Gå til innhold

Når kommer julebrus og pepperkaker i butikkene?

Christiαno

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, er det noen som veit når pepperkaker og julebrus kommer i butikkene?

Det burde ikke være så alt for lenge til, men jeg sliter med å vente. Når man har disse to tingene i hus føler jeg at jula er nær. :w00t:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Jula er overvurdert.....saa mye styr for et par dgr.

Skrevet (endret)

Beklager ordbruken, men de jævla drittsekkene på Meny Grorud har stasa opp butikken som om det var julaften i morgen. Julemarsipan, gløgg og faenskap. Jeg fatter ikke hvorfor ikke butikkene klarer å se at det blir feil. Eller, jeg gjør jo det. Så lenge det fører til penger i kassa så er alle ting bra...

Nå får man julemarsipan i hele oktober, november, desember og januar. Og så fort den er borte kommer påskemarsipanen i februar og blir ut april (og gjerne langt ut i mai så sent som påsken er i år).

Julen starter i desember, goddamnit.

Endret av Andreasfe
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan huske at Juletinga kom før Halloween tinga i fjor :cry: Så er nok like rundt hjørnet.

Har faktisk begynt å se juleartikler i butikkene.
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fant årets første eksemplar av Hamar og Lillehammer Julebrus. De hadde ikke kjørt den inn i butikken enda, men jeg så de lempet det ned fra lastebilen.

Skrevet (endret)

Jeg var på Rema 1000 idag, og der fant jeg jammen julebrus, så det ble en 6pack med Grans julebrus på glassflaske :D

Endret av Scrim
Skrevet

Jula er langt fra overvurdert. Jule er den kosligste tiden på året.

Feil, Påsken er den kosligste tiden på året, spesielt i Hamar...

kommer vel litt forskjellig ut rundt i landet men er vel dessverre rett rundt hjørnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...