Gå til innhold

Akambrukernes bilder - Oktober 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enda et som bare nesten ble med på oktoberfesten:

Asia

Dette var kjempefint, Eivind...ser ut som dokke-teater nesten, flott komponert. :thumbup:

Endret av RandiA
Skrevet

Er kanskje ikke alle som følger denne tråden som leser chatte-tråden, så jeg tenkte å si ifra om at arela, som har postet i månedstrådene, uventet har gått bort, nå på mandag, i en alder av 55 år. :no:

Skrevet

Er kanskje ikke alle som følger denne tråden som leser chatte-tråden, så jeg tenkte å si ifra om at arela, som har postet i månedstrådene, uventet har gått bort, nå på mandag, i en alder av 55 år. :no:

Så uendelig tragisk, mine kondolanser går ut til de etterlatte.

Skrevet

Merket jeg fikk en støkk i meg nå.

Kondolanser til de etterlatte.

Skrevet (endret)

Fikk prøve meg på reportasjefoto for første gang i går - journalisten jeg fikk utdelt og jeg dro på fiskeakusjon i Gøteborg. Måtte opp klokka kvart over fire for å rekke buss og trikk fra der vi bodde, men det gikk fint. :)

Her er et lite knippe bilder:

5062891470_101b579d56_z.jpg

5062891776_c8a6c30241_z.jpg

5062892486_0cccf99217_z.jpg

5062286119_406f754dd6_z.jpg

5062898420_1e26b4324c_z.jpg

Flere på flickr.

Endret av Ole_Gunnar
Skrevet (endret)

Her er et lite knippe bilder:

"Hersens Aperture og Flickr" igjen? ;)

Ja, kan se ut som om jeg bare må begynne å laste opp på "gammelmåten". Aperture handterer jo Flickr-set heeelt bakvendt. Fikser når jeg kommer meg av bussen.

Edit: Skal virke nå.

Endret av Ole_Gunnar
Skrevet

Fotoutstilling

post-138696-1286628187,5138_thumb.jpg

Det er fotoutstilling på Grünerløkka. Kjente norske kvinner har latt seg fotografere, til dels blottlagte i billedlig og bokstavlig forstand, men respektfullt og vakkert.

Interessant, synes jeg. Vel verdt en titt.

Skrevet

Fotoutstilling

Det er fotoutstilling på Grünerløkka. Kjente norske kvinner har latt seg fotografere, til dels blottlagte i billedlig og bokstavlig forstand, men respektfullt og vakkert.

Interessant, synes jeg. Vel verdt en titt.

Og lekkert bilde....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...