Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Tele2 har ikke eget mobilnett. Definisjonen på roaming er at du bruker en annen operatør sin nett. Siden Tele2 er avhengig av dette vil du alltid roame.

 

Takk for kjapt svar!;) Godt å høre, da slipper hun å bekymre seg for høye regninger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge det ikke blir en kjempe regning, spiller det igrunn ingen rolle..

Jeg forsøkte også å sette inn mitt eget sim-kort (Ludo), men da fikk jeg ikke noe signal med den tlf i det hele tatt, selv ikke etter jeg hadde tatt en "hard reset" av tlf, noen som har en god forklaring på dette?:)

 

Jeg har også et et par små problemer med min egen DHD. De siste 2ukene har vibreringen plutselig forsvunnet, for så å dukke opp igjen (og ja, har sjekket alle vibrasjons innstillinger). Nå kan det kan kun høres en svak svak vib. lyd, men ingenting føles. Noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Bare å finne masse wingets det. Har selv 2 sider med ikoner, en med av/på knapp for wlan osv, en med musikk, en med sms, og en med vær, og en med kalender.

 

Ingen tomme. Har fullt skrivebord på PC'en, og snart også på mobilen :/

Husk at jo flere widgets du har jo mer batteri vil det trekke.

 

Husker jeg sleit ganske greit med å fylle opp 7 homescreener, men så begynte jeg å bruke Launcher Pro og deaktiverte like gjerne 4 av de. "Problem" solved.

Lenke til kommentar

Liker min også, men føler jeg har altfor lite kontroll over hva som skjer på den.

 

og irriterer meg grønn over alle appene jeg ikke KAN fjerne. Jævla HTC. Akuratt det får det til å føles som apple produkt, men er mye bedre enn det.

 

Er du uten root og har lyst å "fjerne" noen apps, så er den eneste (usikker her) løsningen å bruke LauncherPro. Da kan du gjemme dem.

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke blir en kjempe regning, spiller det igrunn ingen rolle..

Jeg forsøkte også å sette inn mitt eget sim-kort (Ludo), men da fikk jeg ikke noe signal med den tlf i det hele tatt, selv ikke etter jeg hadde tatt en "hard reset" av tlf, noen som har en god forklaring på dette?:)

 

Telefonen er låst til Tele2/Netcom?

Lenke til kommentar

Flere som har merket betydelige forbedringer med HTC Sense?

 

Følgende fungere nå utmerket for meg:

-La telefonen ringe ved høyt volum

-Fjernlås

-Lokalisering

 

Har ikke våget å teste "Slett innhold" :p

 

Hmm, hos meg virker det fremdeles ikke. Bare "Ring"-funksjonen. Der kartet skulle vært står det bare:

Telefonen gjennomfører sin første synkronisering med HTCSense.com. Dette kan ta flere timer, avhengig av hvor mange kontakter du har.

Dette har stått i et par måneder. Jeg har da virkelig ikke så mange kontakter. Bruker ARHD 3.2 da. Noen som vet om dette har noe å si?

Endret av Ewie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...