Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onani i militæret


Gjest Kristoffer Petter

Anbefalte innlegg

haha, vet jeg er litt sein på denne diskusjonen, men hørte om en på en leir like ved setermoen som var homfil. han ble tatt på toalettet, av befalet, med 6 kulepenner i anus. Noen dager senere var samme befal på setermoen, og sa foran alle rekruttene osv der: "rekrutten ble tatt på toalettet, der han hadde plassert 6 kulepenner, farge blå, i rektum. Han ble dermed sendt hjem".

Så virker jo som at du kan bli sendt hjem også! Anonym poster: ea9e63ea317aa735cd1813aac2fa9990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva om man tilfeldigvis fikk ereksjon mens man var på do. Hvordan kan det bevises at det foregikk runking dersom det eneste man har sett er en person med ståkuk på dass?

 

Eller er bevis noe som ikke er så viktig i militæret, kanskje?

 

I forsvaret forventes det at du kan styre ikke-viljestyrte fysiologiske fenomener. Du skal være heldig som faktisk har et toalett for bimelim og bomelom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spar meg. Førstegangstjenestefolk er ikke spesialsoldater som skal bli drapsmaskiner. Det er helt normalt å dra laksen både i tide og utide, og jeg ser ingen grunn til at det skulle stoppe om man blir innkalt.

 

Jeg er inne til tjeneste nå, og nyter en privat kosestund opptil flere ganger i uken. Dette går helt greit å gjøre flere steder, men toalettet er kanskje best.

 

Angående hvorvidt det faktisk er ulovlig, så er svaret ja. Men det kommer jo helt an på hvem som tar deg. Min sjef fortalte om en gang han gikk inn på et rom hvor en jente var i full gang med vibrator, og han gikk fint og stille ut igjen med det samme. Han gir på godt norsk en god faen, og jeg ville gjort det samme.

 

Blir så klart noe annet om onanien plager folk og fe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva om man tilfeldigvis fikk ereksjon mens man var på do. Hvordan kan det bevises at det foregikk runking dersom det eneste man har sett er en person med ståkuk på dass?

 

Eller er bevis noe som ikke er så viktig i militæret, kanskje?

 

I forsvaret forventes det at du kan styre ikke-viljestyrte fysiologiske fenomener. Du skal være heldig som faktisk har et toalett for bimelim og bomelom.

Godt sagt av både deg og Pseudopod :)

Lenke til kommentar

På rekrutten kan det være ganske stress, der jeg var (madla) var det ihvertfall svært lite privatliv, de eneste stedene man var aleine var i dusjen, som man helst ville unngå og søle til mtp hygiene til de andre, også var det brakkedasser. Man måtte isåfall gå på do et tidspunkt ingen andre gikk, midt på natta el. Var ingen som ble bustet på min tropp, men vet mange gjorde det, var noen som ble bustet for sex dog.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kristoffer Petter (trådstarter) her igjenn. Nå er jeg helt ferdig med tjenesten å kan gi dere en liten rapport. Rekrutten gikk veldig fint da det var konstant stress, ble ingen onani, resten av året ble det onani av og til nok det passet meg, på do, men der jeg var var det så og si INGEN plass å forsvinne unna, den beste plassen var kanskje doen på den lokale bensinstasjonen (lol). De aller siste månedene var jeg rart nok mest desperat og var mye på do om natten. Anonym poster: 69a4b7b50a4e9263b08fa27de04649e5

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

En jeg kjenner ronket i så og si hver vakt han hadde, både i uniform og tjeneste. Enten benyttet han muligheten på vaktrommet når staben var utendørs, tok inn på et rom tilhørende noen permitterte, satt seg ned i en av bilene til basen, eller ronket utover badegulvet... Fyren var jo faen den største ronkeren på hele basen, om ikke hele landet, men merkelig nok ble han ikke busta. Ekkelt.

Lenke til kommentar

En jeg kjenner ronket i så og si hver vakt han hadde, både i uniform og tjeneste. Enten benyttet han muligheten på vaktrommet når staben var utendørs, tok inn på et rom tilhørende noen permitterte, satt seg ned i en av bilene til basen, eller ronket utover badegulvet... Fyren var jo faen den største ronkeren på hele basen, om ikke hele landet, men merkelig nok ble han ikke busta. Ekkelt.

 

Noe som også er ganske morsomt er å finne utskrevene sexhistorier på på ark som ligger igjen på toalettet. Skal ikke mange hjernecellene til for å legge sammen 2 + 2 :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...