Gå til innhold

Samsung lanserer Galaxy Tab


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tar Millmax med en klype salt og håper/tror fortsatt at prisen blir 3000-3500 kr. I så fall så er jeg veldig fristet til å kjøpe en slik pluss en lommevennlig, billig og enkel telefon. Jeg liker ikke brødskive-størrelsen på mange av dagens telefoner. Det ser for dumt ut å holde de digre flakene opp mot øret og drasse med seg en 200 gram altmuligdings på fjelltur når man bare trenger en ren ringetelefon på 50 gram.

 

Galaxy Tab til 3000 kr + lommevennlig telefon til 1000 kr hadde vært noe. :thumbup:

 

 

X10 mini så har du begge deler? litt liten skjerm men den funker til det meste, og er meget lommevennlig.

Lenke til kommentar

Resistiv skjerm, ingen Android Market og dårlig oppløsning. Joda, billig var den, men..

 

red: For å sitere cnets anmeldelse (the bad parts)

Its resistive touch screen is clunky, the processor is sluggish, storage is skimpy, and basic buttons for home screen and volume control are missing. There's no support for Adobe Flash, Bluetooth, GPS, video output, accelerometer, digital compass, and multitouch, and previous Archos tablet accessories are incompatible. App support is hit or miss--mostly miss.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

ehh.. hallo, jeg synest ikke prisen er så høy. hvis du sammenligner litt, en Xperia 10 kostet i starten 4 - 5000 kroner.. ipad kan du få kjøpt på finn for alt fra 4000 til 8000 alt spørs hvilken størrelse wi-fi, 3g ect..

den har kamere, ringefunkson og du kan sende meldinger med den, noe som ipad ikke kan..

 

jeg skal ha meg en sånn en til rundt jul, gleder meg sykt..

 

og pc-er er rett og slett ganske trege i oppstart og så videre..

Lenke til kommentar

ehh.. hallo, jeg synest ikke prisen er så høy. hvis du sammenligner litt, en Xperia 10 kostet i starten 4 - 5000 kroner.. ipad kan du få kjøpt på finn for alt fra 4000 til 8000 alt spørs hvilken størrelse wi-fi, 3g ect..

den har kamere, ringefunkson og du kan sende meldinger med den, noe som ipad ikke kan..

 

jeg skal ha meg en sånn en til rundt jul, gleder meg sykt..

 

og pc-er er rett og slett ganske trege i oppstart og så videre..

 

Her er jeg helt enig med deg.. Vanlige "små" telefoner uten binding ligger jo fort oppi 4500-5500,- så hvorfor i all verden skal denne ligge på 3000,-? Dette er en telefon, med stor skjerm.

 

Som jeg SKAL ha :D

Lenke til kommentar

og pc-er er rett og slett ganske trege i oppstart og så videre..

Hvis du slår en Galaxy Tab helt av, tar det også lang tid å starte den opp ;)

 

Og hvis jeg kjøper denne, kjøper jeg den i USA. MYE billigere.

 

Kjøper du den i USA så er det bare en vanlig tablet visstnok. Tåpelig at de tar vekk ringemuligheten. Greit nok at den har 3G men..

 

http://www.engadget.com/2010/09/16/samsung-galaxy-tab-loses-voice-capabilities-in-the-us/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...