Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte nettopp 3x 777, og har en A340 som kommer inn. Er så såvidt innom der, så har lyst til å gjøre noe artig med en av de. Forslag?

Kan forresten være med på å ta Josie, ellers har jeg hørt at Hippie Express skaper mye konkurranse. :fun:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hugol; jeg har diversifisert meg ut av Mexico, møkkaland. Tjener mer på 2 fly fra Zurich enn 4 fra MEX.

 

Nå har jeg en ny Bae ATP og en RomBAC 1-11-495 som skal inn i det europeiske markedet i morgen en gang.

Skrevet

Hugol; jeg har diversifisert meg ut av Mexico, møkkaland. Tjener mer på 2 fly fra Zurich enn 4 fra MEX.

 

Mexicanerne er litt ville så det blir ofte skytinger og kapringer av flyene? :tease:

Skrevet

45972_1723.jpg

 

Da har Air Mortel kjøpt inn et nytt ATR 72-200. Flyet blir hetende Jean-Jacques Rousseau etter den historiske forfatteren og filosofen født i Geneve.

 

Med et nytt fly setter selskapet selvfølgelig opp ny ruter! Bla. tilbyr vi Zürich Airport - Roma Leonardo Da V., Paris Charles De Gaulle, Manchester, København og mange fler.

Gjest Slettet+127836
Skrevet (endret)

Afghan Air har på 1152 utvidet rutenettet sitt til

 

post-59728-1287840486,8382_thumb.jpg

Endret av Slettet+127836
Skrevet (endret)

Et kjapt spørsmål. Fokker 100 er på vei inn, men er litt usikker på hvordan jeg burde anvende den. Den har litt mindre range en ATR 72-200. Så hvilke distanser burde jeg sette den på?

Rutene ser følgende slik ut:

post-197831-1287848105,1245_thumb.png

Har vel med de fleste "store" flyplassene nå utenom noen Spanske, Tyske og Franke.

 

Tips og hjelp mottas med takk :)

 

EDIT: Fokker 100 er ikke bestilt, men det lå i planene. Kanskje jeg skal vente med et slikt fly å heller vente til jeg får en ny base å leke med?

Endret av Hugol
Skrevet

Har du kun et fly fra før? Fokker 100 er såpass dyr at det kan være lurt å sette opp flere ATR/ATP for å øke inntjeningen, slik at du ikke trenger å vente en dag for å få råd til F100.

 

Når du først får en Fokker, så kan du bruke den i stedet for ATR'en på alle de større rutene. Jeg er nokså sikker på at du ville tjent vel så mye om du satt opp ATR'en på en haug med ruter med veldig kort avstand fra Zurich. Det er det jeg har gjort med turboprops'ene mine, nemlig satt dem opp til å fly til flyplasser under 500nm, og med færre pax enn 1-3M. Så kan du bruke Fokker til større ruter, og enda større fly til de største når du får råd til det.

Skrevet

Jeg ville nok kjøpt nå, og så setter du inn Fokker 100en til noen store flyplasser.

 

Hvordan tjener dere på Dassault Mercure i forhold til Fokker 100? Farten er jo litt høyere, men det er også turn-time - bruker dere den primært til større flyplasser som er litt lengre unna?

Kommer nok til å bestille en, bestilte nettopp enda en Fokker 100, men tror Mercure blir neste flyet mitt.

Skrevet

Hvordan tjener dere på Dassault Mercure i forhold til Fokker 100? Farten er jo litt høyere, men det er også turn-time - bruker dere den primært til større flyplasser som er litt lengre unna?

Kommer nok til å bestille en, bestilte nettopp enda en Fokker 100, men tror Mercure blir neste flyet mitt.

 

Mercuren har jo langt flere plasser også da.

 

Har en Mercure som er på vei :)

Skrevet

28 ekstra plasser ja. Hjelper jo en del det, men turn time er såpass høy at jeg tror jeg kommer til å fly den på litt lengre distanser. Får se, har ikke nok penger til å bestille helt enda uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...