Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

NETCOM HAR FÅTT TELEFONEN!!!

 

Bestilt 4 Okt.

 

Fikk svar nå:

 

Hei,

 

Telefonen har endelig kommet og den sendes i morgen dersom den ikke rekker postgangen i dag :)

Så da er det ikke mange dagene før du får den altså.

 

AH! Jeg fikk nettopp også svar på mail om at de hadde fått telefonene og at de sendes ut fortløpende! :thumbup:

 

Fabe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NETCOM HAR FÅTT TELEFONEN!!!

 

Bestilt 4 Okt.

 

Fikk svar nå:

 

Hei,

 

Telefonen har endelig kommet og den sendes i morgen dersom den ikke rekker postgangen i dag :)

Så da er det ikke mange dagene før du får den altså.

 

AH! Jeg fikk nettopp også svar på mail om at de hadde fått telefonene og at de sendes ut fortløpende! :thumbup:

 

Fabe

 

Hmm. Da ringer jeg NetCom og spør om min er sendt. Det var noe med at de ikke hadde riktig mail så det kan hende det er derfor jeg ikke har fått noe :p

Lenke til kommentar

Hehe, dette begynner å bli tragikomisk.

 

Pratet nettopp med moobi kundeservice, og fikk høre at de hadde fått inn 450 stk. Og at jeg var innenfor disse, og ville få tilsendt telefonen imorgen.

 

Samtidig får jeg følgende i mail fra moobi, om en henvendelse jeg hadde om sporingsnummer.

 

Hei

 

Takk for at du kontaktet Moobi.

 

Beklager litt feilinformasjon, men disse telefonene har vi ikke inne for øyeblikket. Vi venter å få inn telefoner slik at vi får sendt ut din i neste uke.

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar

Fikk min igår via Telebutikken, og når jeg la den ved siden av en vanlig Desire m/ Amoled og satte begge til 100%brightness synes jeg DHD skjermen så mye bedre ut, rett og slett mere naturlig ut.. Er veldig fornøyd med skjermen.

kanskje en smakssak men vanlig Desire ble litt vel blodrød på rødfargen og oversaturated..

Lenke til kommentar

De har et par stykker igjen på Telebutikken på Ullevål. Har akkurat vært og skaffet meg en, var drittlei av iTunes og alt det greiene der :)

 

Syns forresten den mocha fargen er fin. Mer grå enn brun.

 

FAEN FAEN FAEN. Ringte dit nå, og de hadde en igjen som var holdt av.

Skulle ringe meg hvis den ikke ble hentet innen 18.=P

 

Er det noen av dere faggots som rappa denne rett foran meg ell?=P

Lenke til kommentar

Vi er 4.

 

Jeg skal ringe og avbestille nå også stikke ned på Telekiosken eller hva det nå er Telenor sin butikk heter og kjøpe og skrive abonnement der i stedet. Selv om det blir litt dyrere. Jeg tør ikke tenke på hvordan det ville blitt hvis mobilen blir ødelagt og må sendes inn til Moobi, ser for meg at det vil kunne bli minst like frustrerende med det systemet og kunderservicen som de har det :thumbdown:

Lenke til kommentar

Vi er 4.

 

Jeg skal ringe og avbestille nå også stikke ned på Telekiosken eller hva det nå er Telenor sin butikk heter og kjøpe og skrive abonnement der i stedet. Selv om det blir litt dyrere. Jeg tør ikke tenke på hvordan det ville blitt hvis mobilen blir ødelagt og må sendes inn til Moobi, ser for meg at det vil kunne bli minst like frustrerende med det systemet og kunderservicen som de har det :thumbdown:

Er vell smart å la bestillingen ligge inntill du har telefonen fysisk i hendene. Dumt å miste plassen sin dersom det viser seg at det er utsolgt over alt.

 

Bekymrer meg ikke for reparasjon. Har aldri telefonen lenge nok til å ødelegge den. Desire HD skal ikke vare lenger enn 11-12 måneder :p

 

 

Edit.

 

Jeg savner muligheten for å velge ekspress over natten levering fra netcom. Jeg betaler glatt en 200-lapp for en dag mindre venting.

 

 

Vel sist jeg ringte Moobi fikk jeg beskjed om at telefonene var på vei inn på lager, i dag sa de at de var på lager, så jeg håper jo de er det da.

Vil det si at de er i et fly midt over Kasakhstan i fra Taiwan?

Endret av Teac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra Amentio i slutten av september, men er en utålmodig sjel, og da de begynte å bli tilgjengelige i diverse butikker, bestemte jeg meg for å ta en ny telefon til kundeservice hos Amentio i kveld. Han jeg snakket med påsto at de ikke får de inn før i midten av måneden. Jeg stoler ikke helt på dette, men gadd ikke å vente lenger, så kjøpte den i telebutikken til 5.5k. Jobben betaler.

 

Bad news indeed :/ Har bestilt derfra selv. Har fått en del tvetydige mailer fra de. Blir vel så jeg må ringe selv. Bestilte 7. september, så det er kanskje mulig jeg får en batch før deg..? Har dessverre ingen jobb som kan betale Telebutikkens pris.

 

Bestilte også fra Amentio. Da jeg var innom Amentio/Datakjeden i Bergen på fredag i forrige uke fikk jeg beskjed om at den var forventet inn til leverandør samme dag. Fremdeles ingen oppdatering på bestillingen min, eller på Amentio sine nettsider. Hvis man leter opp telefonen i prisguiden, står det at den forventes inn på lager i morgen, men umulig å si hvor troverdig den informasjonen er... Er vel bare å smøre seg med tålmodighet...

 

Bruker Amentio en annen leverandør enn f.eks. Komplett, som allerede har fått inn telefonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...