Gå til innhold

Din hobby?


TwinSmurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min er radio. Startet som ung gutt med PMR446 (Elkjøp walkie talkie, 0,5W og kun intern antenne, kort rekkevidde 3km) og så gikk jeg over til PR-27 eller privatradio på godt norsk(CB radio på engelsk, 4W og stor antenne på taket enten bil eller hus, jeg har snakket med en person i Tyskland under fantastiske atmosfæriske forhold) og det holder jeg fortsatt på med.

 

Regner med jeg tar lisensprøven som radioamatør neste april og da får jeg kjørt mange fler frekvenser og maks 1000W på de fleste bånd. Gleder meg! :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Veterankjøretøyer, jo eldre og sjeldnere - jo bedre!

Har 5 ventende prosjekter og alt for lite tid til overs, dessverre.

 

 

Min er helt klart fotografering. Det er min STORE lidenskap. Ble bitt av basillern for 3 år siden og etter det har jeg brent mye penger på diverse utstyr. Lærer noe nytt hver dag. Kjempe gøy!!!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-77do0b

Fotografering har vært min hobby/lidenskap de siste tre årene. Som med alle andre hobbyer så kommer det jo selvfølgelig perioder hvor man ikke bedriver med det i det hele tatt, men fotografering vender jeg alltid tilbake til.

I tillegg så driver jeg å digitaliserer og restaurerer en del eldre fotografier.

Lenke til kommentar

Min hobby er å poste sin første post på forumer det topic'sa handler om å fortelle om sin hobby..!

 

Egentlig så er det ikke det. Jeg liker å drive med musikk, jeg spiller bassgitar og piano hovedsaklig! Jeg elsker å tegne og jeg burde drive mye mer med det! Sjekk gjerne ut noe her om du gidder: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/album.php?aid=157714&id=658381711 - Masse gammelt jeg har holdt på med! Om gaming betraktes som en hobby, vil jeg si at det er en av mine morsomste! Jeg liker strategispill spesielt, og da Heroes III, StarCraft (I og II) i størst grad! Nintendo er også ikke å unngå for meg!

 

EDIT: Jeg hadde vist postet et par poster fra før, jeg hadde bare ikke vært her på lenge! ^^

Endret av Elfgard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...