tc47 Skrevet 20. september 2010 Skrevet 20. september 2010 (endret) I'm a tard, I'm a cunt, I'm an idiot. Berbatov er nå en del av hjertet mitt. Keep doin' that and you're a legend. FY FAENNNNN! Trippel-orgasme i dag, vet ikke hva jeg skal gjøre med meg selv nå. Det var for mye. Jeg satt med kjeften åpen i 2-3 hele min etter 2-0... og når det ble 2-2 så digget jeg ikke Berbatov like mye igjen plutselig. Men da han HEADER INN (kritisert han MEST for headingene egeeentlig!!) 3-2, da vet jeg ikke hva å gjøre av meg selv. Glad jeg kom ut av den puben uten å dø fordi det var flest Pool-supportere men fy faen. Jesus Berba, fuck me. Endret 20. september 2010 av tc47 1
Jotun Skrevet 20. september 2010 Skrevet 20. september 2010 I'm a tard, I'm a cunt, I'm an idiot. Berbatov er nå en del av hjertet mitt. Keep doin' that and you're a legend. FY FAENNNNN! Trippel-orgasme i dag, vet ikke hva jeg skal gjøre med meg selv nå. Det var for mye. Jeg satt med kjeften åpen i 2-3 hele min etter 2-0... og når det ble 2-2 så digget jeg ikke Berbatov like mye igjen plutselig. Men da han HEADER INN (kritisert han MEST for headingene egeeentlig!!) 3-2, da vet jeg ikke hva å gjøre av meg selv. Glad jeg kom ut av den puben uten å dø fordi det var flest Pool-supportere men fy faen. Jesus Berba, fuck me. Måtte quotes for å spikres i historiebøkene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå