Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem med å sende MMS på min HTC Desire HD: Når jeg i meldingen skal legge ved et bilde som jeg har tatt med mobilen, forsøker den å komprimere bildet (fordi det da er for stort), for deretter å prøve å avbryte handlingen. Når jeg så trykker 'send' får jeg deretter opp et symbol på meldingen om at den ikke har blitt sendt. Er det noen innstillinger jeg må endre? Har fått til å sende bilder før. Har ikke modifisert mobilen eller noe, og bruker siste versjon (Android 2.2.1, Programvarenummer 1.72.405.3). Anyone?

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med å sende MMS på min HTC Desire HD: Når jeg i meldingen skal legge ved et bilde som jeg har tatt med mobilen, forsøker den å komprimere bildet (fordi det da er for stort), for deretter å prøve å avbryte handlingen. Når jeg så trykker 'send' får jeg deretter opp et symbol på meldingen om at den ikke har blitt sendt. Er det noen innstillinger jeg må endre? Har fått til å sende bilder før. Har ikke modifisert mobilen eller noe, og bruker siste versjon (Android 2.2.1, Programvarenummer 1.72.405.3). Anyone?

 

Opplevede ca det samme for et par dager siden, bare at det gjaldt når jeg skulle sende mail. La ved et par bilder i mailen, men fikk beskjed om at mailen ikke kunne sendes. Har da sendt mail før. Skal sies at jeg også var tilkoblet trådløst nettverk.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan man synkroniserer alle kontaktene sine fra telefonen til google kontoen på PCn? Jeg har bare klart å få over de eldste kontaktene mine, trolig de som har vært lagret på simkortet.

 

Har vært inne på telefonen og valgt "synkroniser kontakter" på google kontoen under Kontoer/synkronisering, uten at det har skjedd noe på g-mailkontoen min.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg skjønner helt hva du mener.

 

Problemet mitt er at jeg ikke får synca over alle kontaktene mine fra telefon til Gmail konto. Jeg har bare et knippe kontakter, sannsynligvis de eldste fra sim-kortet, på Gmailkontoen og får ikke over alle de andre som er nyere. Dvs det er bare 99 av 2-300 kontakter som ligger på Gmailen.

 

Mener du at jeg må skrive inn hver enkelt kontakt i Gmail, en etter en?

Lenke til kommentar

Jeg hadde det samme problemet som deg, og løsningen ble - dessverre, å skrive inn én og én kontakt i Gmail. Neste gang du synkroniserer med telefonen så vil alle bli synkronisert. Jeg håper dog at noen her sitter på informasjon som gjør at man slipper å velge denne kronglete løsningen.

Lenke til kommentar

Bruker du det innebygde SMS-programmet? Synes å huske at jeg hadde problemer med det, men etter at jeg bytta til Handcent for 2 år siden (Da jeg hadde Hero) har jeg ikke hatt problemer med det. Ellers så fungerer Reduce Photo Resize ypperlig til å gjøre bilder mindre.

 

Jeg prøvde det programmet, men heller ikke da fungerte det. Noen andre som kan hjelpe? Begynner å bli irriterende å ikke kunne sende MMS med en så avansert mobil...

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har hatt DHD i noen mnd nå og er strålende fornøyd:D

Nå har kjærsten min også skaffet seg en, kjøpt en pent brukt for en god pris.

Den har vært telenor låst, men er nå åpnet. Når hun bruker sitt Tele2 sim står det en R over signalstyrken, selv om roaming er slått av.

Hva kan dette være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...