Gå til innhold

Klokke for fotonerder


Gjest Slettet-IogKviHt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt artig dette, men problemet her er at blenderåpninger er jo egentlig en logaritmisk skala, der 1.4 gir halvparten så mye lys som 1.0 og 2.0 gir halvparten av 1.4 osv.

 

klokken er derimot ikke halvparten så mye hvis du går fra 1.4 til 2 på denne klokken ;) ( ikke dobbelt så mye heller for den del ).

 

Artig, men litt fjernt ......

 

Jeg tror jeg holder meg til en vanlig klokke, og bruker heller f-stop når jeg fotograferer ..........

Lenke til kommentar

Jeg synes redaksjonen her snart bør ta seg en runde på bakrommet, kvaliteten på artiklene hos Akam har falt betydelig det siste året og nærmer seg gutteromsnivå i flere tilfeller.

 

Tor

 

Vet ikke om artiklene blir bedre av at redaksjonen "tar seg en runde på bakrommet". :whistle:

Kanskje bedre å ta en runde med seg selv eller evt en diskusjon på bakrommet.. ;)

 

Forøvrig synes jeg dette var en noe krass og lite konstruktiv tilbakemeldig TorVidle.

Jeg synes ikke denne artikkelen er noe som ikke hører hjemme på et nettsted for fotointeresserte. Eller var det innholdet, presentasjonen, timingen eller noe annet du ikke var fornøyd med?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...