Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

til dere gutta ? hva synes dere er atraktivt/uatraktiv ? vært morro å hørt ?


Gjest Travis De Olivir

Anbefalte innlegg

Gjest Travis De Olivir

det jeg synes er mest uatraktivt er jenter/damer som er nedsminket. det er veldig turn of. når mange av dem er veldig pene under all den sparklen di har i ansiktet.

 

en annen ting jeg ikke finner atraktiv er jenter som er store( som fete.)

føler at de mangler selvkontroll og ofte har dårlig selvtillit.

 

men det mest atraktivet jeg vet om er en jente med veldig fine øyne, med et blikk av god selvtillit. som en jente jeg hadde en sommer flørt med i sommer. vi kunne ligge og bare se på hverandre lenge. for hun var så søt og hadde så pene øyne:)<3

 

nei gutta få høre hva dere mener ? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I mer eller mindre tilfeldig rekkefølge...

 

Personlighet - jeg tiltrekkes av gitte personlighetstyper, og jenter som er ekstremsjenerte, oppmerksomhetshorer eller tror de er noe bare fordi de tilfeldigvis har pupper mister fort glansen i mine øyne.

 

"Søtt" ansikt - en "jeg vet det når jeg ser det"-kvalitet, da jeg har et ganske vidt spekter av jenter jeg syns er søte. Personlighet spiller også en rolle, og kan få jentene til å bli styggere eller penere alt etter som jeg liker personligheten eller ikke.

 

Fin rumpe - behøver denne egentlig noen forklaring? :mrgreen:

Lenke til kommentar

Store fine øyne, med ordentlig utstråling, ei skikkelig sprettrumpe, lang mage er det jeg finner attraktivt. Jeg blir sjeldent tiltrukket av jenter uten ordentlig former, om jenta er syltynn som ei modell om hu er helt normal(det jenter selv kaller feit) spiller liten rolle.

 

Det jeg finner uattraktivt er vel jenter uten former, jenter med kort mage, kraftig bygde jenter, feite jenter, alt for tynne jenter, jenter uten utstråling.

 

Kan vel også at jeg foretrekker brunetter, gjerne med krøller, ikke sånne ordentlige krøller, men litt halvlangt hår med store krøller nederst av håret synes jeg er utrolig pent. Helst mellom 155-170. Men det er bare det jeg foretrekker, kan fort bli finne blonde jenter attraktive også. :)

Lenke til kommentar

Jenter med bein i nesa og som viser at de er komfertable med kroppen og utseendet sitt er det jeg tenner mest på. Så lenge de har de to kvalitetene og ikke er overvektige, så kunne jeg likt de aller fleste jenter, uavhengig av rase/hårfarge/kroppsform/høyde.

 

Det verste jeg vet er jenter som bare jatter med og ikke har noen meninger selv. Også hater jeg oppmerksomhetsyke jenter som lager drama rundt seg bare fordi de liker oppmerksomheten, finnes så sinnsykt mange av dem.

Lenke til kommentar

Kjære trådstarter,

 

Hvis du tar en titt på notisen på toppen av denne siden, vil du forhåpentligvis lese noe lignende dette:

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

 

Tråden din inneholder strengt tatt ikke noe sensitivt nok til at det rettferdiggjør bruk av gjestefunksjonen. Jeg må derfor be deg om å registrere en brukerkonto hvis du ønsker å fortsette diskusjonen i denne tråden og på forumet generelt. Hvis du velger å ignorere min forespørsel og fortsetter med gjesteposter, vil jeg bli nødt til å stenge tråden. Dette går utover resten av våre medlemmer, så det hadde vært veldig fint om jeg slapp dette.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres her i tråden. Har du reaksjoner eller spørsmål rundt dette, sender du meg en PM.

Lenke til kommentar

Ydmyke, litt sjenerte jenter synes jeg er veldig søte og sjarmerende.

De som er høylytte, brautende "partyjenter" er lite tiltrekkende for meg.

 

Når det gjelder det fysiske synes jeg de fleste jenter jeg møter på er søte og tiltrekkende. Er personligheten som er utslagsgivende.

Lenke til kommentar
Gjest eskribent

Slanke veltrente kvinner med intelligens og humor...

 

Jeg registrerer at flere før meg har valgt den klassiske; "foretrekker kvinner med former"

 

For meg er ikke former det samme som fedme. Fedme skjuler en persons former og gjør de kjønnsløse. jeg vil se formene som er bak fettet.

Lenke til kommentar

Attraktivt:

- Fint fjes

- Sprek og i god form

- Svart hår

- Samme interesser

- Inteligent

- Åpen

- Smiler

- Søte

 

 

 

Turn Offs

- Høyere enn meg

- Feit

- Mye sminke

- Maskuline jenter

- Jenter som er uenig med meg politisk

- Jenter som er vansklig å kommunisere med

- Regulering :D, masse kviser og andre ubehageligheter.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uattraktivt:

Feite jenter

Jenter med bitch-personlighet

Høye og lange jenter

løse jenter.

Jenter som bruker så mye sminke at du ikke har lyst å gi en klem engang

krøller.

Jenter som ikke tar en spøk

 

Listen er lang, men kommer ikke på så mye nuhhh.

 

Attraktivt:

Pene øyne

Jenter som legger litt tid i å fikse håret sitt, ikke bare lar alt henge rett ned

brunetter

former (ikke overvektig.)

god positiv personlighet

Intelligent, men ikke helt kvantefysikk-typen.

Noenlunde samme musikksmak.

Lenke til kommentar

Ydmyke jenter med god humor (lik min egen).

Jenter som tar vare på kroppen sin er veldig viktig. De som er flinke til å kle seg, holde seg rene og pene og bruke moderat sminke som passer dem. Jenter som lukter godt er digg.

 

Også foretrekker jeg en deilig rumpe fremfor store pupper.

 

Hater også typiske partyjenter som nevnt tidligere her. Skjønner egentlig ikke hvorfor det er så mange av de.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det mest attraktive er jenter som er syykt fine men ikke vet det :), er bare noe der som er diggbart

 

Skal gjerne ha store pupper og, og helt litt lår og sånn å ta i, kunne ikke tenkt meg ei jente med beinrangel til armer/lår etc :p (kunne heller ikke tenkt meg ei jente med svære muskler tho, d er en orentli turnof)

Endret av homesmasher
Lenke til kommentar

* Feit - uatraktivt. Jeg begynner å tenke på fettlaget mellom kjøttet og huden i ræva dems eller på magen dems (og hvis noen språkfanatikere, som det finnes en del av på forumet her, lurer så sier jeg dems på trass fordi å bruke deres ikke egner seg i norsk pga det hindrer oss i skille i mange situasjoner).

* Masse sminke = fake og teit og stygt (som oftest)

* Lite/ingen sminke = da prøver hun ikke å lyve om utseendet sitt + hun er sannsynligvis ganske/helt fornøyd med utseendet sitt sånn som det er. Selvsikkerhet er jo bra!

* Ansiktet har mye å si for meg - noen jenter synes jeg er interessante og pene fordi de har særegne ansiktstrekk som jeg sjeldent ser! F.eks veldig klare eller tydelige øyne eller en pen haukenese.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...