Jump to content
Runar

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Recommended Posts

Folk som har kjøpt seg kamera til flere tusen og begynner å skrive ''fotograf: blabla'' under hvert eneste snapshot bilde de har tatt som ikke er NÆRT bra engang.

Bare lakker en vannpistol sort, også viser du den når han ber om leg. Da pleier du som regel å få det du skal ha. Gratis.

Skal du sprute på ham også?

Sjæl. Irriterende at jeg bare har skole to dager i uka, og har langhelg fra onsdag-søndag hver uke. Døgnrytmen blir aldri normal. For hvorfor skal jeg gidde å stå opp kl 09 når jeg ikke har noen planer for dagen?

På en måte er det irriterende. Da altså døgnrytmen. Jeg er så altfor glad i å sove lenge. På den annen side er det også veldig godt å ha mye fri. Og jeg må si det veier opp for ødelagt døgnrytme :innocent:

Sjæl. Irriterende at jeg bare har skole to dager i uka, og har langhelg fra onsdag-søndag hver uke. Døgnrytmen blir aldri normal. For hvorfor skal jeg gidde å stå opp kl 09 når jeg ikke har noen planer for dagen?

Hvorfor har du bare skole 2 dager i uka?

Døgnrytmen min blir også automatisk forsyvet cirka 5 timer hver eneste fridag... Rart det der!

Er bare da jeg har forelesninger. Med unntak av enkelte gruppeoppgaver, så er mandag og onsdag de eneste dagene jeg er på skolen.

Det irriterer meg at det er -20 grader ute, og at jeg om litt under en times tid må bevege meg ut i denne fantastiske kulden for å komme meg til bussen min.. :ermm:

Moderne popblogging. Skjønner ikke hvorfor noen vil følge med på noe som stort sett bare er en haug med bilder og 2-3 linjer text.

"Kunst" :wee: .

Dreamed. Hvis man oversetter den norske setningen "I mange år har jeg drømt om å skaffe meg et liv" til engelsk, så blir dette "In many years I have dreamt about getting a life". Hvorfor, i slike sammenhenger, skal enkelte folk uttale dette som "dreamed"? Det kan da ikke være lov å si eller skrive dreamed?

Dreamed. Hvis man oversetter den norske setningen "I mange år har jeg drømt om å skaffe meg et liv" til engelsk, så blir dette "In many years I have dreamt about getting a life". Hvorfor, i slike sammenhenger, skal enkelte folk uttale dette som "dreamed"? Det kan da ikke være lov å si eller skrive dreamed?

I Dreamed a Dream?