Gå til innhold

Din hobby?


TwinSmurf

Anbefalte innlegg

Har ikke så mange med mye jeg har løst på. Akkurat nå begrense det seg med Gaming, fikling med data,filmer og Kung Fu. I Sommeren bruk jeg å tar jeg en sykkeltur av og til.

 

Ellers har jeg løst å begynne med FL studio og Dj, Kanskje får opp en liten(!) nettradio om det er mulig. Blir også mye skruing på bilen når jeg har kjøpt meg en. Har også løst å begynne på programmering og webdesign. Men jeg har lite tid,penger også kan jeg waste så mye med å henge meg opp i browsern spesielt med i forumet. Skal begynne bedring nå med å går til sengs ;-)

 

jeg feila så sykt, gikk i seng 2 timer senere >.<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Data, gaming ,musikk, videoredigering, filming, parkour, freerunning, tricking.

Tør jeg spør hva "tricking" er? :D

 

der :D

 

Det var.. skikkelig, skikkelig sykt! Er du god da? :)

Neei, kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er så god i tricking xD Er bedre i parkour/freerunning da :p

Lenke til kommentar

Data, gaming ,musikk, videoredigering, filming, parkour, freerunning, tricking.

Tør jeg spør hva "tricking" er? :D

 

der :D

 

Det var.. skikkelig, skikkelig sykt! Er du god da? :)

Neei, kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er så god i tricking xD Er bedre i parkour/freerunning da :p

Det er meg som er på den filmen der.

Lenke til kommentar

Data, gaming ,musikk, videoredigering, filming, parkour, freerunning, tricking.

Tør jeg spør hva "tricking" er? :D

 

der :D

 

Det var.. skikkelig, skikkelig sykt! Er du god da? :)

Neei, kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er så god i tricking xD Er bedre i parkour/freerunning da :p

Det er meg som er på den filmen der.

 

 

Kjenner han fyren på filmen der IRL, så tviler nok litt på at det er deg, kompis :p

Lenke til kommentar

Data, gaming ,musikk, videoredigering, filming, parkour, freerunning, tricking.

Tør jeg spør hva "tricking" er? :D

 

der :D

 

Det var.. skikkelig, skikkelig sykt! Er du god da? :)

Neei, kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er så god i tricking xD Er bedre i parkour/freerunning da :p

Det er meg som er på den filmen der.

 

 

Kjenner han fyren på filmen der IRL, så tviler nok litt på at det er deg, kompis :p

Hvilken kampsport går han på egentlig?

Lenke til kommentar

Data, gaming ,musikk, videoredigering, filming, parkour, freerunning, tricking.

Tør jeg spør hva "tricking" er? :D

 

der :D

 

Det var.. skikkelig, skikkelig sykt! Er du god da? :)

Neei, kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er så god i tricking xD Er bedre i parkour/freerunning da :p

Det er meg som er på den filmen der.

 

 

Kjenner han fyren på filmen der IRL, så tviler nok litt på at det er deg, kompis :p

Hvilken kampsport går han på egentlig?

 

 

Tror ikke han går på noe kampsport - går på et tricking-parti i en turnhall med han

Endret av Nakmus
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Samme som pratsom, har egentlig ikke noen sprsielle hobbyer. Liker å gå lange turer med hunden, mens jeg hører på musikk, men det kan vel ikke akkurat regnes som en hobby.

 

Dyrehold kan vel kanskje defineres som en hobby (like mye som en livsstil)? Har fått meg en hobby nå da, hvis det kan kvalifiseres som en hobby. Har begynt å jobbe frivillig og trives godt. Nedlegger jo en del timer i uka på det så kan kanskje kalles en hobby siden jeg driver med det fast.

Lenke til kommentar

 

 

Samme som pratsom, har egentlig ikke noen sprsielle hobbyer. Liker å gå lange turer med hunden, mens jeg hører på musikk, men det kan vel ikke akkurat regnes som en hobby.

Dyrehold kan vel kanskje defineres som en hobby (like mye som en livsstil)? Har fått meg en hobby nå da, hvis det kan kvalifiseres som en hobby. Har begynt å jobbe frivillig og trives godt. Nedlegger jo en del timer i uka på det så kan kanskje kalles en hobby siden jeg driver med det fast.

Bra :) hobbyen din er jo flott, du gjør noe du liker samtidig som du hjelper andre :) vurderer å gjøre som deg jeg også. Men mer å hjelpe venner å familie. Tusen takk for tipset foresten :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...