Gå til innhold

Leiter etter en ny serie;)


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg leiter etter en ny serie nå som jeg har sett How I Met Your Mother feridg.

 

Hva jeg har sett:

 

 

- Dexter

- Chuck

- How I Met Your Mother

- Breaking Bad

- Prison Break

- House MD

- Futurama

- Family Guy

- Southpark

- Kings of Queens

- Heroes

- Friends

- Two and a Half Men

- Flash Forward

- Triangle

- My Name is Earl

- Scrubs

 

Og noen fler som jeg ikke kommer på i farten.

 

 

 

Med andre ord, jeg liker spenningsserier hvor man virkelig blir kjent med personene i serien. Humor er også noe som gjør at jeg blir fenget av denne serien. Hvis det er tvil i de første 5 episodene pleier jeg vanligvis ikke se videre på serien. Som Breaking Bad - Jeg ble ikke fenget med en gang men etter første sesong var jeg trollbundet.

 

Noen ideer?

 

Edit: En liten oppdatering på listen ;)

Endret av Jooose
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, er jo selvfølgelig smak og behag, men jeg kan anbefale noen serier jeg liker.

 

NCIS, spennende og du blir kjent med personene i serien, du får et bedre "forhold" til de enn de i andre CSI serier imo.

 

The Big Bang Theory, genial komedie serie som du burde gi noen forsøk til, ikke alle som liker det med en gang men som liker det etter et par episoder. Sheldon is gonna grow on ya ^^

 

Kenny VS Spenny, et slags reality show (ikke som Big Brother osv), med 2 venner som har en haugevis av artige konkurranser, mye artigere enn det høres ut :p Endeløse latterkramper fra den serien her!

 

Whos Line Is it Anyway? (amerikanske versjonen) "live" improv komedie med geniale komikere, mye artigere enn stand up komedie syntes nå jeg :p En av de få showene som får meg til å grine av latter ofte ^^

 

My Name Is Earl, ganske morsom serie.

 

Scrubs, relativt bra, ganske love/hate basert publikum her, om du liker den tullete typen humor så er det artig.

 

Two And A Half Men, jeg hater Charlie Sheen ting men det her er faktisk ganske bra.

 

Star Trek: The Next Generation. Også ganske love/hate publikum, jeg syntes det er ganske spennende, og man blir glad i personene i den serier her, også en god latter her og der. Finnes også en del filmer til den serien her.

 

Tja, ikke så lett å komme på alt i farta men forhåpentligvis er der noen serier du ikke har gitt et forsøk før som du kanskje liker :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Scrubs <3. Har sett alle sessongene 3-4-5 ganger og ler meg skakk i hel hver gang. Det er så bra og jeg er rimelig lei meg at det gikk skeis på slutten. Herlig serie og kommer alltid til å stå på nummer 1 hos meg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ferdig med Fringe. Elsket hvert sekund av serien! De siste tre episodene har vert litt tullete :thumbdown:

 

Skal sette i gang å se piloten til Hawaii Five 0 og Harper's Island.

 

Har sett traileren til de (fleste) andre seriene som nevnt her, og kan ikke si jeg har likt noe spesielt av det andre. Selvfølgelig må man se litt av serien for å bestemme, men meh. Tror ikke "The Wire" er noe for meg. Skal prøve den senere tho.

 

Noe annet dere anbefaler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...