Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ville bare ytre min mening om 3DFXCool!

Som ekte nordlending så er jeg vant med å vente en stund på pakker fra det store Sørland og er absolutt ikke vant med raske leveringer.

Hører om alle som klager over at pakken deres fra "hvembryrseg" ikke er sendt avgårde dagen etter, og blir egentlig ganske fortvilet når jeg tenker på hvor lang tid mine kjøp har tatt opp igjennom tidene.

 

Vel 3DFXCool har snudd denne trenden hos meg og er faktisk de første som får et stort "Anbefalt av bamsefar" stempel :lol:

 

Bestilte et Aerocool kabinett og noe annet småsnacks i går kl.23.08 og fikk faktisk en bekreftelse på plukket pakke nesten med en gang.

(Har gutta/damene på 3DFXCool lite å gjøre eller hva?)

Og idag er pakken allerede avgårde og har kommet et stykke!

 

For dere som er "bortskjemt" så er vel dette bare en dum post, men for meg er dette himmelen. Dette er absolutt første gangen dette har skjedd meg. Første gangen! Alle andre kan gå å legge seg..

 

Stå på 3DFXCool!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har aldri handla på nettet med dem, kun på stands på oslolan og hvis jeg ikke tar helt feil, tg..

 

De holder til 5 minutter unna meg, så i dette tilfellet kan du kalle meg "bortskjemt", hehe

 

en ting de ikke er flinke til er å sjekke mailen sin! sendte en halvveis jobbsøknad for over en uke siden, og den er enda ikke besvart (svar i seg selv kanskje? :shrug:

 

--alexio

Lenke til kommentar

 

en ting de ikke er flinke til er å sjekke mailen sin! sendte en halvveis jobbsøknad for over en uke siden, og den er enda ikke besvart (svar i seg selv kanskje? :shrug:

 

--alexio

 

Tror du var litt uheldig der, har fått svar på (nesten) alle mailene mine veldig raskt.

 

JA, jeg vil si du er bortskjemt :D

 

Nærmeste jeg har av "data"butikk er en butikk (skal ikke nevne navn) som prøvde å prake på en stakkars kunde en 2 år gammel Compaq skjerm og fortsatt selger XP1700+ til 1500NOK :o

Lenke til kommentar

en ting de ikke er flinke til er å sjekke mailen sin! sendte en halvveis jobbsøknad for over en uke siden, og den er enda ikke besvart (svar i seg selv kanskje? :shrug:

 

--alexio

 

hehe..du har nok fått svaret på den jobbsøknaden alt da ja :)

Jeg har bestilt litt fra 3dfxcool.De er ganske raske til å levere.

Lenke til kommentar

He hee... det er vel som regel postvesenet som er problemet. Jeg mottok en pakke fra Corsair som ble sendt fra vestkysten av USA. Den ankom Bergen etter litt under 2 dager, deretter tok det posten 5 dager å få den opp til Narvik! Express my ass...

Det er meg ufattelig at det går an å bruke 5 dager på en strekning som er vanvittig mye kortere enn strekningen California - Bergen...

Lenke til kommentar
He hee... det er vel som regel postvesenet som er problemet. Jeg mottok en pakke fra Corsair som ble sendt fra vestkysten av USA. Den ankom Bergen etter litt under 2 dager, deretter tok det posten 5 dager å få den opp til Narvik! Express my ass...

Det er meg ufattelig at det går an å bruke 5 dager på en strekning som er vanvittig mye kortere enn strekningen California - Bergen...

 

Det er liksom ikke så mange stoppesteder for fly mellom Norge og Usa,

og hvis jeg skulle gjøre en ukvalifisert gjetning ville jeg

anta at den etter tollen gikk fra bergen via oslo -> trondheim -> tromsø og så til Narvik. og hvis du regner med at den må lastes av og på osv osv.. på de forskjellige stoppestedene så kan vi vel konkludere med at alt var _mye_ bedre i gamledager.. :D

Lenke til kommentar
He hee... det er vel som regel postvesenet som er problemet. Jeg mottok en pakke fra Corsair som ble sendt fra vestkysten av USA. Den ankom Bergen etter litt under 2 dager, deretter tok det posten 5 dager å få den opp til Narvik! Express my ass...

Det er meg ufattelig at det går an å bruke 5 dager på en strekning som er vanvittig mye kortere enn strekningen California - Bergen...

 

Word!

Det er som i Mille stripa som var i Pondus for ikke mange nr. siden.

 


Et ektepar ligger i sengen og tilsynelatende sover da ektemannen våkner brått.

<Ektemannen>Huff for et mareritt, jeg drømte at alt gikk så utrolig fort!

<Kona> Slapp av kjære du er fortsatt direktør for Posten Norge 

 

(Den er litt feil, men jeg finner ikke dette nummeret akkurat nå..)

PS: Hvem endret topicen? Skjønner at den kan misforstås og kanskje ville støte noen på forumet, men i rett sammenheng så er den da ikke sååå ille, eller?

Hvis den er så ille ville jeg gjerne at vedkommende kunne sende meg en pm med en klar melding om hva som er forsvarlig slik at jeg ikke gjør denne bommerten en gang til. Takk!

Lenke til kommentar
He hee... det er vel som regel postvesenet som er problemet. Jeg mottok en pakke fra Corsair som ble sendt fra vestkysten av USA. Den ankom Bergen etter litt under 2 dager, deretter tok det posten 5 dager å få den opp til Narvik! Express my ass...

Det er meg ufattelig at det går an å bruke 5 dager på en strekning som er vanvittig mye kortere enn strekningen California - Bergen...

 

Mye fjell å klatre over på tur nordover, har forresten postvesnet fått bil?? :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...