prøver å få flashet innpå et custom rom, men får det ikke helt til. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1056727

 

Jeg tror jeg har fått til å roote den og få lagt til radio s-off. Har også fått lastet ned rom manager og flashet clockworkmod recovery.

 

Men når jeg skal boote til recovery mode får jeg opp ett bilde av en telefon og en rød varseltrekant med ett utropstein i midten.

 

Det som no står om telefonen er: Android version 2.2,

 

Baseband version 12.28b.60.140eU_26.03.02.26_M

 

Kernel verion 2.6.32.21-gf3f55sd

 

htc-kernel@and18-2 #1

 

Thu oct 28 13:24:11 CST 2010

 

Build number: 1.32.405.6 CL278359 release -keys

 

Software number 1.32.405.6

 

browser verion: webkit 3.1

 

 

 

 

Det er sikkert noe jeg har gjort feil på veien, men vet ikke hva, noen som vet hva jeg må gjøre? Har jeg gjort noe riktig? :p

 

 

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som sliter med at mini-usb/ladekabelen sitter sinnsykt utrolig forjævlig dårlig i telefonen? Jeg vurderer bytte av telefon utelukkende på grunn av det. Et lite bank i bordet som mobilen ligger til lading på kan gjøre at kabelen faller ut.

Jeg syntes at kabelen jeg har fungerer fint. Den sitter fint i, og detter ut av telefonen om jeg skulle snuble i ledningen. Det er jo mye bedre enn at telefonen treffer gulvet.

Jeg kjøpte tidligere en ekstra lang kabel på dealextre, som du sikkert ville likt bedre.

Jeg likte den ikke pga at pluggen satt litt for godt fast i telefonen, etter min smak.

 

Bruker du kabelen til andre ting og? Utenom telefonen altså.

Har den alltid vært litt slakk?

Lenke til kommentar

Bruker ikke kabelen til andre ting nei.. Jeg mistet den orginale som fulgte med, og kjøpte derfor en som er to meter lang fra Clas Ohlson. Denne sitter veldig dårlig i telefonen, men hvis jeg ikke husker helt feil så satt den gamle også litt dårlig i.

 

Få tak i den orginale igjen!

Lenke til kommentar

Får slå et slag for Miui jeg også. Fantastisk ROM. Det er så mange småting som sikkert ikke høres spesielt imponerende ut for en som bruker en annen ROM eller stock for den sakens skyld, men som man setter veldig pris på når man har de selv. Meget pent utseende er selvfølgelig ingen ulempe :-)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som sliter med at mini-usb/ladekabelen sitter sinnsykt utrolig forjævlig dårlig i telefonen? Jeg vurderer bytte av telefon utelukkende på grunn av det. Et lite bank i bordet som mobilen ligger til lading på kan gjøre at kabelen faller ut.

 

Hadde samme problem, det var rusk i kontakten på kabelsiden. Test med kabelen til en annen DHD-bruker for å finne ut hvilken side rusket sitter.

Lenke til kommentar

Feil og feil, det har jo kommet mange nyere HTCer på markedet siden denne kom ut. Vi har jo blant annet HTC Sensation, HTC Evo 3D, HTC Desire S og HTC Incredible S.

 

Offisielt har Desire HD 2.3 ja, men rooter du så kan du få 2.3.5 som jeg har. Nå kommer det også veldig an på hva prisen på denne ligger på nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...