Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - RandiA - 45mm f/2.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kunne ha vært verre! Hengekøya er jo fin og skarpt - hadde du hatt f/2.8 her, så kunne det blitt virkelig interessant.

Nei, ikke skarp den heller...lettere å se på objektivet på 50D at det står på MF, man legger ikke så godt merke til det på dette kameraet. (Hadde brukt det til macro dagen før da...så ble det slik,hvis det var macro jeg skulle fotografert i dag, hadde jeg jo merket det... husker det forhåpentligvis neste gang)

Lenke til kommentar

En ting at gjerdet er veldig rødt; det jeg stusser over, er rødt gjerde til hvitt hus!

Utover det, så synes jeg du fikk et fint høstbilde der.

 

He,he...der tar du nok feil...jeg står på kirkegården, så det er Moholt /Strinda hvit kirke sitt røde gjerde....og det går over et enormt stort område.

Lenke til kommentar

Bedre ett i spoiler?

Det var kult det lavsolrøde gjerdet, men min favoritt fra i dag er nok løvbladet på tørket gress i spoileren, helt nydelig!

 

Så kjedelig med MF'en, jeg har hatt noen tilsvarende erfaringer... -vi får tro vi lærer etter hvert :roll:

 

 

edit: løvbladet, ikke løvebladet

Endret av kaian
Lenke til kommentar

Egentlig ingen fotografering i dag; vi tok farvel med vår kjære foto-venn Are i en vakker seremoni som varte en stor del av dagen. På veien hjem dro jeg til Nedre Leirfoss, det er et sted vi i fotogruppen har vært flere ganger, jeg var helt alene der i skumringen, det var en fin følelse å minnes Are der, synes dette bildet passer bra.

 

Bilde 15 – 15.oktober: Til Are's minne

 

post-92574-1287169591,8727_thumb.jpg

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...