Gå til innhold

Kamptråd: Rosenborg - Vålerenga


Maefteda

  

44 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?

  2. 2. Hvem håper du vinner Tippeligaen?



Anbefalte innlegg

Vi var bedre enn dere før kampen og gjett hva; vi kommer til å være bedre enn dere også neste år!

Vel basert på avataren er du litt dårlig på å finne ut hvordan ting går til neste år.

 

Dere knuste oss ikke før utvisningen og det som skjer etter gir ikke et bra bilde av hvordan det er. Vi mister viktige spillere i Shelton og Hæstad i tillegg, så sorry. Det beviser ingenting. Akkurat det jeg har prøvd å få fram.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tippeligaen var spennende, og hadde tilfeldighetene vært annerledes idag kunne det vært enda mer spennende. Lei av gnålet om at TL ikke er noe vanskelig og alt det der, derfor det ville vært så sykt deilig å slå dere og få dere ned på jorda. Vi får se om vi greier å opprettholde nivået fra starten av til neste år. Da blir det nok enda jevnere.

Lenke til kommentar

Å herregud. Epic stuff mellom Martin og Nils. :!:

Akkurat derfor liker jeg ikke oppførselen til Nils Arne...

 

Det er jo genialt. Nils Arne stiller seg bak spillerne uansett hva. Pluss at han er for gammeldags til å diskutere rævklyping på tv. Martin står jo der og er på gråten, mens Nils kjefter han opp. :!:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fuckings antiklimaks. De siste 60 minuttene her er like spennende som om at NFF skulle sagt: Hey, vi gidder ikke å ha en ordentlig kamp for å se om det blir noen spenning i serien, vi gir de tre poengene til Rosenborg.

 

Vær så snill og spar meg for kommentarer som: "Der satt vi Vålerenga på plass", "De var så kjepphøye, men vi er klart best". Denne kampen forteller ingenting, og gjør ingen annen nytte enn å bestemme at RBK vinner serien i år. Dere vet så sykt godt at kampen hadde blitt en helt annen om vi hadde fått like premisser og spilt 11 mot 11, dette bevuser null og niks, nada.

 

Hadde skammet meg som RBK-supporter. Det Lustig gjør viser så syyykt hva spillerne deres vilel i denne kampen. Få mål, koste hva det koste vil. Jævla svenske drittlag med spillere som faller etter en finger på skulderen. Annan er ikke stort bedre. Møkkalag.

 

Henriksen har vært bøtte dårlig kampen igjennom, men får så klart geniærklæring etter det målet. Denne kampen var ferdig etter 30 minutter.

 

Greit nok om det hadde vært en fair kamp hvor begge lag fikk vise sitt. Da hadde jeg mer enn nok fått godkjent at dere fortjener å vinne. Nå føles det ut som om vi har blitt tatt fra muligheten til å skape noe spenning what so ever. Og det er jævlig bittert.

 

Hele norges Rosenborg my ass. Kvalmt møkkalag som sikkert kommer til å skryte av dette i lang tid selv om det er nada å snakke om.

1449686-1249214_what_the_fuck_am_i_reading_super_super.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Morro med RBKere som skal sitte på sin høye hest. Spesielt du som er Arsenal-supporter og går gjennom akkrat det samme som VIFs supportere idag. Et Chelsea som vinner og er best hele tiden, selv om det er ufortjent til tider, og ditto supportere som skal være så sykt oppesen og disse ditt eget lag. Rosenborg har ihvertfall kommet seg dit de er på ærlig vis, i motsetning til Chelsea. Men så har dere Anthony Annan og Vadim Demidov, så det går litt opp i opp.

Lenke til kommentar

Whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine whine !!!!

 

 

Nevnte jeg whine?

 

Dos Santos er ingen klyse, men han driter seg ut. Ingen eller alle burde hatt gult i den første situasjonen der. Dessverre får bare noen. Den andre taklingen vet han, som folk har nevnt før, hva han går til. Derfor kan dere ikke klage.

 

Jeg hadde faktisk sett på deg som en reflektert bruker, Maefteda, men i kveld har du rett og slett oppført deg latterlig.

 

 

 

SERIEGULL!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bra svar sattern, enig i at Nils Arne Eggen er en klovn(er vel det du prøver å illustrere?)

 

Hauge har igjen ødlagt en toppkamp, slik han stort sett gjør hver gang han dømmer kamper av en viss viktighet, feks Arsenal-Barcelona og Tottenham-Twente.

 

Synd at en så viktig kamp skal bli slik, men sånn er det nå bare. Får gratulere RBK med gullet, og det er fortjent når man enna ikke har tapt en kamp.

 

Så blir det vel bare å holde ut ett par dager med masing fra alle Rosenborg supporterne der ute, selvom de fleste ikke veit hvor Trondheim er på kartet engang.

Lenke til kommentar

Annan er en bedriten spiller. Det er alle enig om. At rosenborgfans ikke kan være voksne nok til innse at det første gule kortet til dos santos ødela kampen, er ikke uventet.

 

Den dagen noen tar rennefart og sparker annan i ballene skal jeg heise flagget :)

 

Dj dark, spar oss......

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst DJ Dark. Hvordan kan du si noe slikt etter måten du raget på oss andre på da dere røk mot FCK. Du brukte CAPS, bannet og gikk til personangrep. Jeg tilga deg, så du bør kanskje krype til korset selv.

 

Gratz med seriegull btw, det er faktisk fortjent. Ta gjerne opp hav du er uenig med, så skal jeg forklare meg. Legg også merke til at ting er skrevet i kampens hete og da blir det sagt mange dumme ting. Er langt roligere nå. :innocent:

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Annan er en bedriten spiller. Det er alle enig om. At rosenborgfans ikke kan være voksne nok til innse at det første gule kortet til dos santos ødela kampen, er ikke uventet.

 

Den dagen noen tar rennefart og sparker annan i ballene skal jeg heise flagget :)

 

Dj dark, spar oss......

 

syns det er veldig rart, det er helt greit å hisse opp Annan, men viss han gjør tilbake med samme mynt så er det galskap!

 

skærpings folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...