Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muslimer.

 

 

De som skaper kvalme overalt i byene? Spot on.

 

Kan vel dra opp det at damen til en kompis av meg skulle på noe greier ikveld i Bergen, hvor det pleier å kry av muslimer, noe VGS arrangement.

Og når jeg ser på bilder fra arrangementene så ser jeg da disse ikke-norske guttene med en halv boks med voks fra Renati i håret, skjortekragen opp, bling i begge ørene, som oftest solbriller på inne. Også går de da rundt og tafser på alle jenter, singel eller ei. Hva faen tenker de med? Herregud.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dersom han hadde skrevet kristne da? Eller Jehovas Vitner eller Scientologer. Hadde han irritert deg da?

 

Nei. For kristne er ikke syndebukker for alt og alle.

 

Ånei! Voldtekt! Det var nok den jævla innvandreren som bor nede i gata!

Jeg har ikke tenkt til å starte en innvandrings/islam diskusjon, men jeg vil likevel påpåpeke at 100 %, ja 100 %, av alle overfallsvoldtekter som har blitt begått i Oslo de siste årene, har blitt begått av innvandrere. Les innvandre, ikke nødvendigvis muslimer.

Over til det andre du sa. Så fordi muslimer er syndebukker, en påstand som kan diskuteres, betyr det at man ikke kan irritere seg over de? Er det for politisk ukorrekt til å irritere seg over?

Muslimer.

De som skaper kvalme overalt i byene? Spot on.

 

Kan vel dra opp det at damen til en kompis av meg skulle på noe greier ikveld i Bergen, hvor det pleier å kry av muslimer, noe VGS arrangement.

Og når jeg ser på bilder fra arrangementene så ser jeg da disse ikke-norske guttene med en halv boks med voks fra Renati i håret, skjortekragen opp, bling i begge ørene, som oftest solbriller på inne. Også går de da rundt og tafser på alle jenter, singel eller ei. Hva faen tenker de med? Herregud.

Det at en muslim tafser på damer har ingenting med islam å gjøre, i så fall burde du irritere deg over arabere/kurdere/whatever, ikke deres religion, for den har ingenting med saken å gjøre i det tilfellet.
Lenke til kommentar

Dersom han hadde skrevet kristne da? Eller Jehovas Vitner eller Scientologer. Hadde han irritert deg da?

 

Nei. For kristne er ikke syndebukker for alt og alle.

 

Ånei! Voldtekt! Det var nok den jævla innvandreren som bor nede i gata!

Jeg har ikke tenkt til å starte en innvandrings/islam diskusjon, men jeg vil likevel påpåpeke at 100 %, ja 100 %, av alle overfallsvoldtekter som har blitt begått i Oslo de siste årene, har blitt begått av innvandrere. Les innvandre, ikke nødvendigvis muslimer.

Over til det andre du sa. Så fordi muslimer er syndebukker, en påstand som kan diskuteres, betyr det at man ikke kan irritere seg over de? Er det for politisk ukorrekt til å irritere seg over?

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=562076

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det at en muslim tafser på damer har ingenting med islam å gjøre, i så fall burde du irritere deg over arabere/kurdere/whatever, ikke deres religion, for den har ingenting med saken å gjøre i det tilfellet.

 

Det at Islam straffer med pisking, amputering og henging, har noe med religionen å gjøre. Det er jo selve islam som er fucked.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

(VG Nett) Leder av Antirasistisk senter retter kritikk mot Oslo-politiet etter uttalelsene i forbindelse med overfallsvoldtektene i Oslo

 

Må ikke høre på sånne folk, er jo helt messed up alle som er med i "sos rasisme" og lignende. ÅNEI RRRRASIST, EN BRUN MANN BURDE FÅ BEDRE LØNN OG LEVEKÅR ENN DEG DITT HVITE SVIN"

 

Ok!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...