GroovyPancake Skrevet 17. oktober 2010 Skrevet 17. oktober 2010 Nylig så har jeg anskaffet en del nye datakomponenter, men mangler et skjermkort. Så jeg skulle gjerne hatt noen råd og anbefalinger. I all hovedsak er jeg ut etter ett som yter godt til sin prisverdi. Prismessig legger jeg meg rundt kr 1500, men det kan godt være rimeligere eller litt dyrere. Datakomponenter: CPU: AMD Phenom II X6 1090T Black Edition 3,2GHz Socket AM3 Box Minne: Kingston HyperX T1 DDR3 PC14400/1800MHz CL9 XMP Fan 3x2GB Hovedkort: Asus M4A785TD-V EVO Kabinettet er et gammelt Chieftec Big-Tower, og strømforsyningen er en litt eldre 550W Mist.
patonnnn Skrevet 17. oktober 2010 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har selv ett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=579053.. må si meg veeeldig fornøyd med det! Sykt bra til prisen
GroovyPancake Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 Litt usikker på om jeg burde gå for Radeon HD 5770 eller om GeForce GTX 460 er et bedre alternativ. Lurer også på hvilken type av skjermkortene som er mest gunstig, altså XFX, Sapphire, MSI, Gigabyte, osv.
FrankBjarne Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Det er litt hipp som happ. Noen liker XFX andre er stor fan av Gigabyte. Selv prøver jeg og holde meg til HIS. Noen av de har litt større feilmargin enn andre, men tror du vil bli fornøyd uansett.
GroovyPancake Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 Da ble det et skjermkort på tilbud fra mpx.no. En kamerat som var ganske fornøyd med det, og anbefalte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå