Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Hvordan kan man gå inn for å "koble" kontakter manuelt?

Fikk opp en liste over hundrevis av kontakter som kunne kobles etter jeg resatte telefonen, hadde ikke tid til det da så jeg trykka på 'skjul alle'. Men nå har jeg mange kontakter på samme person, så kunne tenke med å koble dem sammen nå som jeg har tid. :p

Gå inn på kontakten du ønsker å koble, øverst i høyre hjørnet er det et rart tegn, trykk der for å koble opp :D

Var dette du lurte på? :D

 

Nja, nesten. Savna bare den lista over alle kontakter som ikke er kobla opp. Men merker at det kommer tilbake i små puljer etterhvert, så tror jeg får kobla alle kontaktene mine til slutt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har planer om å bytte ut minnekortet til et større, bare lurer på om det er mulig å bare kopiere innholdet på det nåværende minekortet over til en mappe på PCen, ta ut det gamle kortet fra tlf, sette inn det nye. Også bare kopiere alle filene tilbake så er alt som det var bortsett fra mere plass på minnekortet?

Lenke til kommentar

Har planer om å bytte ut minnekortet til et større, bare lurer på om det er mulig å bare kopiere innholdet på det nåværende minekortet over til en mappe på PCen, ta ut det gamle kortet fra tlf, sette inn det nye. Også bare kopiere alle filene tilbake så er alt som det var bortsett fra mere plass på minnekortet?

Det fungerte iallefall på en windows mobil jeg hadde. Og jeg mener bestemt at jeg kopierte det som lå på minnekortet på min DHD over til et større da jeg fikk telefonen, så jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle virke.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde dette selv og fikk litt problemer med dette. Jeg tok like gjerne en Titanium Backup, men selv om alt (naturligvis) lå på samme sted etter flyttingen så ble en sang på 4minutter plutselig ringetonen min, meldingslyden fungerte og noe annet smårusk. Endte opp med å wipe :/ (selv om det kanskje ikke var helt nødvendig).

Lenke til kommentar

Hmm, den koblinga matchende kontakter som facebook programmet vil ha. Dersom personen fjerner nummeret sitt fra fb, forsvinner det da også fra mobilen?

 

Merket det at ei jeg hadde nummeret til forsvant, men er usikker på om jeg hadde det fra før eller om jeg matchet det opp med FB og kun fra FB.

 

Er iallefall jævla kjipt at nummer forsvinner automatisk...

 

Bump.

 

Pluss at jeg leter etter en form for kamerastand. Så jeg kan ta bilder av meg selv med timern. Noen som vet om no sånt? Tok et kjapt deal extreme søk, men fant generelt lite.

 

ingen?

Lenke til kommentar

Altså, Facebook-kontaktene dine lagres ikke på telefonen. Har du andre kontakter lagret på telefonen/Gmail, så vil ikke de kontaktene forsvinne. Har du f.eks Ola Normann lagret på telefonen/gmail og du synkroniserer med Facebook - der Ola også er, så vil Facebook kun legge til bilde og annen informasjon. Sletter du Facebook så vil informasjonen fra Facebook forsvinne men ikke kontakten.

 

Anbefaler uansett at du lagrer kontaktene dine i Google Kontakter (Gmail).

Lenke til kommentar

Altså, Facebook-kontaktene dine lagres ikke på telefonen. Har du andre kontakter lagret på telefonen/Gmail, så vil ikke de kontaktene forsvinne. Har du f.eks Ola Normann lagret på telefonen/gmail og du synkroniserer med Facebook - der Ola også er, så vil Facebook kun legge til bilde og annen informasjon. Sletter du Facebook så vil informasjonen fra Facebook forsvinne men ikke kontakten.

 

Anbefaler uansett at du lagrer kontaktene dine i Google Kontakter (Gmail).

Ah, skjønner.

Hvordan setter jeg opp google Kontakter? Har mail for exchange sync nå, blir vel litt av det samme?

Lenke til kommentar

Orker ikke søke og lete igjennom alt her siden jeg er online med mobil, så jeg kaster ut et spørsmål.

 

Hvordan i alle dager får man denne mobilen til å vise wallpaperes eller bakgrunner skikkelig? Om jeg laster ned et bilde må jeg velge med en grønn firkant hva jeg skal bruke av bildet så kapper den det. Samme om jeg laster ned et vike med samme piksler som skjermen. Jeg kan justere den firkanten men aldri nok til hele bildet. Whyyyyyy? Blir irritert. Jeg får da sltså alltid et bilde som er zoomet og mangler hele motivet.

Lenke til kommentar

Orker ikke søke og lete igjennom alt her siden jeg er online med mobil, så jeg kaster ut et spørsmål.

 

Hvordan i alle dager får man denne mobilen til å vise wallpaperes eller bakgrunner skikkelig? Om jeg laster ned et bilde må jeg velge med en grønn firkant hva jeg skal bruke av bildet så kapper den det. Samme om jeg laster ned et vike med samme piksler som skjermen. Jeg kan justere den firkanten men aldri nok til hele bildet. Whyyyyyy? Blir irritert. Jeg får da sltså alltid et bilde som er zoomet og mangler hele motivet.

 

Irriterte meg over det samme i går faktisk. Innholdet i den grønne firkanten blir strukket over alle hjemmeskjermene.

Fant imidlertid ingen løsning på det da.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...