Gå til innhold

Mad Men - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Kontrakten til Matt Weiner ikke enda skrivd under for sesong 5, selv om sesongen har fått grønt lys og vil komme på et tidspunkt er det alikevel et stort stopp når det kommer til serien for tiden.

 

Uansett ser det ikke ut til at AMC har mulighet for å sende serien i år og dermed er første mulighet våren 2012.

 

Dette blir nevnt i podcasten til Hitfix.

http://www.hitfix.com/blogs/whats-alan-watching/posts/firewall-iceberg-podcast-episode-63-the-event-american-idol-greek-listener-mail

 

Christina Hendricks har også gått ut til media om at hun er smånervøs for serien.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Våren i 2012 blir altså rundt mars-april, når det kommer til Mad Men.

 

Forhandlingene går litt framover nå, men blir fremdeles en delay.

 

Det er også en liten mulighet for at AMC utsetter Hell On Wheels. Men jeg tviler på at AMC vil sende begge disse to samtidig, og heller la TWD til å være lead-in for Hell on Wheels. Noe som jeg håper. Selv om jeg elsker Joan Harris og Mad Men, så vil jeg heller se en ny serie med potensiale. Kanskje litt fordi jeg bruker lang tid på Mad Men, og bare nettopp har sett ferdig sesong 3 og prøver å spare S4 mest mulig.

 

Nyeste updaten fra TVLine(som er nye sida til Michael Ausiello fra TVGuide og sist EW)

We’ve got good news, bad news on the Mad Men front. Lionsgate TV and AMC are inching closer to a new deal with showrunner Matt Weiner, reports Deadline. The catch is that arriving at an agreement at this late date all but guarantees a delay in the series’ fifth season.

 

With Weiner’s compensation negotiations continuing into late March, production on Mad Men will likely not begin in time to meet the traditional summer premiere date. But a pushed-back Season 5 is better than none at all, right?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå er hvertfall serien bekreftet skal komme tilbake i år, som tidligere sagt i seriepraten. Men unntaket er at sjefen Matt Weiner.

 

Helt absurd at Matt Weiner ikke har signert kontrakten sin, fyren har jop fått tilbud om 30 millioner dollar for 3 års kontrakt. Greit at det er visst noe om at AMC vil ha mer produkt plassering og kvitte seg med store deler av casten for å tjene penger.

 

Så virker nå som at suksessen til The Walking Dead gjør at Mad Men blir nedprioritert. Hvis serien faller ned i seertall, og at bare Lionsgate har hovedansvaret tror jeg ikke AMC blir så villig til å ha serien til å forsette. Vi får bare vente å se.

Lenke til kommentar

Da er serien skrivd ned for 3 nye sesonger(med sesong 5), uten at casten blir kutta ned. Og Weiner med på laget.

 

Utrolig nok. (Ikke aprilsnarr)

 

 

Deilig! Nå er det bare å vente til 2012. Håper det kommer noen serier som kan underholde oss i ventetiden. :)

Lenke til kommentar

AMC har jo The Killing som kommer natt til mandag.

 

Også har vi jo Breaking Bad i juni, The Walking Dead fra september/oktober, og kanskje AMC sin Deadwood som starter samtidig som heter "Hell on Wheels".

 

Hadde uansett Mad Men vært så viktig for kanalen lengre som den har vært de siste årene, så hadde vel serien startet mye tidligere. Riktignok er serien fremdeles viktig for kanalen, men The Walking Dead har tatt over top dog-plassen nå med seertall som kanalen ikke har tidligere.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da har jeg endelig fått sett Mad Men og jeg er veldig imponert. Ble ikke fenget med engang, men etter hvert som jeg begynte å kjenne karakterene ble serien bedre og bedre. Sesong 3 og 4 synes jeg har vært de beste, men godt mulig jeg endrer oppfatning hvis jeg ser de to første på nytt.

 

Synes at serien får litt for mye kritikk for å være kjedelig og for å ikke passe alle. For selv om det ikke er skyting og lignende, blir man virkelig satt engasjert i episodene.

 

(sorry for bump, men nødvendig for mine innlegg)

Lenke til kommentar

Og Game of Thrones. :yes:

 

Blitt litt betatt av LA Noire, spillet der Aaron Stanton(Ken) er med som spillets hovedkarakter der både han og stemmen hans blir tatt i bruk. Er som om du skulle hatt litt smått Mad Men-følelse inn i en rekke krimhistorier med et gangske godt lag med gjesteskuespillere.

 

Langt ifra så er Stanton eneste fra Mad Men med i spillet, det er nesten som hele casten er med bortsett fra Jon Hamm(Don) og Hendricks(Joan) og et par andre.

 

Av de jeg har sett til nå i spillet av Mad Men-folket. Elisabeth Moss(Peggy), Vincent Kartheiser(Pete), Michael Gladis(Paul), Rich Sommer(Harry), Patrick Fischler(Jimmy Barrett fra sesong 1) og sikkert andre jeg ikke har lagt merke til.

 

Utrolig mange folk fra Mad Men hvertfall, pluss andre serier som alt fra The Walking Dead, Fringe, Lost og annet. Vel verdt pengene mer enn disse skytespillene som egentlig er for kidsa om dagen.

 

EDIT:

Å nå som Mad Men er på pause. Fantastiske sesong 4 koster bare 249 på Blåstråle hos Elkjop.no. Vel verdt å se en kvalitetserie som dette i et slikt fint bilde. :love:

 

Angrer ikke et sekund på det kjøpet.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Seriøst! Ikke før vår 2012? Hvordan kan man overleve det!?

 

Se igjen serien på nytt? :)

 

Jeg er halveis ute i tredje sesong for øyeblikket.

 

Er nok fare for at det kan skje ja ;)

Hvordan er det å se opp igjen kontra første gangen du så mesterverket?

Lenke til kommentar

Seriøst! Ikke før vår 2012? Hvordan kan man overleve det!?

 

Se igjen serien på nytt? :)

 

Jeg er halveis ute i tredje sesong for øyeblikket.

 

Er nok fare for at det kan skje ja ;)

Hvordan er det å se opp igjen kontra første gangen du så mesterverket?

 

Jeg har sett noen episoder fra sesong 4 om igjen, og jeg blir bare enda mer betatt av serien. :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...