Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som flere brukere i forumet har merket seg så irriterer jeg meg veldig over skrivefeil og grammatiske styggedommer.

Hva? Du? Nei. Dette var noe nytt for meg. Du er da ikke typen til å gjøre noe slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tryna med lett sykkelen for 20 min siden :hrm:

Mye skader på deg eller sykkel?

Gikk helt fint med meg, ble noen usynelige riper på siden av speilet. Og girspaken har blitt flyttet 2 cm ned, men det er lett å fikse. Måtte jo skje før eller siden :!:

Skrevet

Som flere brukere i forumet har merket seg så irriterer jeg meg veldig over skrivefeil og grammatiske styggedommer.

Hva? Du? Nei. Dette var noe nytt for meg. Du er da ikke typen til å gjøre noe slikt.

Hva? Jeg? Nei. Det er egentlig nytt for meg også, men jeg har fått for meg at det er slik enkelte ser meg :whistle:
Skrevet

"Voting" på face... Ikke nok med at det spamer ned hele siden, men når de i tillegg ikke kan det de spør om så blir det bare for dumt!

eks:

"Hvilket ferieland liker du best?

- Ole Normann svarte "Miami, Florida"

Nei, Miami er ikke et land :nei:

"Hvilket bilmerke liker du best?

- Ole Normann svarte "Mustang"

Mustang er modellen, FORD ER MERKET DIN JÆVLA KUKSUGER!

• Liker 3
Skrevet

Er ikke Mustang hest da?

Er ikke Ford en mann da?

Er ikke Ford et etternavn da?

Er ikke ford det man skriker når man kutter ned et tre da? FOOOOOOOOOORD (mehehe)

Skrevet

Med mindre Vg her har forsøkt seg på noe slikt morsomt som å mene at prisen er så høy at man i tillegg til å betale for bensinen også må betale for prisen av bensinen. :hmm:

Aldri hørt om skatt og avgifter?

Skrevet (endret)

Irriterende at det skal eksistere slike konkurranser, at flest mulig skal trykke på en link -Q-meieriene for å gi en stemmer, er vanskelig når man ikke har venner her i livet. :cry:

Endret av Verbalo
Skrevet

Irriterende at det skal eksistere slike konkurranser, at flest mulig skal trykke på en link -Q-meieriene for å gi en stemmer, er vanskelig når man ikke har venner her i livet. :cry:

Snik linken lurt inn i innlegg f.eks her på diskusjon.no ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...