Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, får screener noen dager i forveien hver uke på serien.

 

Angående flashback så er det best at de viser det når det har noe sammenheng med hva som skjer i nåtiden. F. eks i sesongstarten med Terminus-folket, eller den Bob-sentrerte episoden i sesong 4. Uten tvil at det kommer flere, men de trenger ikke å kjøre et opplegg hvor episodene er 20-50% med flashbacks. Liker og at de prøver å gjøre noe annerledes med flashbacks, som drømmene til Michonne

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ser ordlisten driver å lager egne setninger for meg igjen :p

 

Tenker ikke å ha så mye flashbacks, bare noen små glimt Før introen kommer eller noe.

 

 

Lurer litt på hva det er med han presten. Tror han har en sjukt agenda.

enten så er han på lag med de som kjøper rundt med kors ikke bakruten, eller så er han på lag med terminus folka.

bare mine teorier. Og hva var greia med det ikke treet igjen? Det hvor Bob stoff. Skjønte ikke helt det

Lenke til kommentar

Fet takedown av Terminus folkene og ellers en god episode. Veldig fornøyd med at dem ikke ville trekke ut det her med Garreth over flere episoder. Litt rart at ingen har satt spørsmålstegn ved D.C. Hvis dere husker at Atlanta var overrun med walkers ettersom det er en "storby" ville det være sannsynlig at det er flere i D.C ettersom det er flere innbyggere og mindre område. Kan jo tenke seg Oslo, den er jo på den størrelsen arealmessig og befolkningsmessig.

 

Regner med at neste episode får vi Darryl som enten forteller hva som har skjedd med han og flashback, eller så fokuserer bare episoden på hva Darryl og Carrol har gjort for å få tak i Beth og episoden avslutter der hvor denne episoden avsluttet.

Lenke til kommentar

D.C. og Atlanta er to forskjellige steder. To forskjellige infrastrukturer. Sånn sett er ikke Atlanta en viktig by, eller en by med noe særlig militæret personell som ville fått noe særlig med info så tidlig som D.C.

Jeg vil nok tro at det er noen steder der det fremdeles er noe betydelig med militært personell. Eksempelvis noe vi så i sesong 3 med disse militærfolkene The Governor tok seg av sto som åpne mål. De hadde ikke fått noe klar beskjed hvor de skulle, og for det var de lette mål for noen som The Governor fordi de bare sto å ventet.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Som jeg har forstått det så har militærpostene blitt overrun. De prøvde å kontrollere trusselen, men klarte det ikke. Husker fra sesong 1 at militæret hadde prøvd å holde sykehuset Rick var på, og bodybags med infiserte lik. Ville også tro at selv om D.C er godt beskyttet, tror jeg ikke forsvaret har klart å holde en så stor by.

 

Dog tror jeg kanskje at militært personell har evakuert til bunkere i D.C. Eneste logiske forklaringen jeg kan tenke meg der. De har jo en stor bunker i utah, og noe annet enn det ville vært uttenkelig at de ikke hadde hatt i Washington.

 

Vi vet også at Rick & Co kommer til å støte på flere crazies. Ville da være utenkelig at det ikke finnes crazies langs veien eller i washington ettersom en by med den størrelsen vil antagelig ha mye canned foods. Attraktivt for andre.

Lenke til kommentar

Blir litt dumt om serien går fra den ene syke persone(e) til den neste. Men der igjen, zombiene begynner å bli temmelig slappe, så de må nok få inn noen gale mennesker uansett for å få action.

 

Rett og slett fantastisk å se måten terminus folka ble slaktet på. De fortjente det virkelig. Og det blikket på de når Bob sa ham var bitt. Prisløst:P

Lenke til kommentar

Jeg har kommentert det, om det er gjort her er noe annet. Tror de fleste som har sett The Wire vet at skuespilleren/Seth Gilliam er med i serien.

 

Han er også en fast del av serien, så vi kommer nok til å se han i god stund framover. Serien burde slutte å drepe av redshirts, og heller drepe av karakterer som gir noe effekt på serien hvis de dør som Bob. Hadde Rosita eller Tara blitt drept i ukas episode så hadde det ikke vært like bra.

Lenke til kommentar

God episode! :)

 

Lurer på hvorfor det var så hemmelig hvem Darry gjemte bak buskene.. Om det var hun de satt ut for å redde, så rart vi ikke så hvordan det gikk, og Carol Bør vel ha overlevd, ellers hadde vi vel sett det også!?

 

Antar/håper at vi følger dem i neste episode, og ser hvordan det gikk, mer nervepirrende action, og at alle overlevde! Kanskje også noen andre karakterer på veien?! :)

Lenke til kommentar

Fordi det ikke er Carol som Darryl var med. Noe har åpenbart skjedd. Så hvis serien er smart neste uke så holder de seg til å bare fokusere hva som skjedde med Darryl og Carol mens alle andre av hovedkarakterene var opptatt med kannibalene. Serien er bedre når den fokuserer på en gruppe, eller en karakter. Ikke når den swticher fram og tilbake mellom grupper og karakterer som mye av sesong 3.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...