Seig2 Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Hei, jeg er på utkikk etter overnattingsmuligheter i Sveits... for en 5-10 dagersperiode i Januar eller Februar.. Jeg har noen ønsker eller "kriterier": Forholdsvis rimelig overnatting, har ikke behov for veldig høy standard Må ha stabil internett/Wlan-oppkobling (viktig! pga jobb) Kort avstand til bra turmuligheter (sommer/vinter): liker å gå langrenn på vinteren og fjellturer/toppturer om sommeren En fordel om det er forholdsvi greit å komme til/fra.. mht. tog/fly osv Takker for alle råd og tips! :-) Endret 31. oktober 2010 av anselmo
robertaas Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Så "rimelig" og "Sveits" i samme setning. Måtte bare sjekke om det var en spøk.
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Så "rimelig" og "Sveits" i samme setning. Måtte bare sjekke om det var en spøk. One up. Hvis du er interessert i ski så er Verbier, Zermatt og Saas Fe gode alternativer.
Seig2 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 Nettopp derfor jeg lurer på om det faktis èr mulig å i det hele tatt finne billig overnatting ;-) standard spiller ikke så stor rolle. Jeg er interessert i langrenn/turer på fjellski.. kanskje ikke så mye alpint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå