Gå til innhold

Den siste tids multikulturelle berikelser.


pk2010

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne poste artikler i denne tråden om hva det vil å si å bo i det som på fagspråket kalles et multikulturelt samfunn.

 

Jeg har to dagsaktuelle artikler jeg innleder denne tråden med.

 

Den første er en sak fra Fredriksstad Blad om Sandra Isaksen (22) som nylig ble overfalt av en ungdomsgjeng fordi at hun befant seg i "feil" område i sitt eget land.

 

http://www.f-b.no/nyheter/jeg-tenkte-na-dor-jeg-1.5582949

 

 

o0nz4m.jpg

 

 

- Jeg tenkte: nå dør jeg

 

Sak nr 2 er om en tenåringsjente som har blitt voldatt av en gjeng afrikanere i Norges hjerte, Trondheim.

 

– Mennene skal være i alderen 20 til 25 år og være av afrikansk opprinnelse, sier fagleder for sedelighetssaker i Trondheimspolitiet, Marit Johanne By.

 

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.7270591

Endret av Onyx
Bildet legges i spoiler da det allerede finnes i artikkelen.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Politiet i Oslo jakter ukjent mann som skal ha antastet sju skolejenter i Oslo.

 

http://www.dagbladet.no/2010/08/31/nyheter/innenriks/overgrep/pedofili/13198386/

 

Jentene som er blitt antastet er alle i alderen åtte til ti år. Det er ennå uvisst om mannen har befølt de øvrige jentene.

 

Mannen er beskrevet som mørk i huden og skallet. Han skal ha hatt på seg en oransje joggedress.

Lenke til kommentar

Ja, unger bør i det minste kunne forvente at de blir antastet, befølt, voldtatt og/eller drept av etnisk norske personer ....

 

Jeg håper du finner litt trøst i at vi tross alt har en del hjemmeavlede, seksuelle avvikere her i landet også. Alle er ikke innvandrere.

 

Når en Bergenser klår på unger så er han en seksuell avviker.

Når en innvandrer klår på unger, så er han en innvandrer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ja, unger bør i det minste kunne forvente at de blir antastet, befølt, voldtatt og/eller drept av etnisk norske personer ....

 

Jeg håper du finner litt trøst i at vi tross alt har en del hjemmeavlede, seksuelle avvikere her i landet også. Alle er ikke innvandrere.

 

Når en Bergenser klår på unger så er han en seksuell avviker.

Når en innvandrer klår på unger, så er han en innvandrer.

 

Eller enda bedre: Når noen med etnisk norsk bakgrunn klår på små unger, eller begår andre alvorlige kriminelle handlinger slik som drap, så skylder man på det dårlige psykiatri- tilbudet her i landet, samt behandler det som en enkel hendelse. Hvis noen med innvandrer bakgrunn gjør det samme så skylder man på uforenelige kulturelle koder og definerer alle innvandrere som kriminelle.

Endret av statsviter
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det finnes en betegnelse for etnisk norsk bakgrunn statsviter.

 

Nupe, det gjør ikke det. Alt er subjektivt. Alle de som føler seg norsk er nordmenn, uavhengig av etnisk bakgrunn. Dermed kan ikke begrepet brukes kun på de som har etnisk norsk bakgrunn. Hvis en person føler seg som nordmann så kan ikke du, eller noen andre, nekte h*n det. Nasjonal følelse gjelder på tvers av etnisk tilhørighet. Alle vi er innvandrere på et eller annet tidspunkt i historien, og det finnes ikke noen konkret definisjon på hvor lenge din tilhørighet til landet må være for at du offisielt kan kalle deg nordmann.

Endret av statsviter
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Et håndfull unge invandrere er observert på gang/sykkelveien forbi her. Kommunens nye asylmottak er visst i operasjon. Nå får vi mer slitasje på den siden de resulterer i like mye sykling på veien som de lokale. dontgetit.gif

 

En gruppe mer etablerte innvandrere med litt norskkunnskaper har tatt over den lokale kafeen. De driver ikke med forskjellsbehandling og baksnakking slik som de forrige eierne drev med. Et slag mot bygdedyret. dontgetit.gif

 

 

Huff, det er trasig med innvandrere.

Lenke til kommentar

Et håndfull unge invandrere er observert på gang/sykkelveien forbi her. Kommunens nye asylmottak er visst i operasjon. Nå får vi mer slitasje på den siden de resulterer i like mye sykling på veien som de lokale. dontgetit.gif

 

En gruppe mer etablerte innvandrere med litt norskkunnskaper har tatt over den lokale kafeen. De driver ikke med forskjellsbehandling og baksnakking slik som de forrige eierne drev med. Et slag mot bygdedyret. dontgetit.gif

 

 

Huff, det er trasig med innvandrere.

Det var en fin anekdote. Fortell den til jenta som nylig ble voldtatt av fem afrikanere.

Lenke til kommentar

 

 

Den første er en sak fra Fredriksstad Blad om Sandra Isaksen (22) som nylig ble overfalt av en ungdomsgjeng fordi at hun befant seg i "feil" område i sitt eget land.

 

http://www.f-b.no/nyheter/jeg-tenkte-na-dor-jeg-1.5582949

 

Det står ingenting her om at gjengen som angrep disse jentene er innvandrere.

 

Sensurering av kriminelle innvandrere i media er jo en flott sak. Hvis vi ikke hadde sensurert i det hele tatt hadde det vært intoleranse, rasisme, fremmedfrykt, hat og brudd på menneskerettigheter visstnok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nupe, det gjør ikke det. Alt er subjektivt. Alle de som føler seg norsk er nordmenn, uavhengig av etnisk bakgrunn. Dermed kan ikke begrepet brukes kun på de som har etnisk norsk bakgrunn. Hvis en person føler seg som nordmann så kan ikke du, eller noen andre, nekte h*n det. Nasjonal følelse gjelder på tvers av etnisk tilhørighet. Alle vi er innvandrere på et eller annet tidspunkt i historien, og det finnes ikke noen konkret definisjon på hvor lenge din tilhørighet til landet må være for at du offisielt kan kalle deg nordmann.

 

Så om en moldenser flytter til sunnmøre og kaller seg en sunnmøring så er han sunnmøring fordi han selv ønsker å kalle seg en sunnmøring. Ser for meg Bondevik uttale "I e sunnmøring". Skriker troverdighet lang vei.

 

Er enig i argumentasjonen men å bruke det i språksammenheng blir idiotisk siden man bruker ord som per definisjon ikke har noen reell betydning. Nordmann = alt og alle og man kan like gjerne bytte ut ordet med "promp" og budskapet man ønsker å komme med vil forsatte gi like lite mening. Er ikke poenget med språk at man skal gjøre seg forstått?

 

Men men, om man såvidt klarer å snakke norsk, har minimal kjennskap til norsk kultur og sosiale normer og ønsker å kalle seg nordmann så skal folk få lov til det.

 

Men tilbake til topic.

 

Det er ikke innvandring som er problemet. Det er integrering og innvandrerne selv. Og selvsagt de som styrer landet.

 

Det er faktisk lov å gå ut av døra og prøve å snakke med folk som har blondt hår. Fin måte å lære språket og det sosiale normene. Men nei, de nekter å lære norsk og de tror det er "ok" å slå og voldta kvinner. Kompetansenivået er også av åpenbare grunner svært lavt og de har gjerne en IQ under snittet(Rene fakta, og om årsaken er arv eller miljø driter jeg i).

 

Hvilke resultat forventer man når man tillater at små grupper med "dumme" mennesker som ikke snakker skikkelig norsk får løpe rundt fritt og gjøre som de vil?

 

Nei, det beste er å lukke øynene og håpe problemet vil forsvinne av seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er 41 voldtekter over 3år, mens årlig skjer det 16 000 "vanlige" voldtekter.

Voldtekter blir som oftest utført av en bekjent av offeret.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=562076

 

Sport!! :D

http://fotball.aftenposten.no/em/article178787.ece

Endret av PatSharpX
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Innvandrere får lære av lokalbefolkningen da med andre ord! Ønsker du å voldta noen så må du først bli venn med dama, skjenke henne møkings/partydop så er det bare å kjøre på og håpe at hun ikke våkner. Opplæring i sofistikerte metoder er tingen.

 

Lurer også på hvor mange av de som utfører "vanlige" voldtekter er truende til å begå en overfallsvoldtekt midt på gata. Har på følelsen av at det ikke er mange og at terskelen for å begå voldtekt er mye lavere når det er bekjentskap samt alkohol med i bildet(noe det garantert ofte er). I mange av de 16k tilfellene så vil nok mannen også genuint være overbevist om at han IKKE har gjort noe galt. Blame society.

 

Sammenligning blir mao dumt i mine øyne og det er forsatt et problem at 43 overfallsvoldtekter i Oslo er begått av menn med innvandrerbakgrunn.

 

Jeg prøver å se hvordan Carew og Moa har relevans for tråden, men feiler hardt. Begge er vel godt integrerte og om de er skyldige i noen lovbrudd så sørger de for å skjule sporene sine godt ved å bruke nok partydop. At resultatet blir noen unger her og der er ikke så farlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du mener ang overfallsvoldtekter, det er jo en mye mer brutal form for voldtekt en den "vanlige", men det er så lite av det i forhold til annen type voldtekt. De 41 er mye, men man må også sette ting i perspektiv.

 

Tenkte vi kunne poste artikler i denne tråden om hva det vil å si å bo i det som på fagspråket kalles et multikulturelt samfunn.

Fra topic.

 

Tenkte å poste noe som var positivt i motsetning til alt det andre her. Derfor postet jeg det.

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Disse 16000 voldtektene kan heller ikke bevises. Den eneste plassen disse voldtektene blir nevnt er i sammenheng med at innvandrere begår alle overfallsvoldtekter, da drar man frem disse teoretiske tallene som ikke kan bevises for å gjøre hele dette multikultur rasemordet mere akseptabelt.

 

Det er som å si at mørketall eksisterer bare hos nordmenn, men alle innvandrere blir tatt og at innvandrere ikke voldtar i nære relasjoner.

 

Det er selvsagt bare ønsketenkning fra de som ønsker å ødelegge vår rase.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...