Gå til innhold

Lang SLI-Bridge - Haster !


EggMan88

Anbefalte innlegg

corsair ax1200i psu . msi geforce gtx 980 og ja 2 way sli fungerer og du så på bilde hvordan jeg hadde de sånn er de ennå plz hjelp

 

 

håbe de va nåe nyttig men vil bare få te 3way sli ellers va de bare waist of money å kjøba de åsså spør eg komplett om kossen eg ska detta men dei kan ikje nåe så eg prøve så gått eg kan men de fonke faen meg ikje å få sli me dessa dritt kortan satan vis dar e nåen som kan hjelpa meg me detta så hadde de vert greit :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har et 115¤Hk samme har jeg, Da har ikke Cpu not Pci.e lanes til å fore kortene. Da blir det 8 --> 4 --> 4. Noe som ihvertfall ikke er optimalt for Nvidia Gpuer, Usikker på om Amd liker det, I folding så tar gjerne Amd kort 4x.

 

Du må ha en 5930K, 16Gb ram og et decent X99 Hk, Du kan dog kjøpe X79 på bruktmarket til en billig penge. Da disse har nok Pci-e lanes, Kun 5930/5960X som har nokPci-lanes, 5820K har ikke nok, (som er til X99) Derfor den store forskjellen i pris mellom de to der :=)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Trololo!

 

Jeg sliter med samme problemet, får enabled kun 2 stk, Begge får nok lanes (16x på første, og 8x 8x på andre, tredje kort. Kan enable hver for seg, men ikke alle 3, altså 1& 2 funker, 2 & 3 funker men ikke 1 & 2 & 3 på en gang.

 

Noen som har en ide?

Lenke til kommentar

Trololo!

 

Jeg sliter med samme problemet, får enabled kun 2 stk, Begge får nok lanes (16x på første, og 8x 8x på andre, tredje kort. Kan enable hver for seg, men ikke alle 3, altså 1& 2 funker, 2 & 3 funker men ikke 1 & 2 & 3 på en gang.

 

Noen som har en ide?

Hvilket hovedkort har du? Sjekk manual om du faktisk kan kjøre 3-WAY i de portene du bruker. Sjekk også om slibroene /3-way slibroa funker :)
Lenke til kommentar

X99-E WS. 8x iallefall i alle 7 portene på kortet. Jeg har 3 single bruer da kort 1 og 2 har 1 slott imellom seg, kort 3 er rett under kort 2.

 

Skal dobbeltsjekke i manualen nå.

EDIT: Står at det skal være 16x i hver slot ilfg manualen, og står verken noe om support eller ikke support med sli på alle.

 

EDIT: Kjørte DDU før jeg installerte kortet i maskinen, etterpå installerte jeg siste BETA driver.

Endret av ChTh
Lenke til kommentar

X99-E WS. 8x iallefall i alle 7 portene på kortet. Jeg har 3 single bruer da kort 1 og 2 har 1 slott imellom seg, kort 3 er rett under kort 2.

 

 

Skal dobbeltsjekke i manualen nå.

EDIT: Står at det skal være 16x i hver slot ilfg manualen, og står verken noe om support eller ikke support med sli på alle.

Sjekk at du setter broene riktig ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...