""" Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Du skal ikke se bort ifra at alle bare er "demotiverte". Bare tull og tøys, men både gutter og jenter elsker at du pumper dem opp.
Kea Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Glemte å kjøpe tyggis da jeg var på butikken i dag. Faen.
Kea Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Ikke akkurat. Men det hjelper meg å la være å småspise.
Lolliken Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Alt for mange demotiverte folk rundt meg på jobb. Føler jeg alltid må pumpe opp de andre. Men ikke faen om jeg skal synke ned. Må desverre si at jeg havner i den gruppen med demotiverte mennesker. Ser på arbeidsdagen som 8 timer tapt.
Lycantrophe Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Still deg i køen. Det er noen av dere her. 1
Hyperio Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Javel, så lenge du ikke er en taiwansk unge som kroker deg sammen med symaskinen din, iført munnbind, for å brødfø dine aidsbefestede søsken så er det fremdeles frivillig å jobbe, og å velge arbeidsplass.
Lolliken Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Har ikke noe særlig lyst til å bli en som går på nav, så får heller bare bite det i meg. Lett å smile falskt når du jobber i butikk 1
Hyperio Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Jobber og i butikk og jobben i seg selv er ikke noe ekstraordinært akkurat, men det er en jobb og jeg synes man bør respektere den. Og ikke minst de andre ansatte som har jobbet der i mange år og som trives med det.
Puke Nukem Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 GAAH! stygge bank, som har elendige åpnmingstider!!!!!!
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 All ære til butikkansatte. Verste jobben som finnes. (jada, vet at noen trives med det. Men jeg personlig tror det er fordi dem ikke vet bedre)
Lolliken Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 All ære til butikkansatte. Verste jobben som finnes. (jada, vet at noen trives med det. Men jeg personlig tror det er fordi dem ikke vet bedre) Absolutt, jobber i en flisebutikk du har ikke anelse om hvor mange knølpadder som er innom hver dag og tror de kan noe. Å forklare ting om og om og om og om og om og om igjen uten at de i det hele tatt skjønner hva/hvorfor/hvordan de faktisk skal gjøre det. Og selvfølgelig vet de best selv, for jeg selv om jeg er bare 26 har jo ikke jobbet med dette faget i forbanna 10 år snart... /rant over Hadde det ikke vært fordi jeg er så rolig av person hadde jeg hoppet over disken og labbet til en av de halvdvaske feite middelaldrende mennene som faen meg ikke skulle ha fått lov til å ta i en spiker engang. 2
Diskutant Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 All ære til butikkansatte. Verste jobben som finnes. (jada, vet at noen trives med det. Men jeg personlig tror det er fordi dem ikke vet bedre) Det må du bare tro, men jeg elsker jobben min! Møter mange tullinger jeg kan le av i etterkant, møter mange koselige, snille (ofte eldre) mennesker som ønsker å slå av en prat når det er lite folk i butikken, mange mennesker som gjør dagen lysere! ...Og selvfølgelig mange idioter som du skulle ønske du kunne snakke til på den måten du ville gjort dersom du ikke var på jobb.
-Léon- Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 (endret) – Voldtatte bør ikke kunne abortereKrF-politiker tar bladet fra munnen. Religion er noe dritt. Jeg mener at om en jente blir voldtatt så bør hun gjøre det hun vil, og ihvertfall ha muligheten til å ta abort. Noe jeg forøvrig ville ha gjort, om jeg var jente altså. Ville aldri ha født en unge under slike omstendigheter, og KrF fyren nevner at det er altfor få som får alternativet om å adoptere bort ungen. Jeg ville IKKE ha bært på en unge i 9 mnd og under den tiden ha en konstant påmindelse over hva som skjedde med meg. Nei, hele innlegget er grunnen til at jeg er ateist. Endret 5. januar 2012 av -Léon- 1
dysfunctional Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 All ære til butikkansatte. Verste jobben som finnes. (jada, vet at noen trives med det. Men jeg personlig tror det er fordi dem ikke vet bedre) Er det ikke du som går på NAV, eller noe? 7
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Hva har det med saken om jeg går nav eller ikke? Religion er noe dritt. Jeg mener at om en jente blir voldtatt så bør hun gjøre det hun vil, og ihvertfall ha muligheten til å ta abort. Noe jeg forøvrig ville ha gjort, om jeg var jente altså. Ville aldri ha født en unge under slike omstendigheter, og KrF fyren nevner at det er altfor få som får alternativet om å adoptere bort ungen. Jeg ville IKKE ha bært på en unge i 9 mnd og under den tiden ha en konstant påmindelse over hva som skjedde med meg. Nei, hele innlegget er grunnen til at jeg er ateist. Det er nå en ærlig sak det, og være mot abort.
Kea Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Søskenbarnet mitt irriterer meg. Gleder meg til merra flytter til Oslo. Endret 5. januar 2012 av Therawyn
Kea Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har sår under nesen og er vant med å gni meg der. Au.
010011110100110101000111 Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Kanskje sår fordi du har gnidd deg der? Irriterer meg over at pupillene mine ser ut som jeg har kjørt i meg Speed, men glad for at synet mitt er perfekt og at jeg ikke har løse linser. En annen ting som irriterer meg er at de øyedråpene legen tok i øynene mine gjorde meg halvveis blind, kunne ikke se en drit i 4 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå