Gå til innhold

Guide: Slik rooter du HTC-telefoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"For å utnytte telefonen din fullt ut kan du roote den. Vi tar deg gjennom prosessen, steg for steg."

- Slå på PCen

- Ta fri fra jobben

- Gå glipp av barnets bursdag

- Skriv under på skillsmisse-papirene

- Begynn på punkt 2 av guiden

- Ferdig

For å utnytte iPhonen/iPoden/iPaden din fullt ut kan du jailbreake den. Jeg tar deg gjennom prosessen, steg for steg.

- Åpne Safari

- Gå til www.jailbreakme.com

- Vent 5 minutter

Ferdig.

Skrevet (endret)

"For å utnytte telefonen din fullt ut kan du roote den. Vi tar deg gjennom prosessen, steg for steg."

- Slå på PCen

- Ta fri fra jobben

- Ferdig

For å utnytte iPhonen/iPoden/iPaden din fullt ut kan du jailbreake den. Jeg tar deg gjennom prosessen, steg for steg.

- Åpne Safari

- Vent 5 minutter

Ferdig.

For å roote din htc telefon, last ned unrevoked, kjør fila.

http://unrevoked.com/

Endret av b3ndik
Skrevet (endret)

- Åpne Safari

- Vent 5 minutter

Ferdig.

Som ikke virker dersom du har siste iOS...

Endret av covah
Skrevet (endret)

Jeg benyttet meg av en app som heter universal androot når jeg rootet min xperia x10. Det er en ett klikks app root eller un root..enklere blir det ikke. Skulle vært interresant å vite om samme app fungerer på f.eks HTC Desire

Endret av Kevor
Skrevet

Jeg benyttet meg av en app som heter universal androot når jeg rootet min xperia x10. Det er en ett klikks app root eller un root..enklere blir det ikke. Skulle vært interresant å vite om samme app fungerer på f.eks HTC Desire

vet ikke om universal androot virker på desire, men det ligger jo litt i navnet, universal. Hvis det ikke funker så har du http://unrevoked.com/ for alle typer htc. samme tanke, "one click root"

Skrevet

Snip

Lukter "Hail o Mighty Apple" lang vei :p

Bra artikkel, tror mange kan få bruk av den, inkludert meg selv som har en slik telefon, får ta en vurdering fortløpende ^_^

Skrevet

- Slå på PCen

- Ta fri fra jobben

- Ferdig

- Åpne Safari

- Vent 5 minutter

Ferdig.

Virker som om iPhone ikke er like godt sikra som HTC/Android...

Skrevet

Rootet Min Tattoo For ca. 1måned siden, det tok under 1min og nå sitter jeg med CyanogenMod6, FroYo, Det beste jeg har gjort på lenge!

Skrevet

Tingene man får ved rooting på en android telefon er bedre enn det man får men iPhone.

Den kan bli mer stabil med en custom ROM

Du kan spare strøm

Den blir raskere

Du kan tweake telefonen din en god del

Overklokking

Og det er bare noen av tingene :p

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...