Gå til innhold

En amerikansk kirke vil brenne koranen 11. september


Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke at jeg har tenkt til å gjøre det, eller at jeg mener at det er det lureste.

 

Jeg er ikke spesifikt for brenning av koranen, og jeg har intet hat mot verken deg, andre muslimer eller islam generelt. Jeg er bare for frihet.

 

Kall meg gjerne egoist, hvis du har lyst til det. Det er tross alt ytringsfrihet her til lands.

 

Som sagt, så har ikke den en dritt med at noen blir såret å gjøre. Jeg syntes dronningen vår virker som en oppblåst bitch. Jeg kan si det akkurat så mye jeg vil, og alle kan være så uenige de vil.

 

Jeg syntes religion generelt er tullete, og islam er den religionen som har flest voldelige ekstremister om dagen. Hvis folk er trivelige og fredelige, som de fleste muslimer faktisk er, så driter jeg i hva de tror på.

 

Men når de begynner å true med vold fordi noen planlegger å brenne litt bearbeidet treverk med trykksverte - da blir jeg faktisk irritert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg er helt enig med at drapstrusler og lignende er feil.

Ironisk uttalelse fra den eneste som har truet meg på livet.

Er det et eksempel på Islamsk logikk?

 

Vi har bombet ganske mye der borte de siste 60 årene uten at vi har kalt det korstog. Selv om Gud blir kalt på i forsvar av angrepene hele tiden. Så om noen faktisk startet et korstog så er det ikke sikkert vi vil merke noen forskjell.

Du burde absolutt lære litt om korstogene før du sitter på internett og utbasunerer den ene etter den andre infantile påstanden. Du aner ikke hva du snakker om, så spar oss dine fordømmelser av korstogene og slutt å tro at du kan gi min kultur skylden for alt vondt i verden.

 

Muslimske terrorister dreper flere mennesker ÅRLIG, enn hva ble drept ila 350 år med kristen inkvisisjon. Muslimske terrorister dreper flere mennesker DAGLIG, enn Ku Klux Klan har gjort de siste 50 årene. Muslimske terrorister drepte flere mennesker ila 2 timer på 11.September, enn 36 år med konflikt i Nord Irland gjorde.

 

Statistikker om terror i Europa lyger. Jeg så nylig en reportasje på TV2 der en jente fra SOS-Rasisme fremla påstand om at 0,02% av terroren i Europa var forskyldt av muslimer. Den undersøkelsen sidestillte en IRA bilbrenning uten noen drepte eller skadde, med togbombene i Madrid. Ingen nevnte at muslimers mål er massedrap av sivile mennesker, mens Europeiske terrorgrupper som regel har mer konkrete politiske mål, og at denne statistikken derfor var en blank løgn slik den ble fremstillt. Men det er klart, SOS-Rasisme er jo de vi automatisk skal heie på, er det ikke?

 

Jeg, unnkyld uttrykket, driter i om du eller noen andre blir såret av mine meninger. Hvis jeg har lyst til å kritisere islam, så gjør jeg det. Uavhengig av hva andre måtte mene.

Der er jeg, deg og Theo Van Gogh enige. Selger SpyShop fortsatt kroppspansring?

 

Først og fremst har jeg ikke truet deg for livet, jeg var bare såpass irritert over din rasistiske handlinger at det gikk meg på nervene. Så jeg komme med noe, som jeg i det hele tatt ikke mente. Og det var ikke i nærheten av å true livet ditt. Senere beklaget jeg også for dette, men det skjønner du vis ikke? Alle har sine feil. Og jeg har mine, og jeg lærer noe ut av det. Men som sagt, det var ikke en trussel!

 

Og forresten, behøver du ikke å si muslimske terrorister. For de er ikke muslimer, om de er terrorister. :thumbup: At du kaller dem for muslimske terrorister, og andre gjør det, og det sprer seg videre. Gjør at folk blir like islam-hater som deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Klart jeg skjønner at det er feil å brenne Koranen og at dette er respektløst osv. Men Muslimene gir seg ikke, de driver med terrorist aksjoner sprer vold og hat i verden.

 

De har også tendens til dette: Den vestlige verden gjør en dum ting som muslimene misliker så gir de massiv gjengjeldelse tilbake som er 10 ganger verre en den opprinnelige saken for eksempel Kurt Westergard.

 

Han tegnet en karikatur tegning av Mohammed og det var jo "egentlig" bagatell men da begynte muslimene å gå på plyndringstokter i demonstrasjoner, flaggbrenning, bibelbrenning osv.

 

Jeg har ikke sagt at dem har brent bibelen men vi kan anta at de kan ha gjort det eller skal gjøre det i denne sammenhengen for de har en lang historie på dette tidligere så hvorfor ikke nå?

 

Brenningen av Koranen er blitt midlertidig kansellert og kan egentlig plutselig skje når som helst.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at jeg har tenkt til å gjøre det, eller at jeg mener at det er det lureste.

 

Jeg er ikke spesifikt for brenning av koranen, og jeg har intet hat mot verken deg, andre muslimer eller islam generelt. Jeg er bare for frihet.

 

Kall meg gjerne egoist, hvis du har lyst til det. Det er tross alt ytringsfrihet her til lands.

 

Som sagt, så har ikke den en dritt med at noen blir såret å gjøre. Jeg syntes dronningen vår virker som en oppblåst bitch. Jeg kan si det akkurat så mye jeg vil, og alle kan være så uenige de vil.

 

Jeg syntes religion generelt er tullete, og islam er den religionen som har flest voldelige ekstremister om dagen. Hvis folk er trivelige og fredelige, som de fleste muslimer faktisk er, så driter jeg i hva de tror på.

 

Men når de begynner å true med vold fordi noen planlegger å brenne litt bearbeidet treverk med trykksverte - da blir jeg faktisk irritert.

 

Der har du noe, som jeg er enig med. Frihet er alt jeg leter etter. Jeg kan faktisk innrømme at jeg føler at det er kun religion som skaper krig. At islam er den religionen med flest voldelige ekstremister, kan stemme. Men ikke la det gå ut over alle andre. Og når noen truer andre, gjør ikke bare deg irritert, men meg også. Så det du sier er jeg faktisk veldig enig med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klart jeg skjønner at det er feil å brenne Koranen og at dette er respektløst osv. Men Muslimene gir seg ikke, de driver med terrorist aksjoner sprer vold og hat i verden.

 

De har også tendens til dette: Den vestlige verden gjør en dum ting som muslimene misliker så gir de massiv gjengjeldelse tilbake som er 10 ganger verre en den opprinnelige saken for eksempel Kurt Westergard.

 

Han tegnet en karikatur tegning av Mohammed og det var jo "egentlig" bagatell men da begynte muslimene å gå på plyndringstokter i demonstrasjoner, flaggbrenning, bibelbrenning osv.

 

Jeg har ikke sagt at dem har brent bibelen men vi kan anta at de kan ha gjort det eller skal gjøre det i denne sammenhengen for de har en lang historie på dette tidligere så hvorfor ikke nå?

 

Brenningen av Koranen er blitt midlertidig kansellert og kan egentlig plutselig skje når som helst.

Muslimene gir seg om Koranen brenningen gir seg. Og det er akkurat det jeg mener, hvis dere vet at noen muslimer er slik som de er nå.(Husk: Ikke alle) Så ikke gjør det dere gjør, ikke brenn Koranen, ikke tegn karikaturer, la det være. Jeg skjønner at man kan bli irritert over at noen er slik, men la det være slik. Vi er mennesker, alle sammen like verdige. Vi skal stå imot romvesener :w00t: ikke hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Muslimene gir seg om Koranen brenningen gir seg. Og det er akkurat det jeg mener, hvis dere vet at noen muslimer er slik som de er nå.(Husk: Ikke alle) Så ikke gjør det dere gjør, ikke brenn Koranen, ikke tegn karikaturer, la det være. Jeg skjønner at man kan bli irritert over at noen er slik, men la det være slik. Vi er mennesker, alle sammen like verdige. Vi skal stå imot romvesener :w00t: ikke hverandre.

 

Du sier du er for frihet, men da må du jo være enig i at folk må få lov til å gjøre det de vil med sine egne ting?

 

Hvis jeg går i bokhandelen og kjøper en koran, så er den min. Hvis jeg da har lyst til å sette fyr på den, så la meg gjøre det. Det gjør ingen annen skade enn på min egen økonomi.

 

Jeg er fullstendig klar over at det kun er et mindretall av muslimer som er voldelige ekstremister, men det blir feil hvis en gjeng gærninger i Pakistan og omegn skal bestemme hva jeg kan, og ikke kan gjøre, fordi de blir støtt.

Lenke til kommentar

Men det blir jo bare verre ved å brenne Koranen, blir det ikke? Tenk om igjen. Du kan godt kritisere Islam, men gjør det heller med denne rette personen, med en som tåler det, men en som har litt peiling på at det du sier stemmer. Ikke ved Å BRENNE KORANEN! Det er helt feil, det er ikke kritisering. Det er å være uhøflig, å ikke vise respekt, å være egoistisk!

 

Ja, som sagt, det har ikke potensiale for annet enn å provosere. Det tjener ikke oss, det tjener ikke dem. De kan godt brenne en hvilken som helst bok de har kjøpt og betalt, for min del, men det viser bare at de mangler evnen til å legge fram sitt budskap på en mer fornuftig måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Muslimene gir seg om Koranen brenningen gir seg. Og det er akkurat det jeg mener, hvis dere vet at noen muslimer er slik som de er nå.(Husk: Ikke alle) Så ikke gjør det dere gjør, ikke brenn Koranen, ikke tegn karikaturer, la det være. Jeg skjønner at man kan bli irritert over at noen er slik, men la det være slik. Vi er mennesker, alle sammen like verdige. Vi skal stå imot romvesener :w00t: ikke hverandre.

 

Du sier du er for frihet, men da må du jo være enig i at folk må få lov til å gjøre det de vil med sine egne ting?

 

Hvis jeg går i bokhandelen og kjøper en koran, så er den min. Hvis jeg da har lyst til å sette fyr på den, så la meg gjøre det. Det gjør ingen annen skade enn på min egen økonomi.

 

Jeg er fullstendig klar over at det kun er et mindretall av muslimer som er voldelige ekstremister, men det blir feil hvis en gjeng gærninger i Pakistan og omegn skal bestemme hva jeg kan, og ikke kan gjøre, fordi de blir støtt.

 

Jeg skjønner godt hva du mener, og fikk med meg poenget. Men du kan godt kjøpe en koran fra bokhandel for min del, å brenne den. Men ikke ikke skap oppmerksomhet rundt deg. Gå å brenn den uten at noen skjønner det, brenn den foran noen som ikke bryr seg. Brenner du den på TVn, foran andre, Live, tar det friheten fra meg.. For det kommer bare med konsekvenser som gjør at jeg ikke kan leve trygg i dette landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis noen vil vise på TV at jeg brenner en koran, så ser jeg ikke noe problem i det heller.

 

På hvilken måte tar det friheten fra deg? Du kan gjerne brenne hva du vil på TV for min del.

 

En del muslimer må nok lære seg å være litt mindre hårsåre. Vi har ikke samme religion, ikke samme kultur og mange er uenige i det du sier og gjør.

 

Det betyr ikke at man har rett til å skade eller drepe folk av den grunn.

 

Det har gått for langt når folk ikke tør å si det de mener eller gjøre det de vil, og har lov til, fordi de er redde for å fornærme muslimer.

Lenke til kommentar

Hvis noen vil vise på TV at jeg brenner en koran, så ser jeg ikke noe problem i det heller.

 

På hvilken måte tar det friheten fra deg? Du kan gjerne brenne hva du vil på TV for min del.

 

En del muslimer må nok lære seg å være litt mindre hårsåre. Vi har ikke samme religion, ikke samme kultur og mange er uenige i det du sier og gjør.

 

Det betyr ikke at man har rett til å skade eller drepe folk av den grunn.

 

Det har gått for langt når folk ikke tør å si det de mener eller gjøre det de vil, og har lov til, fordi de er redde for å fornærme muslimer.

Det tar friheten fra meg vet at det blant annet, skaper avstand blant meg og mine venner, det kan være et eksempel. Det gjør at Norge KAN bli et strengere land for muslimer. Det gjør at man blant annet får blikk når man går i butikkene, osv.. Det er mye ulemper!

Håper du skjønner budskapet.

 

Selvfølgelig har man ikke rett til å skade noen eller drepe folk. Folk kan si hva de mener, men å gjøre akkurat hva de vil, blir feil. Blant annet å brenne Koranen. Hvorfor det blir feil å brenne den? Det er bare å ta en titt på media, osv. Så skjønner mange godt hvorfor det blir feil.

 

Og forresten, hvordan klarer du å ikke se problemet med at en religiøs bok blir brent live på TV? Det har allerede skapt nok problemer, holder det ikke? Må det bli enda mer til, for at vi skal skjønne problemet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes denne artikkelen av PZ Myers summerte ganske godt opp mitt syn på saken.

 

http://scienceblogs.com/pharyngula/2010/09/setting_the_koran_on_fire_vs_s.php

 

Det som irriterer meg mest med denne saken og andre som ligner på den, er at det gang på gang vises at trusler om vold faktisk virker. Dette er noe jeg hadde håpet vi i stor grad var kvitt i vårt moderne samfunn.

Lenke til kommentar

Det er ikke koranbrenningen som gjør at du eventuelt blir uglesett i butikker.

 

Det er reaksjonene til enkelte muslimer som fører til skepsis blant folk. Derfor er det ikke folk som brenner koranen du må kritisere. Det er muslimer som lager opptøyer på grunn av denne bokbrenningen.

 

Det har skapt problemer når man har kritisert islam, ja. Jeg skulle gjerne sett at det ikke var noen problemer i det hele tatt. Poenget er at det er ikke den vestlige verden som gjør noe galt når de kritiserer islam.

 

Det er ekstremistene som dreper folk FORDI vesten kritiserer islam som gjør noe galt.

 

Det er disse som er grunnen til at skepsisen til islam og muslimer har økt de siste årene. Det er disse som må stoppes for at denne skepsisen skal forsvinne.

 

Så lenge muslimer fortsetter å drepe og true på grunn av hva vi sier og gjør, så vil denne skepsisen vedvare eller øke.

 

Og, nei. Jeg ser ingen problemer i det hele tatt med at en religiøs bok brennes på TV. Enten det er en bibel, tora eller koran. Det er en bok. Get over it!

Lenke til kommentar

Først og fremst har jeg ikke truet deg for livet, jeg var bare såpass irritert over din rasistiske handlinger at det gikk meg på nervene.

Er det rasistisk å kritisere islam å nå? Fortell meg hvordan er du snill... Og hvis du ikke kan så skal du få lov til å stikke det jævla rasisme kortet opp der sola aldri skinner, for det er jeg dritt lai av at dere muslimer trekker frem hver jævla gang vi kritiserer islam!! Religion har ingenting med rasisme å gjøre, tror du det så er det DU som er rasisten!

 

Det går bare mer og mer opp for meg at vi en dag blir nødt til å face ondet islam hardt mot hardt da islamister som deg rett og slett ikke klarer å sette mennesker foran en gammel idiotisk bok skrevet ev en ignorant mann i en ignorant tid, men innbiller dere at dere har noen rett whatsoever å sette liv til mennesker foran det allerede mega frynsete ryktet den profeten har opparbeidet seg nettopp på grunn av slike som deg, som strør om deg med trussler og ikke klarer å innse at folk her i landet må være forberedt til å tåle kritikk samme hva det skal være!!

 

Og NEI, det var IKKE fordi jeg er rasist at jeg ba deg dra til et annet land der du kan praktisere terror veldet islam fritt, men ene og alene på grunn av religion og nei, man er altså ikke rasist selv om man syntes islam er skrekkens ekskremsel av en løgn! Lær deg forskjellen! Har du aner fra midtøsten så er vi ikke engang forskjellige raser, bare så det er sagt. Igjen, les deg opp på mennesketshistorie! Er dritt lei av å bli fortalt at jeg skal se bort i fra ytringsfriheten over påstander i en gammel bok, for det kommer jeg aldri til å gjøre, så vet du det!

 

Og er det noen som sprer frykt og hat så må det jammen meg være muslimer, som arrogant krever at alle må rette seg etter påstandene i den boken. For det er påstander der akkurat som i alle andre "hellige" skrifter og jeg står for at skal vi brenne bibeler må vi brenne alle sammen, først da får vi til et poeng om hvor stupid det er å henge seg opp i påstander og tro at det er sannhet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kritiserer imot begge to. Både de som brenner Koranen og de same lager opptøyer.

Den vestlige verden gjør faktisk noe galt når de kritiserer Islam, for de vet hva konsekvensene kan bli, det vet vel de fleste. Jeg vet kanskje at den største feilen kommer fra islamske fanatikere. Men det er jo faktisk den vestlige verden som starter det hele, eller er du uenig?

 

Jeg støtter IKKE vold og trussel i det hele tatt!

Det vet jeg er feil, så det er vi begge enig om. Men hva kan vi gjøre for å stoppe de? Jo ved å stoppe den vestlige verden med å kritisere Islam, for det er akkurat dette som gjør at fanatikere begynner med slike handlinger.

 

Det er faktisk et problem ved å brenne de hellige skriftene. For meg er Koranen, Guds ord. Og de vil jeg gjerne ikke se brent foran mine øyner.

 

Edit: Postene var til Tee-Zee

 

Først og fremst har jeg ikke truet deg for livet, jeg var bare såpass irritert over din rasistiske handlinger at det gikk meg på nervene.

Er det rasistisk å kritisere islam å nå? Fortell meg hvordan er du snill... Og hvis du ikke kan så skal du få lov til å stikke det jævla rasisme kortet opp der sola aldri skinner, for det er jeg dritt lai av at dere muslimer trekker frem hver jævla gang vi kritiserer islam!! Religion har ingenting med rasisme å gjøre, tror du det så er det DU som er rasisten!

 

Det går bare mer og mer opp for meg at vi en dag blir nødt til å face ondet islam hardt mot hardt da islamister som deg rett og slett ikke klarer å sette mennesker foran en gammel idiotisk bok skrevet ev en ignorant mann i en ignorant tid, men innbiller dere at dere har noen rett whatsoever å sette liv til mennesker foran det allerede mega frynsete ryktet den profeten har opparbeidet seg nettopp på grunn av slike som deg, som strør om deg med trussler og ikke klarer å innse at folk her i landet må være forberedt til å tåle kritikk samme hva det skal være!!

 

Og NEI, det var IKKE fordi jeg er rasist at jeg ba deg dra til et annet land der du kan praktisere terror veldet islam fritt, men ene og alene på grunn av religion og nei, man er altså ikke rasist selv om man syntes islam er skrekkens ekskremsel av en løgn! Lær deg forskjellen! Har du aner fra midtøsten så er vi ikke engang forskjellige raser, bare så det er sagt. Igjen, les deg opp på mennesketshistorie! Er dritt lei av å bli fortalt at jeg skal se bort i fra ytringsfriheten over påstander i en gammel bok, for det kommer jeg aldri til å gjøre, så vet du det!

 

Og er det noen som sprer frykt og hat så må det jammen meg være muslimer, som arrogant krever at alle må rette seg etter påstandene i den boken. For det er påstander der akkurat som i alle andre "hellige" skrifter og jeg står for at skal vi brenne bibeler må vi brenne alle sammen, først da får vi til et poeng om hvor stupid det er å henge seg opp i påstander og tro at det er sannhet...

 

Les alle postene mine om igjen, og få med deg poenget, så kan du skrive engang til.

Endret av Lightpixel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis vi slutter å kritisere islam, får de jo viljen sin.

Da skjønner de at hvis vi ikke gjør som de vil, så kan de bare true med opptøyer, så vil vesten føye seg.

 

Det er en utvikling jeg ikke vil ha. Hvis vi begynner å bøye av for slike mennesker, så er vi på ville veier. Da er vi tilbake til huleboermentaliteten om at den som er sterkest og kan drepe flest vinner.

 

Forhåpentligvis vil det aldri gå så langt, men det er likevel ikke så vanskelig å se hvem som ville stukket av med en seier i den krigen.

 

Jeg skjønner at muslimer kan bli provosert av islamkritikk. Det har jeg aldri sagt at de ikke skal få lov til å bli heller. Så på én måte er jeg enig i at det er vesten som fyrer oppunder.

 

Men jeg er som sagt for å fortsette med dette - helt til muslimer skjønner at de ikke kan drepe for å få viljen sin. Det er faktisk mulig å oppføre seg som siviliserte mennesker.

 

Hvis du ikke vil se brente koraner, så foreslår jeg at du skrur av TV-en. :)

Lenke til kommentar
Jeg støtter IKKE vold og trussel i det hele tatt!

Det vet jeg er feil, så det er vi begge enig om. Men hva kan vi gjøre for å stoppe de? Jo ved å stoppe den vestlige verden med å kritisere Islam, for det er akkurat dette som gjør at fanatikere begynner med slike handlinger.

 

"Hvis du sier at min profet ikke var fredelig så dreper jeg deg."

Du er et prakteksemplar på hva vi IKKE trenger i Europa.

Jeg vet hva den syke kulten din lærer, og det er ikke pent. Du lurer ikke meg.

Din løsning er at vi skal slutte å kritisere Islam. Slutte å grave og stille spørsmålstegn ved muslimer. Bare godta dere og åpne alle dører for dere. Og når uskyldige sivile blir drept av muslimer så skal vi godta at "det har ikke noe med Islam å gjøre.." eller at "Islam har blitt kapret av ekstremister". Pisspreik. Muhammed raidet Mekkas karavaner og han drepte jødene i Arabia. Han angrep til slutt alle som ikke var muslimer, bare for å angripe. Det var slik han fikk slaver og nye muslimer som betalte zakat.

 

Det vi trenger er opplysning om Dødskulten til Muhammed - som likte å ha sex med barn, voldta slavekvinner og torturere jøder for å trekke ut informasjon om hvor de hadde gjemt skattene sine. Jeg har lest alle skriftene deres. Du lurer ikke meg.

 

Koranen 5:51

Dere som tror, slutt dere ikke til jøder og kristne! De henger sammen. Den som slutter seg til dem, blir en av dem. Gud leder ikke urettferdige!

 

Koranen 4:34

Menn er kvinners formyndere på grunn av det som Gud har utstyrt noen av dere med fremfor andre, og på grunn av de utgifter de bærer. Derfor skal rettskafne kvinner være lydige og bevare det som er hemmelig, fordi Gud ønsker det bevart. Dem som dere frykter oppsetsighet fra, skal dere formane, gå ikke til sengs med dem og slå dem. Hvis de så er lydige, så forfølg ikke saken. Gud er opphøyet, stor.

 

Koranen 9:28-30

Dere som tror, de vantro er en styggedom! De må ikke komme nær den hellige moské etter dette deres år! Om dere frykter magre tider, så vil Gud gi dere det dere trenger av sin overflod, om Han vil det slik. Gud vet, er vis.

 

Bekjemp dem som ikke tror på Gud og dommens dag, som ikke forbyr det Gud og Hans sendebud har erklært forbudt, og som ikke bekjenner sannhets religion av skriftfolkene, til de punger ut med tributt i ydmykhet.

 

Jødene sier: «Ezra er Guds sønn,» og de kristne sier: «Messias er Guds sønn.» Dette er faktisk det de sier, og de tar etter det som vantro før dem hevdet. Måtte Gud ta dem fatt! Hvor de er forvridd!

 

Koranen 9:111

Gud har kjøpt de troendes liv og eiendom mot paradisets have. De kjemper for Allahs sak, de slakter og slaktes. Dette er et bindende løfte for Ham, i loven, evangeliet og Koranen. Og hvem holder sin forpliktelse bedre enn Gud? Føl glede ved den handel dere har gjort! Det er den store seier!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NÅR vi kan brenne koranen i vesten UTEN at noen reagerer nevneverdig, SÅ er muslimsk kultur på sin plass.

 

Vi kan i dag brenne bibler uten at noen reagerer nevneverdig.

 

Man har i all tid kunnet brenne "On the Origin of Species by Means of Natural Selection, or the Preservation of Favoured Races in the Struggle for Life" og filosofibøker, uten at sekulære bryr seg nevneverdig.

 

Det finnes intet i denne verden muslimer kan brenne, utenom levende mennesker eller dyr -- eller andre sin eiendom, som KAN provosere meg i noen som helst grad.

NÅR skal muslimene komme hit hvor jeg og vi andre sekulære står -- på et sted hvor vi respekterer andres meninger, men kjemper for våre rettigheter til å gjøre hva vi ønsker så lenge vi ikke skader andre eller berøver andres frihet?

 

Det er hovedsakelig frihetsberøvelsen som provoserer meg mest med Islam:

Islam fratar mennesker retten til å mene og gjøre hva de selv ønsker med sin egen kropp og sin egen eiendom, sammen med andre tilregnelige samtykkende voksne mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...