Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det at en muslim tafser på damer har ingenting med islam å gjøre, i så fall burde du irritere deg over arabere/kurdere/whatever, ikke deres religion, for den har ingenting med saken å gjøre i det tilfellet.

 

Slutt nå å argumenter i en tråd som dette. Hvor folk skal lette på trykket så kommer du og har skrevet om hvorfor man ikke burde irritere seg over det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muslimer.

 

 

De som skaper kvalme overalt i byene? Spot on.

 

Kan vel dra opp det at damen til en kompis av meg skulle på noe greier ikveld i Bergen, hvor det pleier å kry av muslimer, noe VGS arrangement.

Og når jeg ser på bilder fra arrangementene så ser jeg da disse ikke-norske guttene med en halv boks med voks fra Renati i håret, skjortekragen opp, bling i begge ørene, som oftest solbriller på inne. Også går de da rundt og tafser på alle jenter, singel eller ei. Hva faen tenker de med? Herregud.

 

De tenker med de to hjernehalvdelene mellom beina.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må fikse Spotify spillelistene mine. De har vokst seg ut av kontroll og er nå rett og slett feil. Jeg må dele de inn etter sjanger, og ikke etter hva jeg vanligvis hører på. Det gamle systemet funket helt fint, med metal listen som den største og den alternative listen med ting som Nirvana. Problemet er at når den alternative listen begynte å få repp i seg så ble det bare forvirrende. Nå må jeg også begynne å høre på mer repp for at den kommende repp listen ikke skal bli helt idiotisk. Huffda.

Lenke til kommentar

Du bare liker å være uenig med folk, du!

 

Nå ser det jo bare dumt ut, du kan ikke forandre det du har skrevet :p

 

Vel! Ja! whistle.gif

 

Jeg er vanligvis en ganske omgåelig person, men når jeg ser rasisme eller ting som omhandler barn, så går alarmen min av. Akkurat her feilet jeg litt, da jeg trodde dere snakket om barn som sang stygt, ikke latterlig "propaganda".

Lenke til kommentar

Pendulum var awesome, det må jeg starte med.

 

Men det er litt irriterende av Anders fra In Flames ikke tok turen innom norge. Det er da ikke SÅ langt til norge at han ikke kunne vært med på siste konserten deres i 2010! Jeg er overbevist om at hvis de hadde hadde Self vs Selv sånn ca 20 minutter inn i konserten, hadde stemningen vært i taket etter det.

 

Edit: Stemningen var helt vill, ikke misforstå. Konserten var dritbra, og jeg dro dit for å se Pendulum, ikke inflames - men hadde allikevel vært en veldig positiv ting med Anders der.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...