Gå til innhold

Black Ops blir det mest følelsesladde Call of Duty til nå (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, jeg husker da jeg ble veldig opphengt i "Pvt.Elder" på Call of Duty, han og "Sgt.Moody" sin evinnelige krangling. Mens Cpt.Foley var den fornuftige i gjengen. Var også en god følelse å redde Cpt.Price og Maj.Ingram(som har blitt overført til et annet sted), spesiellt når man man sniker seg inn på Tirpitz som ligger utenfor Håkøya i Norge, og Price blir drept (men som alltid, står opp fra de døde og er med i nesten spill).

Følelsen av å se heisingen av det Sovietiske flagget er også en stor følelse.

 

Om de klarer å få frem noe av disse følelsene i det spillet, så har de gjort en sykt bra jobb!

Lenke til kommentar

Når jeg tenker over det synes jeg kanskje at Treyarch har vært litt flinkere med karakterskapning og føleri og sånt enn Infinity Ward, selv om de gjerne bommer litt andre steder. Det er liksom alltid greit å være ute på eventyr med Captain Price (enten det er snakk om gamle-Price fra 2. verdenskrig eller den moderne, ubarberte utgaven)), men det har en litt sånn corny MacGyver/James Bond-følelse over seg; det går alltid bra til slutt.

 

I WaW - som strengt tatt var et svakere spill enn CoD4 på mange andre måter - var Reznov en av favorittkarakterene mine. Jeg var samtidig også sikker på at han kom til å lide en klisjéfylt død mens han reddet meg fra tyskere i en eller annen sammenheng nær spillets slutt, så det var en positiv overraskelse da han både reddet meg og overlevde.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...