FrankBjarne Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Som sagt, Steam er noe dritt på det området. Noen ganger funker det uten problemer, andre ganger henger den seg i revers og går motsatt vei.
Lumpness Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Denne saken . http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Lege-reddet-liv---fr-kritikk-6733779.html javel , synd du ikke døde istedet for å få blodoverføring og overleve da kvinnfolk. Ut i media etter fødselen for å syte seg over at hun overlevde må være dagens irritasjonsmoment for min del. Hun skulle vært fratatt ungen 3
FrankBjarne Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Henger en knagg på brukerfeil... Når er det du ikke henger en knagg på brukerfeil? Man trenger ikke akkurat IKT utdanning for å trykke på offline mode i Steam.
Pungrotta Crash Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Henger en knagg på brukerfeil... Når er det du ikke henger en knagg på brukerfeil? Man trenger ikke akkurat IKT utdanning for å trykke på offline mode i Steam. Jo, det gjør du. Derfor jeg ikke bruker et så dårlig program.
Lumpness Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Steam er elsk idag , men ikke for 5-6 år siden , da var det et mareritt av bugs og krasj
Slimda Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Veldig sjelden, egentlig. Ingenting overrasker meg når det gjelder brukere, og hvis det fungerer for meg, så antar jeg det er brukerfeil inntil det motsatte er bevist.
Pungrotta Crash Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Veldig sjelden, egentlig. Ingenting overrasker meg når det gjelder brukere, og hvis det fungerer for meg, så antar jeg det er brukerfeil inntil det motsatte er bevist. Steam fungerer, men det finnes bedre alternativer.
Occi Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Blødde neseblod i går kveld. Våknet kl 5 i natt av neseblod. Neseblod for en time siden. Can't be good... Variert døgnrytme og/eller sovet lite i det siste? Har selv erfart slikt når det er tilfellet, f. eks når vi hadde LAN hos hverandre når jeg var mindre. Usikker på om det var pga. dette, men skjedde vel et par ganger om vi døgnet. Skole morra. Kjipe greier. Starter selv i morra (høgskole). Kjenner en som går på universitet som starter 16, og han igjen kjenner ei om starter 22/23 elns :| Veldig sjelden, egentlig. Ingenting overrasker meg når det gjelder brukere, og hvis det fungerer for meg, så antar jeg det er brukerfeil inntil det motsatte er bevist. Så du bare ignorerer det faktum at programmer er kjent for å ha bugs som i stor grad ofte har noe med installasjonsoppsettet? Greit ignorant holdning. Er jo ikke noe nytt at folk opplever programmer forskjellig, og Steam er ikke unntaket. Endret 4. januar 2012 av Occi
Amberlamps Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Blødde neseblod i går kveld. Våknet kl 5 i natt av neseblod. Neseblod for en time siden. Can't be good... Variert døgnrytme og/eller sovet lite i det siste? Har selv erfart slikt når det er tilfellet, f. eks når vi hadde LAN hos hverandre når jeg var mindre. Usikker på om det var pga. dette, men skjedde vel et par ganger om vi døgnet. Sover alltid 8 timer eller mer, men noe variert døgnrytme ja. Går også på noen tabletter som hvor neseblod kan forekomme. Reiser ned til hytta idag for å komme bort fra alt som heter jobb, mas og kjas. Satser på litt ro i sjelen fikser det. Endret 4. januar 2012 av Amberlamps
Occi Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Høres ut som en god idé. Om det fortsetter så for all del ikke vær redd for å kontakte lege. En gang i blant er ikke farlig, men om det gjentar seg så kan det være et dårlig tegn.
Slimda Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Steam fungerer, men det finnes bedre alternativer. Jaha? Og hva heter de alternativene? Origin? Direct2Drive?
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Lagde mat som ikke var noe godt. Det mest spiselige var de seige potetbåtene jeg lagde. (som egentlig skal være crispy. ) hvorfor skal det være så vanskelig å lage gode sprø potetbåter??
Kaymeerah Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Jaha? Og hva heter de alternativene? Origin? Direct2Drive? Man har også Impulse.
""" Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Lagde mat som ikke var noe godt. Det mest spiselige var de seige potetbåtene jeg lagde. (som egentlig skal være crispy. ) hvorfor skal det være så vanskelig å lage gode sprø potetbåter?? Trodde du var flink til å lage mat, jeg?
Pungrotta Crash Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Jaha? Og hva heter de alternativene? Origin? Direct2Drive? Man har også Impulse. Der har du det.
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Trodde du var flink til å lage mat, jeg? Er jo det.. Men tydeligvis ikke poteter.
""" Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Er jo det.. Men tydeligvis ikke poteter. Begynner på tvile på dine matlagingsferdigheter. Lurer på om du i det heletatt har noen.
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Begynner på tvile på dine matlagingsferdigheter. Lurer på om du i det heletatt har noen. Fuck deg. du tar feil. Enn å tvile på sånt pga noen poteter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå