Gjest tarimot Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 (endret) har hjelp en del kamerater/kompiser og noe jeg har truffet på pub i byen.de har vært med meg hjem og jeg har gitt god massasje og hjelp til med å barbere utstyret.jeg begynner å få god erfaring så vist det er andre som gutter/unge menn som har meget stort lem som kunne tenkt seg en trygg barbering i bergen er det bare å ta kontakt jeg er seriøs og dette blir kun mellom oss ring hele døgnet *telefonnummer fjernet av moderator* for topp diskre treff seriøst Endret 2. oktober 2010 av Runar 1
dag1234 Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Ja. LOL. Den var god. Hvis han får napp, så ler jeg meg skakk. Det er jammen lov å drømme. Hehehe. :!:
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 (endret) gullkorn? edit: nei.. kanskje ikke.. Endret 2. oktober 2010 av diskutant
Skrujernet Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Litt forsent, barberte lemet for 10 minutter siden.
*F* Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Etter å ha googlet nummeret er dette ikke første plassen han tilbyr sine tjenester.
knutmora Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Hehe, måtte smile når jeg så denne tråden. :!:
dag1234 Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Haha "massasje" ja... I see what u did thurr. Ja, på et av stedene kom det frem at det ikke bare var hendene han brukte til massering. :-) Mye rart folk kan forsøke for å få seg sex. Jaja, det er vel egentlig harmløst, eller helst hjelpeløst. Eller - kanskje ganske kreativt i grunn. Gøy å lese, jaffal.
Elwani Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Må jo inrømme det at myspace siden hans fikk meg til å smile litt lol. Denne karen har vist satt seg selv ut overalt, med telefon nummer og forespørsler om gutter med "utstyret i orden". "ØNSKER Å FINNE KOMPISER SOM ER SVÆRT GODT UTSTYRT OG SOM HAR LYST TIL Å KJØRE MEG" rundt i norge og sverige. Hvordan jeg tolket denne forespørselen tror jeg nok jeg burde holde for meg selv Endret 2. oktober 2010 av Elwani
Anbefalte innlegg