TGB Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 (endret) Litt fra arkivet igjen Makup: Sølvi Strifeldt Edit: Ny utgave, fjernet forkjølelsessår på leppa Endret 23. november 2010 av TGB
tomsi42 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Dessverre var det stengt... Noe sier meg at du hadde blitt skuffet, om det hadde vært åpen
Trondster Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Tror det der er en typisk start på et eventyr - "Det var eingang.."
Gjest Slettet+789234 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Dessverre var det stengt... Noe sier meg at du hadde blitt skuffet, om det hadde vært åpen Utvilsomt, men det er lov å drømme
Mikkel™ Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 (endret) Var ute og tok noen bilder i kveld. Prøver meg på litt svart-hvitt. Endret 24. november 2010 av Mikkel™
ventle Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Praha i slutten av september. Fullmåne og Karlsbroen var mørklagt pga veiarbeid.
Paisley Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Noen bilder fra meg tatt i starten av måneden før snøen kom Første forsøk på rust etter å ha hørt mye varmt om rust som motiv i mange måneder: Litt diverse: 1
Gorgat Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Et lite et fra meg (i Tomsi42 stil) Fordson.jpg by gorgat112, on Flickr
Trondster Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Et lite et fra meg (i Tomsi42 stil) Dette må da være leet-speak for Ford - "Fords0r"
Gorgat Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Dette må da være leet-speak for Ford - "Fords0r" Holder meg nok til noe annet jeg da (Honda - på 2 hjul). Men klarte ikke gå forbi denne forlatte traktoren. Det var nesten som om Tomsi42 var med der og stoppet opp for å forevige dette eksemplaret.. Til ÅdneD, ja har vært inne i nærområdet ditt denne helgen også. Eksemplaret ble fanget på en luftetur like ved Hovland (På riktig side av fjorden)
Torvastabu Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Tatt på rommmet mitt med en 430ex gjennom paraple, en vivitat 285hv gjennom hvit t-skjorte, og sb-20 gjennom hvitt papir, bakrunnen er en svart t-skjorte
tomsi42 Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Men klarte ikke gå forbi denne forlatte traktoren. Det var nesten som om Tomsi42 var med der og stoppet opp for å forevige dette eksemplaret.. Jeg trenger ikke å være med, ser jeg. Du klarer fint å fange slike motiver selv. Selv om det hadde vært morsomt å vært med
Wiciwato Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Prøvde å få med kontraster i Grimstad. Kostet for løv og slikt på høyre side av veien, men ikke spesielt mye arbeid gjort på venstre. Har faktisk laget et portrettintervju om fyren som bor i huset til høyre, som forøvrig er en gammel trafostasjon. Prøvde også å fange lyset slik det var. Jeg alltid pleier å la lukkeren jobbe lenger for å få inn masse lys, selvom det ikke er sånn det ser ut, men idag er det naturlig. Two sides of Grimstad by Wiciwato, on Flickr
swahili Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Tre bilder tatt på kveldstid i Bergen og utenfor
Paisley Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Oppsamlingrunde fra arkivet. Alle bilder tatt med canon 1000d Sight by Fvrenne, on Flickr Forsøk på produktfoto, hjemmelagd "fotostudio" ut av en pappeske, noen diverse lamper og noe sølvpapir Canonist? by Fvrenne, on Flickr Diverse bilder av venner og kjente: Some friends of my.. by Fvrenne, on Flickr Friend of my by Fvrenne, on Flickr Friend of my .. by Fvrenne, on Flickr Friend of my... by Fvrenne, on Flickr
Ratleto Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Var ute en tur i ettermiddag for å fotografere solnedgangen (Øysand sør for Trondheim, i Melhus kommune).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå