Gå til innhold

Dagbladet ... verre enn før


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Dagbladet lovte å fjærne porr reklamen for 9 månder siden..

Den er der enda

de lovte å få et bedre .. design på avisa ..

Det ble værre

de lovte mindre reklame på sin nettside

Det ble mer

og nå ... er det nokk

jeg skulle lese en artikkel om Quart festivalen og hva ser jeg .. jo ..

reklame på Musa!

se her

nå har de gått for langt ..

jeg vil derfor fra i dag av .. boikotte Dagbladet .. og begyne å lese den andre blekka... VG .. (som jeg nå hater litt mindre enn dagbladet)[/i]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er teit med slik reklame. Dårlig av de å ikke rydde opp!

Men de ligger fortsatt et godt stykke foran VG når det gjelder innhold, og derfor holder jeg ut med reklamen (i min Opera er den ikke så plagsom).

 

Personlig synes jeg Dagbladet er den beste tabloiden, men den har sine svakheter.

Lenke til kommentar

Ble ikke akkurat noe MER happy for Drag-bladet etter det der, nei... det som for en god stund sia (les: De Gode Gamle Dager) var en god avis er nå blitt en dårlig VG-kopi som ikke klarer å akspetere at sistnevnte er Norges tabloid-konge... VG-nett er jo et av de bedre nettstedene å finne nyheter på, men jeg er (av min medie-student-natur) ikke altfor begeistra for den rødkledde storebroren, heller... ikke i papir, jaffal... (asså, hvem kan stole på en nyhetskilde som bruker News of the World som kilde? (jfr. for eksempel Bekkhamm-saken nå for litt sida hvor de siterte NotW på at David Bekkhamm sa han heller ville gi seg med foppal enn å forlate Forente Mannebryst Fotballklubb) Dette gjorde også TV2-sporten.)

 

Nei, takke meg til God Morgen Sarpsborg Arbeiderblad.

Lenke til kommentar

Ecthelion:

Nå er jeg så heldig at jeg har tilgang til de aviser jeg har lyst på, internasjonale og nasjonale. Men det kunne ikke falle meg inn å betale 50-100 kr om dagen for å kjøpe alle avisene jeg har lyst på.

 

Derfor er online-aviser et godt alternativ når jeg ikke er i Oslo. Aftenposten.no er ryddig og fin, synes jeg.

 

Hva med www.times.com ?

Eller www.washingtonpost.com ?

 

Aviser og tidsskrifter online er greie substitutter spør du meg. Men de kan aldri bli mer enn bare det.

Lenke til kommentar

Dagbladet er den beste tabloiden, men den er ikke BRA. Sex-anonsene har de snakket om å fjerne lenge, de har trappet godt ned, men de er ikke borte. men det bryr ikke meg, de er på sider jeg blar forbi uansett.

 

forsåvidt så tror jeg at jeg må roe ned aviskonsumet mitt. leser en bråte med aviser hver dag.

 

papir form:

 

Vg, Dagbladet, Sunnmørsposten, Klassekampen, Computerworld (når den kommer), akp.no (når den kommer). Er jeg ute og reiser får jeg også med meg Aftenposten, Tidens krav, Romsdals budstikke.

 

På nett går det i:

 

VG

Dagbladet

klassekampen

itavisen

digi

hw

slashdot

aftenposten

indymedia

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...