Gå til innhold

Siv Jensen kjenner tydeligvis ikke igjen det som kommer ut av kjeften på hun


Step_up

Anbefalte innlegg

"Vi har ingenting til felles med Sverigedemokraterna

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :rofl:

 

Lol, den eneste forskjellen er at FRP tydeligvis kamuflerer det veldig godt så folk biter på. Eller så er muligens mine landsmenn så fremmedfiendtlige(det hadde jeg ikke trodd. da blir jeg skuffet) som gjør at det tredje rikes parti klarer seg usedvanlig bra på meningsmålingene. faktum er at Jensen kun mangler Hitler-bart for å være en perfekt frontfigur for partiet!

Endret av Step_up
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Vi har ingenting til felles med Sverigedemokraterna

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :rofl:

 

Lol, den eneste forskjellen er at FRP tydeligvis kamuflerer det veldig godt så folk biter på. Eller så er muligens mine landsmenn så fremmedfiendtlige(det hadde jeg ikke trodd. da blir jeg skuffet) som gjør at det tredje rikes parti klarer seg usedvanlig bra på meningsmålingene. faktum er at Jensen kun mangler Hitler-bart for å være en perfekt frontfigur for partiet!

Hva mener du de har til felles da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

nei det er ikke bevis på uviten. jeg sier jo at jeg ikke trenger å argumentere for det er jo så åpenbart at de er av samme ulla.

Når folk tydeligvis er uenige er det ikke så "åpenbart" som du tror. Blir som at noen skulle argumentere for at det norske arbeiderpartiet var det samme som det kinesiske og argumentere med at "det er jo så tydelig, så hvorfor argumentere".

 

Dette minner mer eller mindre om en trolletråd. Du er på politikkdelen av forumet, det minste du burde kunne klare å gjøre er å argumentere for deg, men det evner du ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

du vet ingenting om jeg evner det eller ikke, så vennligst ikke si ting på forhånd før du vet noe om jeg gjør det eller ikke.

 

siden det ikke virker å være så åpenbart (rart nok) :ohmy:, så skal jeg argumentere senere i dag, eller i morgen...vi får se når det blir... nå er det nyheter :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...