Gå til innhold

Lang SLI-Bridge - Haster !


EggMan88

Anbefalte innlegg

Sitter og setter opp en maskin her nå, og etter mye styr er endelig alle delene kommet. Fant nå ut at "SLI bridgen" som fulgte med ikke er lang nok (må montere kortene i øverste og nederste PCI-ex slot pga kjøleren

 

fdb5f35bc8b7.jpg

 

Er Nr 3 fra høyre jeg har fra før, måler 7cm fra kant til kant og 6cm fra kontakt til kontakt. Trenger en som er minimum 8cm fra kontakt til kontakt.

 

Noen, helst i Oslo som har en lang, fleksibel SLI-bridge og selge? Betaler gledelig :D. Har sett rundt på div nettbutikker, men finner ingen i Norge. Må evt bestille fra utlandet, men orker ikke en ukes frakt.

 

Mulig også Digital Impuls har, men skulle helst hatt nå :D

 

Takker.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger selv en ekstra lang fleksibel SLI bridge. Har kikket litt i norske nettbutikker uten hell. Men utenlands er det litt lettere å finne.

http://www.sidewindercomputers.com/flslicafornv.html ca 12cm

http://estore.asus.com/shop/item.asp?itemid=3728 ca 12cm, men out of stock

http://www.amazon.com/Asus-Bridge-08G160001230-nVidia-Video/dp/B0025VT6LQ ca 12cm

Du kan google varenr "08G160001230" som stod oppført hos asus estore

 

Er redd det blir hos amazon for min del. Gi en lyd om du finner en norsk butikk som har den.

 

mvh Torstein

Lenke til kommentar

Ok, vil bare nevne at jeg har to stk GTX 460 på 800 mhz som står helt inntill hverandre.

Det er problematisk da det kortet som får minst luft går forbi 104 grader C ved 5-15min spilling. Da blir det svart skjerm og kræsj.

 

Hvilke skjermkort og hovedkort har du?

 

Edit: Leif

Endret av T-St0ne
Lenke til kommentar

Ok, vil bare nevne at jeg har to stk GTX 460 på 800 mhz som står helt inntill hverandre.

Det er problematisk da det kortet som får minst luft går forbi 104 grader C ved spilling i 5-15min spilling. Da blir det svart skjerm og kræsj.

 

Hvilke skjermkort og hovedkort har du?

 

HK er ASUS P6X58D-E

 

Har to ASUS GTX460 @ 775mhz på kjernene. Inget problem med overvarming her siden de står i et HAF X, ene kortet er 10C varmere enn det andre, så under load så er max 65C og 76C. Har en 70CFM vifte som sitter forran i ducten, men en kraftig 130CFM vifte på vei så da går nok tempen ned drastisk.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har en lang sli bro liggende :)

 

11cm fra midten av hull til midten av andre hull.

 

 

Den lange cfx broa mi er bare 9 cm og den rekker akkurat slik at man får 1 slot mellomrom. Så 2 slots mellomrom for SLI broa tenker jeg.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bor i oslo :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har en lang sli bro liggende :)

 

11cm fra midten av hull til midten av andre hull.

 

Er vell fast denne og ikke flex?

Den er flex og er allerede levert til trådstarter

Jaha, med mindre du var her i natt og la den under puta mi så tror jeg ikke den er levert til trådstarter :p

 

Anyway systemet funker som det skal her så ikke noe hastverk, har en på vei fra statene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var en lang bro i huset, og skal si det var stor forskjell. Kjørte en test med begge kortene låst på 60% vifte hastighet, med kortene klint intill hverandre ble scoren P29.646 i Vantage, tempen på kortene maxet på 65C og 78C, med kortene langt fra hverandre i 16x /8x ble scoren P29.466, altså lite til ingen forskjell, tempen derimot gikk ned til 54C og 60C, ergo en nedgang på 10C på det nederste kortet og 18C på det øverste.

Lenke til kommentar

Da var en lang bro i huset, og skal si det var stor forskjell. Kjørte en test med begge kortene låst på 60% vifte hastighet, med kortene klint intill hverandre ble scoren P29.646 i Vantage, tempen på kortene maxet på 65C og 78C, med kortene langt fra hverandre i 16x /8x ble scoren P29.466, altså lite til ingen forskjell, tempen derimot gikk ned til 54C og 60C, ergo en nedgang på 10C på det nederste kortet og 18C på det øverste.

 

hvilke kort er det du kjører ? 2 stk 480 ?

Lenke til kommentar

Da var en lang bro i huset, og skal si det var stor forskjell. Kjørte en test med begge kortene låst på 60% vifte hastighet, med kortene klint intill hverandre ble scoren P29.646 i Vantage, tempen på kortene maxet på 65C og 78C, med kortene langt fra hverandre i 16x /8x ble scoren P29.466, altså lite til ingen forskjell, tempen derimot gikk ned til 54C og 60C, ergo en nedgang på 10C på det nederste kortet og 18C på det øverste.

 

hvilke kort er det du kjører ? 2 stk 480 ?

 

2x GTX460 @ 850/4200

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...