Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Hardwork store vinterferie prosjekt

 

Jeg vil oppfordre brukere som har tid og lyst å være med på prosjektet der vi skal bygge Hardwork sitt fengsel. Fengslet skal innholde "fanger" som blir vist fram til alle. Hvem disse fangene er blir ikke vist fram før fengslet er ferdig.

 

Selve designet tenkte vi ut Prison Break sitt fengsel:

 

Fox river

 

Fox%20River.jpg

 

 

Det blir ikke gitt ut ressurser til bygningen og området er enda ikke bestemt. Det er der jeg vil dere brukere kjem inn og finne et område og starte byggingen. Selve prosjektet for en eigen warp! den kan bruke

 

Vil dere være med å bygge! Skriv det her i tråden eller høre med folk ingame! Jeg vil sette opp warpen så snart byggingen er i gang!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil veldig gjerne få støtte med materialer av serveren til å lage disse to /en på serveren. Jeg har lagd de i singleplayer, og som dere ser ble resultatet ganske bra. Tror en av disse ville passet godt inn i Pixelparken ;)

 

20110226004335.png

 

 

Det er vell ikke det største problemet og skaffe materialer til en av disse figurene er det?

 

og til et lite hint: tror jeg du må ha en bedre søknad:P

Endret av pjatte
Lenke til kommentar

Vil veldig gjerne få støtte med materialer av serveren til å lage disse to /en på serveren. Jeg har lagd de i singleplayer, og som dere ser ble resultatet ganske bra. Tror en av disse ville passet godt inn i Pixelparken ;)

 

 

Dette ser meget imponerende ut, men for att serveren skal kunne gi ut materialer så trenger vi først en skikkelig søknad. Sjekk førsteposten for en mal for søknader. Hvis du på den andre siden skaffer materialer selv så er det bare å begynne å bygge, da pixelparken er ett relativt åpent område når det kommer til bygging. Pass på att du ikke skygger for mye til de andre figurene der.

Lenke til kommentar

Vil veldig gjerne få støtte med materialer av serveren til å lage disse to /en på serveren. Jeg har lagd de i singleplayer, og som dere ser ble resultatet ganske bra. Tror en av disse ville passet godt inn i Pixelparken ;)

 

 

Dette ser meget imponerende ut, men for att serveren skal kunne gi ut materialer så trenger vi først en skikkelig søknad. Sjekk førsteposten for en mal for søknader. Hvis du på den andre siden skaffer materialer selv så er det bare å begynne å bygge, da pixelparken er ett relativt åpent område når det kommer til bygging. Pass på att du ikke skygger for mye til de andre figurene der.

 

Kjapt innpå, du har ikke en link til en søknad på en annen side enn Hardwork? Den er jo nede så.... :/

Lenke til kommentar

Kjapt innpå, du har ikke en link til en søknad på en annen side enn Hardwork? Den er jo nede så.... :/

 

Bah, jeg trodde den lå på fremsiden av tråden, men så feil kan man ta. Her er søknaden for røroskirka, når den ble bygget.

 

 

 

Introduksjon

 

Søker herved om materiale for bygging av Røros kirka.

Vi er en gjeng som tenker å bygge en kobi av Røros kirka, alle av oss er fra røros.

 

Planlegging

 

Planlegging er forsåvidt ferdig, tomt har blit gravd opp og spawn har blitt søkt om, godkjent og satt opp. En relativt detaljert arbeidstegning er ferdig og alt står klart til bygging

 

Størrelse

 

Målene på kirka er som føger.

 

Bredde: 42

Lengde: 77

Høyde: 72

 

Tomten er gravd ut så det er plass i høyde.

 

Vedlagt er tegningen all regning og bygging blir gjort ut ifra.

 

Her lå det diverse bilder. Orker ikke kopiere innholdet i spoileren.

 

 

Location

 

Plasseringen av prosjektet skjer et stykke ute i ødemarken. Ett warppoint (/warp røros) har blitt satt opp og omrisset av kirken er tegnet ut på bakken, det er duket for bygging.

 

Utførelse

 

Begynner nok med rammeverk og slikt for å få det klart hva som skal hvor. Blir enklere å organisere flere arbeidere på den måten. Kirken bygges ut fra tegningen, som er basert på bilder og hukommelse.

 

Diverse

 

Som sagt er vi 10-15 stykker som har jobber iherdig med rydding av tomt. Det eneste vi mangler for å begynne er materialene vi søker om.

Det vi trenger er:

 

5000 Ull

2500 Obsideon

100 Jern blokker

30 Gull blokker.

 

De som bidrar for øyeblikket er:

 

Gaarulf

Skoakim

mgrytbak

petter_lysgaard

Gravizt

odegard95

mologg

Targus_Sirius

Tucken_jr

Martin_hg

ErikHolst

 

 

 

Lenke til kommentar

Heisann! Mitt brukernavn er: aandre86

 

Har spilt litt minecraft classic, men har lyst å holde på seriøst.

Jeg har allerede fått ei leilighet i bygget til BenTus_XL.

 

Ble anbefalt serveren av BenTus_XL, og har lyst til å joine server pga. BenTus_XL er en god venn av meg.

 

Ikke godkjent, sjekk krav:

 

 

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

 

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! :thumbup:

 

 

Lenke til kommentar

Heisann! Mitt brukernavn er: aandre86

 

Har spilt minecraft classic siden januar, men har nå lyst å begynne å spille seriøst.

Liker å spille med flere og å samarbeide for å skape noe stort.

Ble introdusert til spillet og anbefalt denne serveren av BenTus_XL, som også er en god venn av meg.

Ellers tror jeg at jeg vil passe godt inn på denne serveren grunnet det jeg har hørt om, og sett av den. Er flink til samarbeid og liker å bygge alt mulig, om det er noe kjent eller bare ren fantasi.

 

Har også fått meg en leilighet hos BenTus_XL, og har lest reglene.

Er klar for action, om dere tillater.

Endret av aandre86
Lenke til kommentar

Brukernavn: Bragilicious

Har spilt Minecraft siden August 2010 og har vært helt hooked siden.

Jeg har hatt en privat server som kjørte hMod så har en god del erfaring med MC så kan godt

hjelpe nykommere med å komme igang :)

Har Spillt ganske mye på nFF sin MC server (den som nå er kjent som Thorcraft www.thorcraft.no)

Men er lei av de bruker så lang tid på å oppdatere serveren etter hver eneste patch så da fant jeg dere etter et google søk på : Norsk Minecraft Server.

Har laget en god del "pixel art" på MC, spesielt mye fra Nintendo's univers :)

Min største styrke er nok at jeg er svært hjelpsom og kreativ.

Håper at dere vil ta meg inn i varmen å lar meg bli med på serveren =)

 

Jeg har lest reglene og er klar for minecrafting! :)

Endret av Bragilicious
Lenke til kommentar

Heisann! Mitt brukernavn er: aandre86

 

Har spilt minecraft classic siden januar, men har nå lyst å begynne å spille seriøst.

Liker å spille med flere og å samarbeide for å skape noe stort.

Ble introdusert til spillet og anbefalt denne serveren av BenTus_XL, som også er en god venn av meg.

Ellers tror jeg at jeg vil passe godt inn på denne serveren grunnet det jeg har hørt om, og sett av den. Er flink til samarbeid og liker å bygge alt mulig, om det er noe kjent eller bare ren fantasi.

 

Har også fått meg en leilighet hos BenTus_XL, og har lest reglene.

Er klar for action, om dere tillater.

 

Godkjent, be en Stab om å legge deg til listen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...