Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm! Vifter/HDD snurrer.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Pc'en min har vært veldig vrang i det siste. Noen ganger virker den som den skal, andre ganger ikke.

Det er når jeg starter pc'en problemet oppstår! Alt av vifter starter, og harddisken går rundt, men det kommer ikke noe bildet opp på skjermen. Alt er bare svart! (skjermen er testet på en annen maskin og virker som den skal)

Dette skjer vel ca 80-90% av tilfellene når jeg skal starte pc'en. De andre 10-20% funker den som den skal.

 

Jeg har fått skjermkortet testet hos Mamoz, de sa det ikke var feil ved skjermkortet.

Noe jeg synes er veldig rart, siden problemene kom etter jeg fikk dette skjermkortet av de.

 

Jeg har byttet harddisk og hovedkort for å se om det var noe fil med disse komponentene, men det hjalp ingenting. Byttet til ASUS P5Q SE2

 

 

Så mitt store spørsmål er, hva kan være feil? Jeg har så veldig lyst til å spille Starcraft 2 igjen!

 

Noen som har noen gode tips, tar alt i mot med åpne armer.

 

 

Jeg har følgende oppsett:

Windows xp

Corsair Powersupply 650W Black, ATX/EPS,

Asus P5N32 SLI Deluxe S775 NF-4 SLI

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket775

GigaByte RADEON HD 5670 1GB PCI-E

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5

 

På forhånd takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville testet skjermkortet i en annen pc. Jeg sendte selv inn en router til Mamoz som jeg fikk tilbake med lovnader om at den skulle være feilfri. Koblet den opp igjen, og ett minutt senere så fikk jeg samme feilen som gjorde at jeg sendte den inn. Måtte gjennom denne prosessen flere ganger før de ville inrømme at det faktisk var en feil med routeren.

 

Jeg fikk ny router, så alt ordnet seg men jeg ville ikke tatt dem på ordet selv om de sier at alt er ok med skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...