Gå til innhold

Diskusjon.no app for Android?


sp0

Kunne du tenkt deg en diskusjon.no app?  

60 stemmer

  1. 1. Kunne du tenkt deg en egen diskusjon.no-app?

    • Ja! Den kommer til å bli mye brukt!
    • Kanskje, kommer ann på om den er gratis eller ikke.
    • Nei, skal med det? Jeg liker små linker og knapper på telefonen min....


Anbefalte innlegg

Dere som har bruker på XDA-developers har sikkert XDA-appen for android. Dere andre som ikke vet hva jeg snakker om: XDA-appen formaterer og kontrollerer forumene på xda-developers.com. Jeg lurer på om det eksisterer noe lignende for diskusjon.no, eller for et annet forum som kan benyttes opp mot diskusjon.no.

Hadde vært fint å hatt en touch-tilpasset versjon av diskusjon.no. Enten via 'touch.diskusjon.no' eller via en egen app.

Jeg tror ikke man sparer noe datatrafikk eller cpu ved å bruke en slik løsning, men bruker opplevelsen blir helt forandret ;)

 

Hva tror folk om dette?

Endret av sp0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ved neste forumoppradering (som er ganske om hjørnet) så får vi støtte for et eget mobiltema (dere kan teste omtrent hvordan det blir ved å gå til http://community.invisionpower.com/ fra mobilen. Dersom mobiltemaet ikke kommmer opp automatisk kan dere velge det fra dropdown nederst til venstre, akkurat som dere velger tema her på forumet).

 

2. Jeg har mast litt internt om vi ikke kan få talpatalk-støtte i forbindelse med oppgraderingen også, men jeg har ikke fått noe konkret svar.

 

3. Avstemningen i denne tråden latterlig partisk i grunnen (jeg lot vær å stemme av den grunn).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...