Gå til innhold

Kinect - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Game.no har den. De har også gratis frakt!

 

Takk for tipset vedrørende game.no. Bestilte nettopp Kinect sensor m/Adventures(kr 1199), Dance Central(kr 200) og Kinect Sports(kr 200) som kostet da tilsammen kr 1599,-.

 

Forhåpentligvis et dette et av de bedre tilbudene på markedet akkurat nå.

 

Tok også med Kinectimals(399) og NFS Hot Pursuit(399), så totaltsummen ble kr 2397,-. Synd at man ikke kunne få flere Kinect spill til kr 200,- når man kjøpte flere enn dem som var med i pakketilbudet.

de fleste kinect spilla koster allerede fra £5 til £20.

 

Når skal folk lære at man ikke skal kjøpe spill i Norge (med mindre man er pappagutt da)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

0,5 til 1 sekunds forsinkelse? Hvis forsinkelsen er maks tiden det tar meg og si 1001, så er jeg positivt overrasket, for det er lite i mine øyne mtp at det ikke er noen kontroller inne i bildet i heletatt!

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd Move, må jeg si jeg synes Kinect suger balle. Hvor morro er det å slå en bordtennisball når det tar 0.5-1 sekund før duden på skjermen gjør det samme!? Nei huff, blir ikke noe kjøp her før det fungerer like sømløst som Move.

 

0.5-1sek nå overdriver du... eller så er det noe feil hos deg.. ja det er litt lagg men ikke så mye..

uansett så snakka MS noe om å yttligere redusere latency ved og oppgradere firmwaren.

 

Move er null intresangt da det er en blåkopi av noe vi har hatt i 5år og man har sett hvordan det har gått..

 

Det er en videreutvikling og en langt bedre versjon av noe som faktisk fungerer. Itillegg slipper vi nå alle de drittspillene som kommer til wii, og kan heller få nye ordentlige spill.

 

Det var litt overdrevet med 1 sekund, men det tar faktisk opptil 0,5 sekunder, virker det ihvertfall som, det er da en grunn til at den ble slaktet i media.

 

Jeg kan antakligvis forgude kinect hvis de får den til å fungere sømløst, men forløpig har den overhodet ikke imponert.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Game.no har den. De har også gratis frakt!

 

Takk for tipset vedrørende game.no. Bestilte nettopp Kinect sensor m/Adventures(kr 1199), Dance Central(kr 200) og Kinect Sports(kr 200) som kostet da tilsammen kr 1599,-.

 

Forhåpentligvis et dette et av de bedre tilbudene på markedet akkurat nå.

 

Tok også med Kinectimals(399) og NFS Hot Pursuit(399), så totaltsummen ble kr 2397,-. Synd at man ikke kunne få flere Kinect spill til kr 200,- når man kjøpte flere enn dem som var med i pakketilbudet.

de fleste kinect spilla koster allerede fra £5 til £20.

 

Når skal folk lære at man ikke skal kjøpe spill i Norge (med mindre man er pappagutt da)

 

Du får ikke Kinect spill til den prisen nei. Isåfall, gi oss en link å forholde oss til. Verken på Play.com eller biit.no finnes spillene til den prisen. Så?

Lenke til kommentar

Noen andre lagt merke til at butikkene er fremdeles fulle av kinect sensorer og kinect bundler?

 

Var innom Lefdal Oslo i går og de hadde så mange kinect i hyllene at de hadde til og med lagt en rundt 20stk av dem i PS3 avdelingen.

 

4 dager før jul. Tyder ikke akkurat på at det selger særlig bra.

Har det ikke til og med vært en del kinect reklame på tv? Jeg ser nesten aldri på tv men så noe kinectimals her om dagen.

 

Hvis kinect ikke klarer å selge 4 dager før jul, hvordan blir det da i Januar?

Lenke til kommentar

Jeg var i en butikk i går og kom meg nesten ikke inn døra, butikken var fullstappet av Move-bundler og Move-dildoer... :whistle:

 

 

Norge er Playstation-land, men ubetydelig i den store sammenhengen. Med mindre Sony plutselig får et mirakel utdelt i jula så har ikke Move sjans mot Kinect. Hvordan 2011 blir vet ingen, men å tro at Move skal klare å ta igjen / hevde seg mot Kinect er svært urealistisk.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Jeg var i en butikk i går og kom meg nesten ikke inn døra, butikken var fullstappet av Move-bundler og Move-dildoer... :whistle:

 

Norge er Playstation-land, men ubetydelig i den store sammenhengen. Med mindre Sony plutselig får et mirakel utdelt i jula så har ikke Move sjans mot Kinect. Hvordan 2011 blir vet ingen, men å tro at Move skal klare å ta igjen / hevde seg mot Kinect er svært urealistisk.

 

Hvis du ikke tror meg, ta deg en tur til Lefdal Storo og sjekk selv. Tviler på at de ble solgt ut i går for å si det slik. Gamestop som er der hadde også haugevis med kinect.

 

Det er jo ikke ubetydelig for oss som bor her. Det betyr dårligere utvalg i spillhyllene fordi butikkene gidder ikke ta inn særlig med spill til plattformen.

 

Synes jeg ser tendens til det allerede, butikkene har som regel bare 3-4 forskjellige kinect spill.

Lenke til kommentar

Noen andre lagt merke til at butikkene er fremdeles fulle av kinect sensorer og kinect bundler?

 

Var innom Lefdal Oslo i går og de hadde så mange kinect i hyllene at de hadde til og med lagt en rundt 20stk av dem i PS3 avdelingen.

 

4 dager før jul. Tyder ikke akkurat på at det selger særlig bra.

Har det ikke til og med vært en del kinect reklame på tv? Jeg ser nesten aldri på tv men så noe kinectimals her om dagen.

 

Hvis kinect ikke klarer å selge 4 dager før jul, hvordan blir det da i Januar?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10012513

 

siden elkjøp, lefdal og expert hever prisene sine så venter vel folk over nyttår med å kjøpe det de vil ha.

 

ser f.eks at ps3 koster 500kr mere enn normalt. (1000kr mere i butikk)

kinect koster vel 200kr mere enn for kort stund siden.

Lenke til kommentar

de fleste kinect spilla koster allerede fra £5 til £20.

 

Når skal folk lære at man ikke skal kjøpe spill i Norge (med mindre man er pappagutt da)

 

Play hadde ikke mange spill til under kr 200, men det var en god del til kr 209,-.

 

Uansett var mitt kjøp med kinect sensor og jeg ønsket å få levert pakken før jul. Dermed var ditt svar irrelevant og uten bevis er det heller ikke hold i påstanden om at man får kinect spill til under kr 200,-.

 

Pakken jeg bestilte fra Game.no i går har allerede ankommet postkontoret, så tommel opp for rask levering(Posten). Forøvrig virker det som om det fleste nettbutikker bortsett fra dealextreme er rimelig raske for tiden. Nettopp også fått raskt levert bådre fra komplett.no(pick-up-point) og tretti.no(Tollpost).

Lenke til kommentar

Noen andre lagt merke til at butikkene er fremdeles fulle av kinect sensorer og kinect bundler?

 

Var innom Lefdal Oslo i går og de hadde så mange kinect i hyllene at de hadde til og med lagt en rundt 20stk av dem i PS3 avdelingen.

 

4 dager før jul. Tyder ikke akkurat på at det selger særlig bra.

Har det ikke til og med vært en del kinect reklame på tv? Jeg ser nesten aldri på tv men så noe kinectimals her om dagen.

 

Hvis kinect ikke klarer å selge 4 dager før jul, hvordan blir det da i Januar?

 

 

 

HER ser du at det er kinect som tar salget. i Ålesund, en by som nok er ganske lik andre steder i Norge, Playstation er et sterkt merkenavn. men ikke nå lenger tydeligvis

 

 

også VG har en artikkel der kinect står øverst på ønskelisten

 

 

og min erfaring er at det det selger mye av, kommer inn i store partier

Lenke til kommentar

Nå er det to Kinecter her i huset, men den ene er pakket inn. Får håpe storebror blir glad for gaven sin :love:

 

EDIT: Spaceworld var forresten utsolgt for Kinect, men hadde en del Move pakker igjen. Gikk så videre til Gamestop, som hadde flere igjen :)

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Noen andre lagt merke til at butikkene er fremdeles fulle av kinect sensorer og kinect bundler?

 

Var innom Lefdal Oslo i går og de hadde så mange kinect i hyllene at de hadde til og med lagt en rundt 20stk av dem i PS3 avdelingen.

 

4 dager før jul. Tyder ikke akkurat på at det selger særlig bra.

Har det ikke til og med vært en del kinect reklame på tv? Jeg ser nesten aldri på tv men så noe kinectimals her om dagen.

 

Hvis kinect ikke klarer å selge 4 dager før jul, hvordan blir det da i Januar?

 

 

 

HER ser du at det er kinect som tar salget. i Ålesund, en by som nok er ganske lik andre steder i Norge, Playstation er et sterkt merkenavn. men ikke nå lenger tydeligvis

 

 

også VG har en artikkel der kinect står øverst på ønskelisten

 

 

og min erfaring er at det det selger mye av, kommer inn i store partier

 

Skal ikke si det ikke er Kinect som ikke selger mest, men Move har vært veldig vanskelig å få tak i helt siden det kom ut, Sony har ikke klart å levert nok faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg ser oftere Move enn Kinect her i byen hvertfall. Tror jeg aldri har sett at det har vært utsolgt

 

Veldig mange butikker som ikke har hatt Move inne mer enn første uka det ble lansert, for å så fått inn partier først nå i jula

 

Det gjelder i så fall ikke butikkene her i fredrikstad :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...